Hurjinta, mitä olet tehnyt tänään?
Kommentit (1443)
Lähdin ravintolaan syömään 🥙🍜🍛🥘
Eilisestä Herbie Hancock-dokumentista innostuneena kuuntelin tänään Spotifystä Donald Byrdin ja Eric Dolphyn musaa. Jatkoin luontevasti kuuntelua Archie Sheppillä ja Pharoah Sandersilla. Sun Ra:n skippasin. Liian hurjaa kamaa mulle.
Vastasin asiakkaille duunissa tarkistamatta asian paikkansapitävyyttä, kun oli ihan julmetun kiire.
Luulen ainakin olevani oikeassa - tai sitten se on asiakas...
Meinasin lähteä Mikkelin vahakabinettiin.
Imuroin. Huomenna irtisanoudun töistä.
Luin uutisen Kontulasta. Huiiiii!
Haravoin nurmikolta männyn käpyjä ja muuta roskaa 3 kottikärryllistä.
Sadepäivän ratoksi laitoin Spotifystä Sun Ra:n Cosmic Tones For Mental Therapy-levyn vuodelta 1963 soimaan. Hankalaa musiikkia; pitää vääntää volaa sen verran, että olo muuttuu epämukavaksi. Kestin kolmannen biisin puoliväliin.
Olen ollut koko päivän munasillaan.
Ajoin autoa ja kävin kävellen kaupassa.
Ajoin traktoria Massey Ferguson vm -68. En oo ennen traktoria ajanut. Oli aika hurjaa. n-68
Söin paketillisen makkaraa. Elän vaarallisesti...
Olin suojaamattomassa yhdynnässä vaimon kanssa.
Ei ole omani, poikamieshän minä.
Syön kohta juusto suikeroita.
Tein rutkasti sulforafaania sisältävän smoothien parsakaalin iduista.
Gemini: Vahva antioksidanttinen vaikutus: Toisin kuin esimerkiksi C-vitamiini, joka neutraloi vapaita radikaaleja suoraan ja kuluu loppuun, sulforafaani "säätää kehon oman antioksidanttitehtaan" päälle useiksi päiviksi.
Tulehduksen hillitseminen: Se auttaa vähentämään kroonista matala-asteista tulehdusta kehossa.
Solujen suojaaminen: Alustavissa tutkimuksissa sen on todettu auttavan kehoa suojautumaan syöpää aiheuttavilta karsinogeeneiltä ja tukevan maksan luonnollista detoksifikaatiota (myrkynpoistoa).
Aivojen ja sydämen terveys: Se saattaa suojata hermosoluja ja tukea verisuonten terveyttä.
Mustikkareissun jälkeen oli tosi kuuma ja jano. Klo 14.00 poikkesin kyläkaupan terassille juomaan oluen ja lukemaan päivän lehden.
Söin puoli kiloa karkkia.