Mitä antaisin lahjaksi 12v. tytölle, jota en oikein tunne?
Olen menossa 12v. täyttävän tytön synttäreille. En tunne itse sankaria juuri ollenkaan. Haluaisin antaa lahjan, koska raha on minusta vähän tylsää ja varsinkin noin "pienelle". Olen vaan aika pihalla tuon ikäisten jutuista! Tyttö on sellainen mukava, hyväkäytöksinen, hyvä koulussa, vähän sellainen "kympin tyttö" -fiilis on tullut hänestä. Ulkoinen tyyli on hänellä sellainen siisti, aika tavallinen. Eli ei ole mikään rokkari/punkkari/anime/kapinoitsija tms., vaan ennemmin sellainen kiltin oloinen tavallinen tyttö.
Ajattelin jotain klassista ja hillittyä kaulakoru ja korvakorut -settiä, mutta onko tuon ikäinen vielä liian nuori arvostaakseen sellaista lahjaa?
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti: Mun siskontyttö joka oli tuon ikäinen pyysi kasvomaskeja, ne voisi olla kivat tai vaikka normaaliin lahjakortti.
Voi elämä. Kas kun ei ryppyvoidetta. Ei tuon ikäinen tartte mitään kasvonaamioita.
Kaikki tytöt/naiset eivät myöskään meikkaa.
Tuo taitaa olla sitä ikää missä tytöstä kasvaa nainen joten jotain naisten juttuja ostaisin tai siihen liittyvää.
Vierailija kirjoitti:
Brochmannin Tyttökirja.
Tietoa murrosiästä kivasti kerrottuna.
Tuskin kiva lahja lähes vieraalta.
Liukkaria ton ikäinen tarvitsee ja paljon.
Sormuksen ja viet tytön vihille.
Matka Somaliaan olisi sopiva tuon ikäiselle likalle.
Vierailija kirjoitti:
Tuo taitaa olla sitä ikää missä tytöstä kasvaa nainen joten jotain naisten juttuja ostaisin tai siihen liittyvää.
Niiden hankkiminen on kyllä ihan tytön äidin heiniä, ei todellakaan jonkun ventovieraan.
Koraanin ja järjestetyn avioliiton muslimiehen kanssa.
Stanley on varma valinta!