Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: onko ensitreffeillä miehet tarjonneet teille?

Vierailija
13.01.2026 |

Kun olette käyneet ensitreffeillä vaikka kahvilla tai lounaalla, onko mies tarjonnut sinulle? Vai oletteko maksaneet vain omat ostokset tai oletko tarjonnut miehelle? 

Itse olen käynyt paljon treffeillä ravintolassa/kahvilassa 32-47-vuotiaiden miesten kanssa ja n. 20% on halunnut tarjota minulle ensitreffeillä. Yleensä ollaan maksettu kumpikin vain omat ostokset ja muutaman kerran olen minä tarjonnut miehelle, kun mies on vaikuttanut pihiltä/köyhältä.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jotkut yrittäneet, mutta minusta on kiusallinen ajatus.

Vierailija
42/50 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että mies tarjoutuu maksamaan, mutta haluan maksaa itse. Ettei tule paineita harrastaa seksiä jonkun hiton muutaman kympin takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi käyt paljon treffeillä? Etkö kelpaa kellekään pidemmäksi aikaa?

Ei se siitä johdu.

Miehet valehtelevat kaiken: pituus, paino, ikä, lasten määrä jne.

Treffeillä käynti on kuin tuokiota kaivelis.

Hyvin vaikea löytää mitään kiinnostavaa ja normaalia.

Pätee molempiin suuntiin. Naisetkin valehtelevat. Kaikki voisi lähteä siitä, että olisi edes realistinen kuva.

Vierailija
44/50 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö minkälaisia miehiä on vapaana ikäluokassa 45-55? Ymmärrän kysymyksesi, mikäli et tiedä.

-eri

Vierailija
45/50 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tarjonnut. Edes kahvia.

Ei minullekaan. Jos mies pyytää treffeille, niin olisi kiva, jos tarjoaisi. Eokä tarvitse muuta, kuin sen kahvin. Ja vaikka otse keitetyn ja termarisaa. Se on kiva ele, ja kertoo miehestä paljon. Minkälainen on myös parisuhteessa. Ne, jotka eivät tarjoa ovat itsekkäitä ja itsekeskeisiä myös parisuhteessa.

Vierailija
46/50 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se siitä johdu.

Miehet valehtelevat kaiken: pituus, paino, ikä, lasten määrä jne.

Treffeillä käynti on kuin tuokiota kaivelis.

Hyvin vaikea löytää mitään kiinnostavaa ja normaalia.

Pätee molempiin suuntiin. Naisetkin valehtelevat. Kaikki voisi lähteä siitä, että olisi edes realistinen kuva.

Miksi etsit vain niitä filtteröityjä ja pakkeloituja  InstaBeibejä? Oma vika. Tavalliset naiset eivät toimi niin. 

Vierailija
47/50 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tarjonnut. Edes kahvia.

Ei minullekaan. Jos mies pyytää treffeille, niin olisi kiva, jos tarjoaisi. Eokä tarvitse muuta, kuin sen kahvin. Ja vaikka otse keitetyn ja termarisaa. Se on kiva ele, ja kertoo miehestä paljon. Minkälainen on myös parisuhteessa. Ne, jotka eivät tarjoa ovat itsekkäitä ja itsekeskeisiä myös parisuhteessa.

Minua kyllä naisena lämmittäisi, jos mies pyytäisi ensitreffeille vaikkapa johonkin puistoon, mutta päiväsaikaan ja jossa kulkee muitakin ihmisiä vähän väliä (naiselle turvallisuus ehdoton) ja pyytäisi laittamaan lämmintä päälle ja olisi sinne tuonut mukanaan termarissa jotain lämmintä juotavaa

Vierailija
48/50 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on samaa maata kun mulle sattuneet mörököllit niin en ihmettele miksi käy usein.  Näkyy olevan helppo kirjoitella, mutta totuus on eri kun pitäisi jotakin puhua.  

Vierailija
49/50 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on 100% tarjonneet. Treffeillä käynyt arviolta noin 25-30 miehen kanssa. 

N57

Vierailija
50/50 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon, että mies tarjoutuu maksamaan, mutta haluan maksaa itse. Ettei tule paineita harrastaa seksiä jonkun hiton muutaman kympin takia.

Olenko omituinen otus kun en eka treffeillä edes aio saada seksiä.   Paitsi kerran ei nainen antanut muuta mahdollisuutta kun oli ottanut rohkaisua ennen tapaamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme