Hurjinta, mitä olet tehnyt tänään?
Kommentit (1322)
Soitin Trumpille, hän sanoi haloo minä suomeksi vastasin kuka tollo sä oot ja löin puhelun sukkelasti poikki.
panin naapurin vaimoa keskellä päivää
Heräsin. Tosin 6.00, mutta kuitenkin...
Viritin kitarat, 7 kpl. Ne on hyvä pitää aina vireessä vaikka ei päivittäin soittelisikaan.
Kävelin kauppaan hain pari litraa viiniä ja pari kaljaa, matkaa kertyi yhteensä 4.6km, joten ei tässä ihan nurkantakana kaupassa käydä
Jätin auton avaimet vartiksi valvomatta Vantaalla julkisella paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Viritin kitarat, 7 kpl. Ne on hyvä pitää aina vireessä vaikka ei päivittäin soittelisikaan.
Mulla on 5 ja pari bassoa.
Ostin herneitä pienen nyssäkän, vaikka hinta oli 6€.
Polttelin tupakkaa parvekkeella vaikkei saisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole kuin 1 nauhaton basso. Kontrabassosta olen haaveillut, mutta voi olla kerrostalossa hieman hankala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole kuin 1 nauhaton basso. Kontrabassosta olen haaveillut, mutta voi olla kerrostalossa hieman hankala.
Ei siitä kauhea meteli lähde. Käy kokeilemassa jossain musaliikkeessä.
Otin pitkästä aikaa Spotifyn taas kuukaudeksi. Kuuntelin Steve Tibbettsiä ja luukutin Swansia.
Vaihdoin olohuoneen verhot. Se tuntuu hurjalta, koska siinä on seistävä tuolilla ja nykyään usein huimaa.
Top 3 ehdottomasti tänään