Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä ovat Raamatun kuvaamat raatelevaiset sudet?

Vierailija
13.01.2026 |

Matt. 7:15

Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.

Ap. t. 20:29

Minä tiedän, että minun lähtöni jälkeen teidän keskuuteenne tulee julmia susia, jotka eivät laumaa säästä,

Kommentit (156)

Vierailija
141/156 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luther joutui ottamaan kantaa anabaptisteiksi nimitettyjen kristittyjen ta ppamiseen vuonna 1527. Hän antoi suostumuksensa laille ja kuo lem antuomi oille, vaikka tapahtumia hänen omien sanojensa mukaan olikin kauhe aa katsella

Vierailija
142/156 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kuolee siinä välissä pitää tehdä jotain hyvää ja auttaa . Jeesus on vapauttanut synnin ja kuoleman laista kristityt . Mieti sitä miksi Jeesus syntyi maan päälle . 

No kun joku Marian kanssa köyriessään laski rojut torveen. Siksi syntyi tuo matkasaarnaaja, joka sittemmin tapettiin kiihotettuaan kansaa kapinaan. Luutkin ovat jo maatuneet tuolta silmänkääntäjältä.

Eri

Voisin itsekin ajatella noin, jos en tietäisi, että Jeesus on Jumalan Poika.

Ei kun sää vaan luulet. Tieto vaatisi jotain kuulopuheita konkreettisempaa tuekseen.

Minä tiedän. Minulla on oikeaa tietoa, jonka olen ansainnut ja saanut Jumalan armosta. Minä opetan ehdotto

Hihii, olet lystikäs!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/156 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakuntiin tulevia valeveljiä ja -siskoja, jotka näyttelevät uskovia, mutta ovat todellisuudessa tulleet aiheuttamaan eripuraa.

Vierailija
144/156 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todistapa tietäväsi.

Onneksi minulla ei ole sellaista velvollisuutta, että minun pitäisi yrittää todistaa sinulle jotain.

Vierailija
145/156 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit. Tekeytyvät lampaiksi, mutteivät ole.

Vierailija
146/156 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No todistapa tietäväsi.

Onneksi minulla ei ole sellaista velvollisuutta, että minun pitäisi yrittää todistaa sinulle jotain.

Toki on, jos haluat minun jakavan harhasi.

Vierailija
147/156 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihii, olet lystikäs!

Raamatusta:

15Niin juutalaiset ihmettelivät ja sanoivat: "Kuinka tämä osaa kirjoituksia, vaikkei ole oppia saanut?" 16Jeesus vastasi heille ja sanoi: "Minun oppini ei ole minun, vaan hänen, joka on minut lähettänyt. 17Jos joku tahtoo tehdä hänen tahtonsa, tulee hän tuntemaan, onko tämä oppi Jumalasta, vai puhunko minä omiani. 18Joka omiaan puhuu, se pyytää omaa kunniaansa, mutta joka pyytää lähettäjänsä kunniaa, se on totinen, eikä hänessä ole vääryyttä.

Vierailija
148/156 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No todistapa tietäväsi.

Kylläpä, jeesus velvoitti sinut lähetyskäskyssään.

Vierailija
149/156 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No todistapa tietäväsi.

Toki on, jos haluat minun jakavan harhasi.

Ei ole, enkä halua mitään tuollaista. Voit pysyä harhassasi, jos haluat. Sinulla on vapaa tahto. Minä taas en puhu harhasta, vaan Totuudesta eli siitä, mikä ei ole harhaa. 

Vierailija
150/156 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No todistapa tietäväsi.

Sinun ei tarvitse huolehtia minusta. Toivottavasti pystyt huolehtimaan itsestäsi. 

Vierailija
151/156 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hihii, olet lystikäs!

Raamatusta:

15Niin juutalaiset ihmettelivät ja sanoivat: "Kuinka tämä osaa kirjoituksia, vaikkei ole oppia saanut?" 16Jeesus vastasi heille ja sanoi: "Minun oppini ei ole minun, vaan hänen, joka on minut lähettänyt. 17Jos joku tahtoo tehdä hänen tahtonsa, tulee hän tuntemaan, onko tämä oppi Jumalasta, vai puhunko minä omiani. 18Joka omiaan puhuu, se pyytää omaa kunniaansa, mutta joka pyytää lähettäjänsä kunniaa, se on totinen, eikä hänessä ole vääryyttä.

Ja niin korotit itsesi jeesukseksi. Tosin sinulta ja jesseltä jäi todistamatta lähettäjänsä olemassaolo.

Vierailija
152/156 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin korotit itsesi jeesukseksi. Tosin sinulta ja jesseltä jäi todistamatta lähettäjänsä olemassaolo.

Tuo on sinun oma outo tulkintasi. 

Vierailija
153/156 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No todistapa tietäväsi.

Sinun ei tarvitse huolehtia minusta. Toivottavasti pystyt huolehtimaan itsestäsi. 

Rationaalisen ajattelun puutteestasi olen hieman huolissani.

Vierailija
154/156 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä taivaan pojat olivat ja onko heitä enää? Mihin jättiläiset katosivat? He jotka olivat taivaan poikien ja maan tyttärien jälkeläisiä.

Vastaisiko joku?

Liian kiusallinen kysymys. 

Vierailija
155/156 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No todistapa tietäväsi.

Rationaalisen ajattelun puutteestasi olen hieman huolissani.

Kuten sanoin, sinun ei tarvitse huolehtia minusta.

Vierailija
156/156 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hihii, olet lystikäs!

Raamatusta:

Kun Johannes kastoi Jeesuksen, sanoi Jumala taivaasta Jeesuksen olevan hänen rakas poikansa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi