Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: onko ensitreffeillä miehet tarjonneet teille?

Vierailija
13.01.2026 |

Kun olette käyneet ensitreffeillä vaikka kahvilla tai lounaalla, onko mies tarjonnut sinulle? Vai oletteko maksaneet vain omat ostokset tai oletko tarjonnut miehelle? 

Itse olen käynyt paljon treffeillä ravintolassa/kahvilassa 32-47-vuotiaiden miesten kanssa ja n. 20% on halunnut tarjota minulle ensitreffeillä. Yleensä ollaan maksettu kumpikin vain omat ostokset ja muutaman kerran olen minä tarjonnut miehelle, kun mies on vaikuttanut pihiltä/köyhältä.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin naisen kanssa treffeillä niin tilattiin ruokaa ravintolassa. Nainen näki kaverinsa siellä ravintolassa niin se meni sen pöytään syömään ja jätti minut yksin syömään. Sitten olin syönyt niin menin tiskille ja sanoin että maksan oman ruuan niin nainen tuli ja kysyi maksanko sen ruuat. Sanoin että en v.ttu tosiaan maksa.

Vierailija
22/44 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin naisen kanssa treffeillä niin tilattiin ruokaa ravintolassa. Nainen näki kaverinsa siellä ravintolassa niin se meni sen pöytään syömään ja jätti minut yksin syömään. Sitten olin syönyt niin menin tiskille ja sanoin että maksan oman ruuan niin nainen tuli ja kysyi maksanko sen ruuat. Sanoin että en v.ttu tosiaan maksa.

No onpa ollut idiootti nainen.

Kerran ensitreffeillä tarjosin aika kalliin brunssin miehelle ja kun mentiin syömään pöytään, hänen naamansa oli punainen kuin tomaatti ja hän koko ajan tuijotti tissejäni eikä edes kovin paljon kysellyt minulta.

Vierailija
24/44 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua tuota, että miksi pitää mennä treffeille olemaan pihi. Luulisi, että jos jonkun kanssa menee treffeille, niin haluaisi sitten panostaa asiaan.

Varmaan miehet panostavat silloin kun ovat oikeasti kiinnostuneita naisesta 

Vierailija
25/44 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua tuota, että miksi pitää mennä treffeille olemaan pihi. Luulisi, että jos jonkun kanssa menee treffeille, niin haluaisi sitten panostaa asiaan.

Varmaan miehet panostavat silloin kun ovat oikeasti kiinnostuneita naisesta 

naiset ei panosta vaikka kiinnostaisi.

Vierailija
26/44 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmaksi osaksi miehet ovat tarjonneet, ne jotka eivät ole, eivät ole olleet kiinnostuneita. Tuo on loistava tapa saada tietää onko mies kiinnostunut. Jos on niin hän tarjoaa, jos ei niin ei mitään, maksetaan molemmat omamme ja jatketaan eri suuntiin. Se on mielestäni hienovarainen ja kaunis torjunta jolla mies kertoo ettei pidemmälle tutustuminen kiinnosta.

Vierailija
27/44 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pyydän naisen treffeille niin pidän oletusarvona että tottakai minä,pyytäjä hoitaa maksupuolen.

Ja ei muuten tule toista treffipyyntöä jos nainen alkaa höpöttämään jostain omasta rahasta ja tasa-arvosta.

Vierailija
28/44 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munaa tarjosi, en huolinut.

Mies ajattelee, että hänenkin täytyy tarjota jotain jos nainen hoitaa laskun.

Vierailija
29/44 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt treffeillä ensi kertoja jo 90-luvulla. Yleensä miehet ovat halunneet tarjota, harvemmin ollaan maksettu omat, joskus kuitenkin. En tosin ole tainnut koskaan käydä ensitreffeillä syömässä, joten maksettavana on ollut lähinnä kuppi kahvia tai muu juoma. 

Minusta ei ole yhtään "väärin" jos toinen haluaa tarjota, monet miehet pitävät siitä,että saavat nimenomaan viedä naisen treffeille. Siihen kuuluu sitten se kahvin maksaminenkin. Jos treffit jatkuvat, niin sitten sen jälkeen maksetaan omat.

Minusta asia ole mikään kovin suuri juttu, kun kyse on vain muutamasta eurosta, niin en jaksa pohtia asiaan sen syvempiä merkityksiä.

Vierailija
30/44 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli nainen on viehättävä/kaunis niin kyllä terveet testosteronitasot omaava mies tarjoaa! Eri juttu sitten "prinsessamiesten" kanssa...

Vierailija
31/44 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me miehet(joojoo ei kaikki) ollaan sillä tavalla aika yksinkertaisia olentoja että kun saa/pääsee viemään naisen ulos niin se että saa tarjota illallisen tai kahvilareissun tuottaa mielihyvää. Se on vielä naiselle täydellinen tilaisuus tarkkailla miten mies hoitaa sen homman. Tyylejä on monia nimittäin ja kaikki tarjoaminen ei ole välttämättä tyylikästä.

Vierailija
32/44 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ja nykyinen aviomies maksaa aina ravintolat ym.

Vierailija
33/44 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja ilmaisi jo ennen tapaamista, että haluaisi tarjota jos se sopii. Tarjoutui maksamaan myös tokalla tapaamisella, vaikka mielelläni olisin itsekin sen tehnyt. No en alkanut muutaan euron tähden väittämään vastaan, mutta kolmannet saa kyllä jo olla vuorostaan minun piikkiin :)

Vierailija
34/44 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta ollaan maksettu kumpikin omamme. Siis ensimmäisillä treffeillä. Yhden ex-miehen kanssa tehtiin niin joka kerta parin vuoden ajan. Se oli jo minusta aika kiusallista, kun mies aina kiirehti tölväisemään että maksetaan erikseen. Vaikka parempi sekin kuin ystävän taannoinen tapailumies, joka kuulemma totesi suurieleisesti, että taisi olla tällä kertaa sun vuoro tarjota. Siis joka kerta. Ja ystävä kilttinaisena sitten maksoi.

Vierailija
35/44 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten maksamme omamme. Kerran tarjosin, kun mies nimenomaan vaikutti erityisen pihiltä vertaillessaan hintoja ja yritti vielä tarjoilijalta tingata jotakin. Laskun tullen totesin kiireesti, että minä hoidan, kiitos. Olisi luullut miehen olleen iloinen, mutta jostakin syystä kasvoilla häivähti pieni pettymys. Varmaan olisi mieluusti tilannut kalliimpaa. No hänen kanssaan ei toisia treffejä tullut, monestakaan syystä.

Vierailija
36/44 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen näin kun naisena tykkään laittautua (ei mitään överiä kuitenkaan) ja se vie huomattavasti enemmän aikaa kuin miehellä niin mies saa kyllä ensitreffeillä tarjota sen kahvin tai ruoan mihin onkaan pyytänyt treffeille. Tämän jälkeen jos tapailu jatkuu ollaan ihan reilusti puolin ja toisin makseltu, muttei kuitenkaan kytäten menikö pennilleen nyt tasan :D

Vierailija
37/44 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei ensitreffeillä tarjoa, niin voi antaa toisen mahdollisuuden, että tarjoaako hän edes 2. Treffeillä.

Vierailija
38/44 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oikeastaan ikinä käynyt treffeillä sinkkuna. Ehkä kaksi kertaa, mutta nekin vain kahvilla huoltoasemalla, joten en tiedä lasketaanko niitä treffeiksi edes. Maksoin itse.

Vierailija
39/44 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käyt paljon treffeillä? Etkö kelpaa kellekään pidemmäksi aikaa?

Vierailija
40/44 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi käyt paljon treffeillä? Etkö kelpaa kellekään pidemmäksi aikaa?

Hän on nirso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän