Sossu lupasi mulle pesukoneen
Kannatti saada oma Sossu koska aluksi olin saanut kieltävän vastauksen kun hain maksaria.
Kommentit (81)
Mulla ollus sossun maksama pesukone jo yli 7 vuotta, hyvin pesee ja linkoaa.
Mä en saanut, mutta en jaksanut valittaa. Olisi varmaan pitänyt ja nyt se on jo myöhäistä. Maksoin sitten sen 400 euroa ruokarahoista, että saatiin pyykkiä taas pestyä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en saanut, mutta en jaksanut valittaa. Olisi varmaan pitänyt ja nyt se on jo myöhäistä. Maksoin sitten sen 400 euroa ruokarahoista, että saatiin pyykkiä taas pestyä.
Mitä valittamista harkinnanvaraisissa tuissa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä, että se hylättiin perusteettomasti, koska olin saamassa veronpalautusta. Tuon palautuksenkin kanssa jäi oikeus toimeentulotukeen kyseiseltä kuukaudelta.
Minulla on jo toinen sossun ostama pesukone käytössä. Ensimmäisen sanoin hajonneen 8 vuoden jälkeen ja sain uuden tilalle. Ei se mitään hajonnut vaan meni tyttären asuntoon, kun hän muutti omilleen😁
Jaha, taas lietsotaan vihaa keksityillä tarinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä, että se hylättiin perusteettomasti, koska olin saamassa veronpalautusta. Tuon palautuksenkin kanssa jäi oikeus toimeentulotukeen kyseiseltä kuukaudelta.
Miten niin perusteettomasti? harkinnanvarainen on harkinnanvaraista, ei sitä ole kenellekään pakko myöntää ja pesukoneisiin en ainakaan itse myöntäisi ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin perusteettomasti? harkinnanvarainen on harkinnanvaraista, ei sitä ole kenellekään pakko myöntää ja pesukoneisiin en ainakaan itse myöntäisi ikinä.
Päätöksessä luki, että voin hankkia pesukoneen veronpalautuksella vaikka se ei riittänyt kattamaan edes toimeentulotuen perusosaa. On se silloin virheellinen päätös, koska pesukoneisiin kuuluisi myöntää tukea pitkäaikaiselle toimeentulotukiasiakkaalle, jonka taloyhtiössä ei ole pesutupaa ja taloudessa on alaikäisiä lapsia.
Päätöksessä luki, että voin hankkia pesukoneen veronpalautuksella vaikka se ei riittänyt kattamaan edes toimeentulotuen perusosaa. On se silloin virheellinen päätös, koska pesukoneisiin kuuluisi myöntää tukea pitkäaikaiselle toimeentulotukiasiakkaalle, jonka taloyhtiössä ei ole pesutupaa ja taloudessa on alaikäisiä lapsia.
Kenellekään ei KUULU myöntää harkinnanvaraista toimeentulotukea pesukoneeseen. Jos sosiaalityöntekijäsi ei myönny, hän ei myönny. t: sosiaalityöntekijä
Power.Halvin pesukonen 199 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Kenellekään ei KUULU myöntää harkinnanvaraista toimeentulotukea pesukoneeseen. Jos sosiaalityöntekijäsi ei myönny, hän ei myönny. t: sosiaalityöntekijä
Sosiaalityöntekijä noudattaa kunnan antamaa ohjeistusta eikä hän voi tehdä päätöksiä täysin mielivaltaisesti. Et ole sosiaalityöntekijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mita aihe valitaa. Aina saada mita pyyta muute syyta kela naine rasesmi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kuuluu, pyykinpesu on perustarve ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on jo toinen sossun ostama pesukone käytössä. Ensimmäisen sanoin hajonneen 8 vuoden jälkeen ja sain uuden tilalle. Ei se mitään hajonnut vaan meni tyttären asuntoon, kun hän muutti omilleen😁
Alapeukutatte tätä miksi? Jos vähän saan ekstraa valkoisella valheella, niin mitä se teitä liikuttaa? Luuletteko, että elän kuin kroisos tukirahoilla?
Olette varmasti samoja ihmisiä joiden mielestä toimeentulotukiasiakkaiden on kerrottava marjojen myynnistä saamansa tulot. Kateellisia riittää...
Hyvä sinä! Me saadaan uusi telkku ja lapsille uudet sukset, monot ja luistimet,
Onpa kiva kuulla. Terveisin kaksi työssäkäyvää joilla hajosi pesukone ja käydään nykyisin pyykkituvassa. Mutta pääasia onkin että soskun elätit voi pestä pyykkiä silloin kun haluaa. Meillä pitää mennä pyykkitupaan pihan läpi
Vierailija kirjoitti:
Onpa kiva kuulla. Terveisin kaksi työssäkäyvää joilla hajosi pesukone ja käydään nykyisin pyykkituvassa. Mutta pääasia onkin että soskun elätit voi pestä pyykkiä silloin kun haluaa. Meillä pitää mennä pyykkitupaan pihan läpi
Huoli pois. Harkinnanvaraisia ei saa myöntää pesukoneisiin vaikka mitä inttäisivät. t: sosiaalityöntekijä
Kyllä sossusta saa pesukoneen. Olen itse saanut.
Tuskin sait.