Nainen jätti paskaraidat mun pönttöön
Tapailunainen oli käymässä ja just ennen lähtöä kävi vessassa ja sinne jäi sellaset ihan saatanalliset raidat. Meinas laatta lentää kun näin ne. Onko liioittelua jos ei enää huvita nähä tän jälkeen?
Kommentit (40)
Tää on näköjään vastauksista päätellen joku mielisairaiden palsta lol ei saatana :DDD
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinulla ole vessaharjaa?
Eikö nainen osaa siivota jälkiään? Poistaisin tuommoisen paskajaanan numeron välittömästi.
Ilmeisesti vauvafoorumin yleinen mielipide on että on ihan ok jättää vieraan ihmisen pönttö saastaiseen kuntoon ja jos tästä valittaa niin on joku yksinäinen luuseri. Hyvin te vedätte!
Mulla tapailumies jätti paskaraidan makkarapakettiin... Yök! Loppu tapailu siihen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tapailumies jätti paskaraidan makkarapakettiin... Yök! Loppu tapailu siihen.
Oliko Vilhelm-makkaraa?
No ei oo vaimoainesta muutenkaan. Jos olisi olisi siivonnut vessan parempaan kuntoon kuin olikaan. Ei jatkoon!
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti vauvafoorumin yleinen mielipide on että on ihan ok jättää vieraan ihmisen pönttö saastaiseen kuntoon ja jos tästä valittaa niin on joku yksinäinen luuseri. Hyvin te vedätte!
Mene nyt siivoamaan se helvetin pönttö äläkä täällä ulise. Luuletko, että joku palstalainen tulee sen sinulle siivoamaan? 😂
Aika pieni hinta jos kerran sait.
Sitä on taas herätty päiväunilta ja sekoitettu uni ja todellisuus
Missä komerossa olet kasvanut jos et tiennyt,että naisetkin paskantaa?
Vierailija kirjoitti:
Itse en kehtaisi kaverin luona jättää. Työpaikalla ja yleisissä vessoissa jätän, koska siellä on siivoojat.
M43
Mieti, työkaverit joutuvat käymään siellä sinun sotkujen jälkeen. Ällöttävää.
Jätä se sika. Tommoset törkyiset naaraat heti liuskaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse en kehtaisi kaverin luona jättää. Työpaikalla ja yleisissä vessoissa jätän, koska siellä on siivoojat.
M43
Typerä sika, joka ei osaa jälkiään siivota. Yääk!
Itse ollut naimisissa 34 vuotta. Aina ne jäljet pyttyyn jättää vaimo ulostaessaan. Sitten niitä kuivuneta jätöksiä suihkutellaan pois. Kun se kuivuu niin on kuin sementtiä. Itse suihkuttelen samantien pois.
Vierailija kirjoitti:
Aika pieni hinta jos kerran sait.
Kuks saa kuka antoi
Kaksoisstandardit. Jos mies olisi jättänyt vastaavat jäljet naisen pönttöön, olisi täällä oltu joukolla järkyttyneitä.
Mutta ilmeisesti naiset ovat tottuneet ja pitävät tätä hyväksyttävänä touhuna. Ilmankos Fatima Diarrakin pillastui, kun löysi toistuvasti naisten vessasta pazkaraidat.
Niin ja tässäpä nähdään taas se siivoustyön arvostus.
Pönttö on hyvä paikka paskaraidoille, mihin itse jätit paskaraidat lakanoihin ja eteisen seinäänkö?