Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä sun kasvot alkoi valahtaa?

Vierailija
13.01.2026 |

Leukalinja katosi ja tuli esim. nenä-suupielijuonteet?

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50:n ikävuoden jälkeen olen alkanut muistuttamaan Jäyhä Jököttäjää kasvoista. Ei nyt niin kaunista kyllä. 

"Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä"

Vierailija
82/87 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotiaana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkailemalla olen päätynyt lopputulokseen, että naiset rupsahtaa viimeistään siinä 30 korvilla.

Vierailija
84/87 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä vielä tuo 40v rupsahtanut. Laihduin myös 30-40v välillä noin 10kg, näkyy naamassa kun iho ei enää palaudu.

10 kiloa on vähän ja 3x ikäinen on nuori. Ei pitäisi aiheuttaa mitään löysää ihoa vielä noin pieni painonpudotus noin nuorena. Oletko ottanut paljon aurinkoa tai tupakoitko? Kuulostaa ettei ihosi kollageenin tuotanto ole normaalilla tasolla. 

Vertailuna olen laihduttanut 15 kiloa vuoden sisään, olen 45v, eikä mikään roiku. Päinvastoin kaventuneet kasvot nuorentaa kun ne alkavat buldoginposket pieneni, ja kasvoista tuli vähemmän neliömäiset.

Vierailija
85/87 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

45+

Vierailija
86/87 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan ajatellut moisia asioita.  N 66 v.

Vierailija
87/87 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

46v nyt, vielä ei ole naama valahtanut tai alkanut roikkua. 

Vasta pari kk sitten testasin elämäni ekaa "anti aging" tuotetta, joka on Normalin edullinen kasvovoide. En ole muutenkaan kosmetiikan suurkuluttaja, joten tuollainen "yksi rasva koko naamalle" on minulle sopiva ratkaisu. 

78 vuotiaan äitini kasvojen iho näyttää ikäisekseen nuorelta. Ehkä sain "hyvä geenit" naaman osalta, muut geenit eivät olekaan sitten olleet kovin hääppöisiä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän