Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tätä ei halua perusvoideuskovaiset kuulla, mutta mun kasvojen pintakuivuus loppui, kun vaihdoin perusvoiteen kasvovoiteisiin

Vierailija
13.01.2026 |

Mikään muu ei muuttunut ihonhoitorutiinissa kuin se, että ostin kasvojen iholle tarkoitetut päivä- ja yövoiteet.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvä, minulla on toiminut lv perusvoide parhaiten. Mutta en tietenkään atoopikkona tiedä mikä minulle on paras 

LV onkin parempi kuin apteekin perusvoiteet. Eri

Vierailija
22/52 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että löysit sopivan tuotteen! Itsellä perusvoide toimii hyvin, eikä kasvot pääse yhtään kuivumaan suihkun jälkeisten voitelukertojen välissä, enkä siksi näe tarvetta muiden tuotteiden kokeilemiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäs?

Vierailija
24/52 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä iho tietää milloin on päivä ja milloin yö?

Iho on ihmisen suurin elin,se osaa reagoida kun ihminen käy nukkumaan ja aloittaa esim solujen uudistamisen. Tähän perustuu yövoiteet jotka tukevat näitä korjaavia toimintoja.

Vierailija
25/52 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäs?

44.

Ap

Vierailija
26/52 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin perusvoide kuin hirveä määrä erilaisia kemikaaleja.

Vierailija
27/52 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla iho pysyy parhaimpana kun käytän humektania. Montaa eri voidetta kokeiltu ja tuo on mulle paras 

Haisee ihan hirveälle.

Vierailija
28/52 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Locopase repair on kaikkein paras voide atooppiselle iholle. 

Apteekista, eikä ole kallista.

Se on Locobase, viiii...tun vajacci. 

Vierailija
29/52 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käytä yhtään mitään voidetta kasvoihini, ja olen ihooni tyytyväinen. Mikähän uskonto tämä mahtaa olla? 

Vierailija
30/52 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään, silloin kun on aikaa ja jaksamista, laittaa perusvoidetta ja kasvoöljyä molempia yhtä aikaa. Ah, niin ihana tunne, iho oikein imee kosteuden ja rypyt silenee. Nyt en kiireessä ole tehnyt sitä ja iho onkin talvella meikin jälkeen pintakuiva.

Vierailija
31/52 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en käytä yhtään mitään voidetta kasvoihini, ja olen ihooni tyytyväinen. Mikähän uskonto tämä mahtaa olla? 

Vesipesu-uskonto

Todelliset vesipesu-uskovaiset kertovat palstallakin tarinaa siitä, että heidän ihoaan tuntemattomat pysähtelevät ihailemaan ihan vaan kadulla kulkiessa.

Ap

Vierailija
32/52 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta saa kuvan, että kaikki perusvoiteet ovat identtisiä keskenään ja kaikki kasvovoiteet ovat identtisiä keskenään. Näitähän on aivan valtava määrä eri tyyppisiä, tärkeintä on löytää se sopiva. Voihan kasvoihin laittaa vaikka jalkavoidetta, jos se sopii omalle iholle. Itse olen huomannut, että kasvoille sopivat tuotteet ovat usein miellyttävämpiä koostumukseltaan ja sopivat paremmin meikin alle, jos sellaista käyttää. Itse ajattelen perusvoiteen sellaisena riisuttuna, käytännönläheisenä mallina. 

Vierailija
33/52 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkutettava kosteuttava kasvovesi ja päälle kasviöljy toimii mulla.

Vierailija
34/52 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin nuo hyaluroonihappivoiteet kuivattaa kasvot täysin pintakuiviksi ja kiristäviksi vaikka miten lutraisi kosteuttavaa kasvovettä.

Mulla nämä on ainoat mitkä pitää ihon järkevän näköisenä ja tuntuisena.

Vierailija
35/52 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivävoide suojaa ja yövoide hoitaa. Ne ovat erilaisia.

Vierailija
36/52 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mikä merkki, ostan jos hyväntuoksuinen.

Vierailija
37/52 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän kosteuttavaa käsi voidetta kuuriluontoisesti kun iho rystysten ympärillä alkaa hapertua siihen pisteeseen että käden nyrkkiin pisto riittää että tulee haavoja. T. M32

Mä käytän Bepanthenia tuohon, just rystysten ympäriltä kuivuu pakkasella ihan tosissaan. N50

Vierailija
38/52 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro mikä merkki, ostan jos hyväntuoksuinen.

Mossa Glow Cocktail Vitamin C Kirkastava Yövoide ja Madara Vitamin C Illuminating Recovery Cream (päivävoide)

Molemmat ovat hyväntuoksuisia.

Ap

Vierailija
39/52 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kasvovoidekaan ihmeitä tee. Kasvovoide sitoo kosteutta, joten paras yhdistelmä on lisätä sen alle kosteuttava seerumi ja sitten vasta blokata kosteus kosteusvoiteella. Perusvoide on liian jankkia kasvoille - mahtaako tukkia ihohuokosetkin, en tiedä?

Riippuu perusvoiteesta ja sen rasvapitoisuudesta. Itse olen kokeillut kaikki mahdolliset kasvovoiteet ja ainoa joka toimii täydellisesti on kevyt perusvoide 16% rasvapitoisuudella!

Vierailija
40/52 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humektan (eli hajuton perusvoide apteekista) on paras meikkivoiteen ja puuterin alle.

Humektan kuivuu ihoon niin, ettei sitä edes huomaa, silti iho on kosteutettu. Tuohon päälle leviää meikki hyvin. Muut kasvovoiteet ovat mulle liian rasvaisia ja tahmeita ja niihin on huono levittää meikkivoide ja puuteri, kun ihon pinta tuntuu tahmealta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan