Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile pinnallisesti millainen pari sinä ja miehesi olette?

Vierailija
26.04.2007 |

Kiva nähdä millaisia miehiä muilla. Minä ja mieheni ollaan kumpikin tavallisia työssäkäyviä ihmisiä,kotona verkkarit jalassa ja suomipoppi soi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lojumme mielellämme sohvalla, tosin siihen ei nykyisin ole juurikaan mahdollisuuksia noiden kahden pienen viipeltäjän kanssa.

Vierailija
2/13 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kotiäiti, miehellä yritys. Raha-asiat ja parisuhde kunnossa. Olemme onnellinen perhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muodokas pikkublondi joka opiskelee työnteon ohessa. Tavallista perhe-elämää vietämme ja käymme pari kertaa vuodessa festareilla kahdestaan.

Vierailija
4/13 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on oikeasti sivistyny humanisti, mä vain filmaan.

kuunnellaan taidemusaa ja jatsia ja dostojevskit lojuu nurkissa.

Vierailija
5/13 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lasta, aina vimpan päälle puettuja hekin. Mies töissä, minäkin aloitin juuri hoitovapaan jälkeen työt. Tykätään hyvin maustetusta ruoasta, r' n' b-musasta ja leffoista. Mies on tumma ja tulinen, kotoisin Välimereltä, ja minä vaaleanviileä suomalainen.

Vierailija
6/13 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kuitenkin ihan taviksia, minä kotona usein tosi räjähtäneenä valvotun yön jälkeen ja mies verkkareissa raapien muniaan :D!

Vierailija
7/13 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona nakuillaan meilläkin ja raavitaan munia. :)

Vierailija
8/13 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäeroa noin 10v. minä vanhempi. Töissä käymme, harrastamme liikuntaa ja elokuvia. Olemme aktiivisia, yhteiskunnallisesti valveutuneita ja osallistuvia ihmisiä.

Vierailija
9/13 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

marokkolaisittain

Vierailija
10/13 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asumme meren rannalla Helsingissä

Minullakin on akateeminen tutkinto, mutta olen jäänyt kotiin - suoraan sanottuna miksi tehdä töitä, kun ei tarvitse - ja huolehdin lapsista ja kodista. Olen salaa ylpeä, että olen duunariperheestä noussut tähän asemaan, mutta ulospäin esitän toista.

Kaksi autoa, tavaraa ja rahaa on. Mies ei herätä minussa suuremmin intohimoja, mutta en aio jättää tuollaista kultakimpaletta ikinä.

Vierailija
11/13 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemisia lenkkeileviä lukutoukkia

Vierailija
12/13 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kalju partasuu,kotona boksereissa,työmyyrä.

Minä lyhyt tummatukkainen hymynaama,kotona kirja kädessä tai elokuva edessä (paitsi lapsen kanssa ollessa tai opiskellessa).

Vierailija
13/13 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on todella miehekäs ja sytyttää minut edelleen vuosien jälkeen. Minä olen meistä sosiaalisempi ja minua sanotaan hauskaksi. Mies on hiljaisempi, älykkötyyppi, mutta meillä on hyvä yhteinen huumorintaju. Keskustelemme paljon, olemme usein aluksi eri mieltä. Kasvatamme toisiamme jatkuvasti elämällä elämää. Meitä yhdistää rakkaus ainokaiseen lapseemme, joka on keskipisteemme. Minä ihailen miestäni ja kunnioitamme toinen toisiamme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi