Mitä antaisin lahjaksi 12v. tytölle, jota en oikein tunne?
Olen menossa 12v. täyttävän tytön synttäreille. En tunne itse sankaria juuri ollenkaan. Haluaisin antaa lahjan, koska raha on minusta vähän tylsää ja varsinkin noin "pienelle". Olen vaan aika pihalla tuon ikäisten jutuista! Tyttö on sellainen mukava, hyväkäytöksinen, hyvä koulussa, vähän sellainen "kympin tyttö" -fiilis on tullut hänestä. Ulkoinen tyyli on hänellä sellainen siisti, aika tavallinen. Eli ei ole mikään rokkari/punkkari/anime/kapinoitsija tms., vaan ennemmin sellainen kiltin oloinen tavallinen tyttö.
Ajattelin jotain klassista ja hillittyä kaulakoru ja korvakorut -settiä, mutta onko tuon ikäinen vielä liian nuori arvostaakseen sellaista lahjaa?
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo taitaa olla sitä ikää missä tytöstä kasvaa nainen joten jotain naisten juttuja ostaisin tai siihen liittyvää.
Niiden hankkiminen on kyllä ihan tytön äidin heiniä, ei todellakaan jonkun ventovieraan.
Eikö isä saa ostaa tytölle alusvaatteita, bikineitä tai vaikka meikkejä?
M46
Älä kysy täältä kun näet millaisia vastauksia tulee.
Ei varmaan mene harhaan jos ostaa jonkun nuorisovaatemuotiketjun lahjakortin tai vaikka lahjakortin Normaliin. Ehkä myös joku kahvilan lahjakortti voisi olla kiva. Tietty jos tietää että tykkää lukea kirjoja niin Suomalaisen kirjakaupan lahjakortti on varmasti myös hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minut kutsuttaisiin käytännössä tuntemattoman lapsen synttäreille, niin kieltäytyisin kauniisti ja kertoisin, että minulla on valitettavasti muuta menoa. En ole mikään miesystävän sukulaislasten lahja-automaatti tai valmis tulemaan jonkun synttäreille vain siksi, että lapseni on samassa harrastuksessa kutsujan kanssa.
Lahjaksi en veisi mitään, kortti ja kukkakimppu riittävät.
Katkera tylsimys!
Todennäköisesti olenkin, mutta en keksi yhtäkään syytä, miksi minun pitäisi mennä tuntemattoman 12v tytön synttäreille. Kutsuja haluaa lahjoja, sen ymmärsin, mutta pyytäkööt joulupukilta tai hammaskeijulta.
No sinua ei ole nyt kutsuttukaan! Ja tuskin kutsutaankaan.
Leveän sängyn jos hällä ei vielä sellaista ole. Siellä se tulee viettää aikaa seuraavat 10 vuotta
Seksikkäät rintsikat sekä pikkarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kommentteja poistetaan?
Miksiköhän?
Ihan rakantavaa palautetta täällä on annettu tytölle.
Eikös tuon ikäiset pane jo koulun vessoissa🤔
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuon ikäiset pane jo koulun vessoissa🤔
Sen kun nyt tietäis.
Kalakukkoa