Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gudrun sjöden verkkokauppa

Vierailija
14.01.2026 |

Onko kukaan tilannut tuolta gudrunsjoden -verkkokaupasta? Erehdyin tilaamaan. Tilausta ei näy eikä kuulu, eikä asiakaspalvelu vastaa. Nyt vasta luin arvosteluja ja on monilla samoja kokemuksia. Saankohan koskaan edes rahoja takaisin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/5 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman vuoden takaa kokemus, mutta silloin toimi verkkokauppa hyvin. Kävin ensimmäistä (ja viimeistä kertaa) myymälässä Helsingissä jokin aika sitten, ja petyin kovasti. Ei minkäänlaista kontaktia myyjiltä. Olen käynyt saman merkin kaupoissa muissa maissa, eikä niissä ole koskaan ollut noin nihkeä palvelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä niin huono kokemus ja olen myös kuullut nyt niin paljon huonoa tuosta puljusta, että jos tilaamani vaatteet nyt tulisivatkin vielä perille niin lähtevät kyllä avaamattomina palautukseen.

Vierailija
4/5 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sain pari päivää sitten tilaukseni Gudrunista. Tilauksen tulo kesti normaalia kauemmin, koska siellä on nyt isot alennuskampanjat menossa. Tämä oli kaikkiaan neljäs tilaukseni, ihan hyvin on toiminut, tosin aina ollut hitaampi toimittamaan kuin moni muu kauppa.

Vierailija
5/5 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK, no ehkä vielä on toivoa, että tilaus tulee perille. Olen vain tottunut siihen, että tilauksen kulkua pystyy itse seuraamaan tai lähettävät siitä tietoa. Esim. viesti kun tuote on pakattu ja lähetetty. Tai sitten joku väliaikatieto, jos toimitus myöhästyy. Nyt on vain parin viikon hiljaisuus. Ja nettisivuilla lupaavat edelleen että toimitusaika on 3-5 vuorokautta jos tuotetta on varastossa. Ja tilaamani tuotteet olivat varastossa, siitä tuli heti vahvistus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi