Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Nina Tapio sinusta seksikäs?

Vierailija
26.09.2008 |

Ihmetteletkö yhtään, jos yllytyshullujen Reka (oikealta ammatiltaan pappi!) on langennut häneen? Näin vähän vihjailtiin Seiskassa...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

just tänä aamuna aattelin ihan samaa asiaa.

Vierailija
2/22 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan hirvee. Oikee TÄTI. Ja oli TÄTI jo sillon kun kun yrittivät Hanna-Riikan kanssa laulella ysärinä. Varmaan syntynyt TÄTIKSI. Yök.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiva ettei ole langanlaiha rimpula, vaan normaalipainoinen ja hyvällä itsetunnolla varustettu aikuinen nainen.

Vierailija
4/22 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä tunnistaisinko edes seksikästä 36-vuotiasta (vai 37?) naista täysissä pukeissa, kun olen tottuneempi miettimään joko miesten tai vähäpukeisten nuorten naisten seksikkyyttä.

Vierailija
5/22 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kai täditkin voi olla seksikkäitä..? Ei ole mielestäni kaunis.

Vierailija
6/22 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reka itsekin oli aika namu aikoinaan, siis 90-luvun alussa. nam.

Vierailija
7/22 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niina Tapio on ihan hyvännäköinen nainen, ei yhtään tätimäinen. Ihmeellistä kun aina kaikkia naisia haukutaan täällä joko tätimäisiksi tai sitten horatsuiksi. Outoa porukkaa!

Se on ihan hirvee. Oikee TÄTI. Ja oli TÄTI jo sillon kun kun yrittivät Hanna-Riikan kanssa laulella ysärinä. Varmaan syntynyt TÄTIKSI. Yök.

Vierailija
8/22 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa on jo liikaa ja muutenkin vanhahkon näköinen.

Vierailija
9/22 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujen lopuksi aika harva nainen (tai mies) on mikään 10+ seksikkyys asteikolla, vaan kummasti suurimmalla osalla aikuisista se parisuhde on, (tai ainakin treffiseuraa löytyy).

On ihan sama koristaako makkara vyötäröä, löytyyko silmäpussit, roikkuvatko rinnat, tai onko naamassa aknearpia, sillä joku RAKASTUU niin ulkoiset seikat ovat toissijaisia.

Ja jos mies/nainen katsoo vain ulkonäköä, niin kuka sellaisen pinnallisen tyypin miehekseen/naisekseen edes haluaa..???!

Vierailija
10/22 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhan papinraihnan niinku lehdissä hehkutettiin. Lähinnä mietin miten se pappi sai iskettyä Nina Tapion. :O Seksikäs ei ole oikea sana kuvaamaan Tapiota tai se ei ole ensimmäinen sana joka tulee mieleen. Silti Tapiossa on kummasti samaa kuin esim. ginger spicessä. Nina Tapio on söpö, herttainen ja osaa varmasti tarvittaessa olla seksikäskin. Voin ihan kuvitella.

Vierailija
11/22 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä seksikäs

Vierailija
12/22 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta hän ei ole mitenkään erityisen seksikäs, pikemminkin oikein söpö.

Vierailija
13/22 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällinen ja lojaali "luonnonlapsi", jos näin voi "täti-ikäisestä" sanoa.

On myös omalla, persoonallisella tavallaan kaunis.

Vierailija
14/22 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole seksikäs kylläkään. Mutta suht kaunis ja varmaan mukava. Aika tätimäinen on...

(Mutta se Henna-Riikka Siitonen vasta onkin not-sexy!).

Vierailija
15/22 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka jäljittelisit madian tarjoamaa mallia ja trimmaisit pikku peppuasi, voit olla maailman epäseksikkäin ihminen, jos sisimmässä ei säteile mikään. Ja onneksi on olemassa se kemia, että ihmisten on mahdollista löytää toinen ihminen, jonka kanssa herää eloon.

On muuten hämmästyttävää, että näiden järkyttävien tapahtumien jälkeenkin ihan suvereenisti revitellään toisen persoonaa, halveksutaan jne. Ihminen- tai ainakaan av-mamma ei näköjään opi.

Vierailija
16/22 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan viehättävä enemmin

Vierailija
17/22 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nina Tapio on TODELLA seksikäs! Kaunis, ihanan hymyn omaava seksikäs mutta silti ihanan luonnollinen tapaus. Tykkään kovasti.

Ja noihin "tätimäinen" -kommentteihin.. olen AIVAN TÄYSIN eri mieltä.

Vierailija
18/22 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nina Tapio on TODELLA seksikäs! Kaunis, ihanan hymyn omaava seksikäs mutta silti ihanan luonnollinen tapaus. Tykkään kovasti.

Vierailija
19/22 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mun mielestä ole seksikäs... mun mielestä ne nina tapion silmät on tosi pelottavat, jotenkin huuhkajamaiset... :/

minkä ikänen se on? onko muka alle 40?

miksi muuten mainitaan joka välissä että se reka on pappi? mitä hittoa se tähän liittyy? kertokaa joku järkevä selitys...

Vierailija
20/22 |
17.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah - se että joku on eri mieltä sun kanssa, tarkoittaa että hän on valehtelija? Nina on mielestäni älyttömän seksikäs ja upea, kypsä nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme