Paljonko magneettikuvaus maksaa julkisella
Kommentit (22)
Mulla ei muistaakseni mitään. Tästä tosin jo aikaa.
Ei lääkärin määräämät tutkimukset maksa julkisella puolella.
Vierailija kirjoitti:
Oikeestiko ilmainen 👍
-ap
Menee varmaan korkeintaan poliklinikkamaksu.
Sekunnin googlauksella voin kertoa, että SYNLAB tarjoaa magneettitutkimuksia edulliseen hintaan alkaen 196 euroa. Hinnat ovat paikkakuntakohtaisia ja hintoihin lisätään palvelumaksu 19,90 € ja Kanta-maksu 3,10 €.
Vierailija kirjoitti:
Sekunnin googlauksella voin kertoa, että SYNLAB tarjoaa magneettitutkimuksia edulliseen hintaan alkaen 196 euroa. Hinnat ovat paikkakuntakohtaisia ja hintoihin lisätään palvelumaksu 19,90 € ja Kanta-maksu 3,10 €.
Synlab on yksityinen, ap kysyi julkisesta
Vierailija kirjoitti:
Ei lääkärin määräämät tutkimukset maksa julkisella puolella.
Hammasröntgenit on ainoat maksulliset julkisella
Äidillä ei maksanut mitään, etkö voinut kysyä lääkäriltä sitä lähetettä saadessa? Tuliko joku kirje missä on ohjeet ja mahdollisesti yhteystiedot tai voit kokeilla löytyykö hyvinvointialueen tai sairaalan sivuilta ohjeita tai muuta.
Poliklinikkamaksu menee, jos on poliklinikkakäynti tutkimuksen jälkeen, mutta itse tutkimus on tosiaan maksuton. Näin on ollut aina ja on edelleen.
Meneehän siitä kuvauksesta poliklinikka maksu, joka on joitain kymppejä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mene
Älä vain vie mitään ferromagneettista sinne ettet riko miljoonan arvoista laitetta. Sen kun pääset maksamaan niin voi mennä tovi.
Vierailija kirjoitti:
Älä vain vie mitään ferromagneettista sinne ettet riko miljoonan arvoista laitetta. Sen kun pääset maksamaan niin voi mennä tovi.
LOL
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mene
Menee. Ei käynnit ilmaisia ole varsinkaan nykytilanteessa. Sote alueet laskuttaa jopa puheluista lääkärin kanssa.
Ota puhelin käteen ja soita, puhu, kysy.
Mikä on vaikeeta?
Vierailija kirjoitti:
Ota puhelin käteen ja soita, puhu, kysy.
Mikä on vaikeeta?
Minulla ei ole käsiä
0€ mutta jos saat lääkärin käynnin sen jälkeen, siitä tulee pkl maksu. Kirje/soitto ei useimmiten maksa potilaalle mitään