Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tätä ei halua perusvoideuskovaiset kuulla, mutta mun kasvojen pintakuivuus loppui, kun vaihdoin perusvoiteen kasvovoiteisiin

Vierailija
13.01.2026 |

Mikään muu ei muuttunut ihonhoitorutiinissa kuin se, että ostin kasvojen iholle tarkoitetut päivä- ja yövoiteet.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia kokeillut tähän ikään mennessä ja Vichy on kaikista paras mun kasvoille. Sillä sain kuivan ihon taas kuntoon.

Vierailija
42/52 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on atopia ja ruusufinni. Olen käynyt läpi kymmeniä tuotteita ja vain pari perusvoidetta käy. Jokaisen iho on erilainen. Itselleni suurin osa voiteista on aivan liian nestemäisiä. Öljyjä ja hajusteita en voi käyttää ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii CeraVe kosteusvoide parhaiten. 

Vierailija
44/52 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei halua kasvopesu-uskovaiset kuulla, kun sanon,  että lopetin kaikenlaisten puhdistustuotteiden käytön ja pesen kasvoni pelkällä vedellä max. 2x viikko. Meikkiä en enää juuri käytä, mutta rasvalla pyyhkäisen ne pois, jos käytän.

Terv: entinen akne 

Vierailija
45/52 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ei halua kasvopesu-uskovaiset kuulla, kun sanon,  että lopetin kaikenlaisten puhdistustuotteiden käytön ja pesen kasvoni pelkällä vedellä max. 2x viikko. Meikkiä en enää juuri käytä, mutta rasvalla pyyhkäisen ne pois, jos käytän.

Terv: entinen akne 

Iho ollut aina pintakuiva talvella ja rasvainen kesällä. Finnejä vuodenajasta riippumatta. Kaikki kävin läpi ja sitten lopetin. Kokonaan. Nyt on hehkeä ja raikas iho.

Vierailija
46/52 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs uskovainen olen, jos käytän molempia? Päivällä kasvovoidetta ja illalla perusvoidetta retinolin päälle, juurikin Aqualan L:ää. Se estää retinolia kuivattamasta kasvoja liikaa.

Vierailija
47/52 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Locopase repair on kaikkein paras voide atooppiselle iholle. 

Apteekista, eikä ole kallista.

No on se aika kallista, mutta pakko käyttää käsien ekseeman takia.

Vierailija
48/52 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humektan on monikäyttöinen. Sen lisäksi, että sillä saa hyvän kiillottoman ja ei-tahmean pinnan ihoon, niin se puhdistaa silmistä vedenkestävän meikin ja tietenkin ihonkin. Ei kuivata, ei tee rasvaiseksi. Ei haise ja on edullinen. Voi käyttää koko kehoon. Sillä voi jopa pestä kuivan päänahan.

Vierailija
49/52 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Humektan on monikäyttöinen. Sen lisäksi, että sillä saa hyvän kiillottoman ja ei-tahmean pinnan ihoon, niin se puhdistaa silmistä vedenkestävän meikin ja tietenkin ihonkin. Ei kuivata, ei tee rasvaiseksi. Ei haise ja on edullinen. Voi käyttää koko kehoon. Sillä voi jopa pestä kuivan päänahan.

Miten vesipohjainen voide voi poistaa vedenkestävän meikin?

Vierailija
50/52 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs uskovainen olen, jos käytän molempia? Päivällä kasvovoidetta ja illalla perusvoidetta retinolin päälle, juurikin Aqualan L:ää. Se estää retinolia kuivattamasta kasvoja liikaa.

Et mikään. Ihan tavallinen ihminen.

Ap

Vierailija
51/52 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole mikään voideuskovainen. Todella harvoin mitään voiteita laitan  ja hyvä iho on.  Ikääkin kohta 70 v.  Ruokavalio  ratkaisee

Ruokavalio ei sinun ihoa kosteuta.

Kokeile: juo vettä enemmän, käytä ruuassa rasvaa, oliiviöljyä, voita, vähennä suolaa, syö runsaasti suolistolle hyödyllistä juuresta, vihannesta, vihreää, hedelmiä jne. Nämähän on ihan 70-luvun perusasioita. Kuivaharjaus ihaolle. Kauneus tulee sisältä ja suolisto on toiset aivot jne. Pärjään yhdellä isolla apteekin purkilla. Ei lisäaineita, ei tuoksuja. 

Vierailija
52/52 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pärjään yhdellä isolla apteekin purkilla. Ei lisäaineita, ei tuoksuja. "

Ei lisäaineita? Mikähän purkki on kyseessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän