Voiko sinkku löytää täysjärkisen halikaverin?
Onko olemassa sinkkumiehiä, jotka kaipaisivat läheisyydenkaipuuseensa halikaveria? Siis alkuun vain HALIkaveria. Jos molemmista tuntuisi pienen tutustumisen jälkeen että voisi olla vaikka fwb niin sitten sellainen. Mutta onko miehille niin että läheisyydenkaipuuseen kelpaa vain seksi ja kaikki muu on toisarvoista? N30+
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Missä asut ja montako huollettavaa lasta on?
Uusimaa, ei lapsia :D
-ap
Jätä miehet rauhaa ja halaile naisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Wtf? :D
-ap
Olisihan se mukavaa, mutta seisokkia en pystyisi estämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Wtf? :D
-ap
Mitä tuossa et ymmärtänyt?
I'm 103... It Took Me 76 Years To Learn This (Don't Waste Yours)
Minulla on sellainen enemmän halikaverimallinen mies, päädyttiin aika äkkiä kyllä ihan suhteeseen, koska melko lottovoitto oli. Hyväkuntoinen, tervepäinen, ahkera ja välittävä mies jolta seksi sujuu mutta se ei ole mikään pakko vaan juurikin läheisyys ja juttelu ja haliminen tärkeämpää. Äkkiä sitä oli kätevämpää vain asua yhdessä kun kuitenkin koko ajan mentiin jonnekin ajelulle ja retkelle ja höpistiin yötä myöten puhelimessa tai minun luona.
Ihana tyyppi ja uskoisin että heitä on enemmänkin, mutta vaikea ehkä löytää koska ei välttämättä ole se aggressiivisin iskijä ja hauskuuttaja, eikä ainakaan mun miehen tapauksessa edes ihan joka toisen tai joka kymmenennenkään naisen kanssa synkkaa.
N33
Löytyy kyllä, mutta eikö tuo ole kiusaamista? Halailet heitä, mutta menet sänkyyn muiden kanssa. Nämä miehet kelpaavat lohduttajiksi ja pehmoleluiksi muttei muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Ei kaikki miehet halua naisesta vain pillua. Jätä itse naiset rauhaan tai ole ainakin rehellinen heille, että avioliitossakin hänen arvonsa katoaa jos pillua ei tule jatkuvasti :)
Miehen tulee olla sellainen jolla riittää naisseuraa muutenkin. Helposti käy, että saat itsellesi riippakiven.
Halikaverin varmasti saa melkein jokaisesta miehestä kun antaa ensin.
Missä vapaat halikaveria vailla olevat naiset? Baarista varmaankin, mutta sinne en mene kun en käytä päiheteitä lainkaan. Kertokaa missä ne piilottelee.
Gentleman
Joo, pannaan vain jos yhdessä niin sovitaan. Alkuun pelkkä halikaveri on enemmän kuin superjees :)
-ap