Missä iässä sun kasvot alkoi valahtaa?
Leukalinja katosi ja tuli esim. nenä-suupielijuonteet?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
51 vuotiaana huomasin selkeän eron kasvoissani aikaisempaan nähden.
Välillä huvittaa, kun 40 vuotta täyttävät postaavat itsestään kuvia someen nimenomaan ajatuksella, että "katsokaa miten hyvän näköinen olen vielä vaikka täytin 40v". Kun ei ole mikään ihme, että nelikymppisenä ei vielä paikat roiku.
Aivan samanikäisenä huomasin myös! Ja ikäkriisi iski....
Tässä vielä tuo 40v rupsahtanut. Laihduin myös 30-40v välillä noin 10kg, näkyy naamassa kun iho ei enää palaudu.
N. 50-vuotiaana alkoi alamäki. No aika pitkään säilyin kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Millainen kirurginen toimenpide vaaditaan "hamsteripussien" poistoon? Onko vaivalloinen ja kallis operaatio?
T. eräs joka jo pelkää niiden ilmaantumista. Suvun naisille on ominaista vahvat "leukapussit"😫
Alakasvojen ja kaulan kohotus, useita tuhansia maksaa mutta lopputulos pysyy jopa 15 vuotta. Käsittääkseni ei mitenkään vaivalloinen.
Ihminen tyypillisesti vanhenee voimakkaasti ekakerran n. 40-45v ja seuraavan kerran n. 60v. Näin tutkimusten mukaan.
Sen verran oli kiloja jo lapsena, ettei leukaa erottanut lainkaan. Eikä erota vieläkään. Joka kerta kun ajattelenkin laihduttamista, popsin lohturuokana hk:n sinistä paketillisen kurkusta alas.
Ei sitä oikein huomaa kuin jos vahingossa katsoo peiliin niin sitten tajuaa että naama on alaosasta valahtanut. Ja huulet kadonneet.
Siinä 58 alkoi selvemmin posket valahtaa ja suupielet. Toinen luomi/kulmakarvat myös valahtaa enemmä alaspäin. Vielä 55 luultiin yli 10 v nuoremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen tyypillisesti vanhenee voimakkaasti ekakerran n. 40-45v ja seuraavan kerran n. 60v. Näin tutkimusten mukaan.
Riippuu ihan ihmisestä ja elintavoista.
Vierailija kirjoitti:
Kamalan näkoistä kun naisen posket rupee roikkumaan. Näyttää ihan vihikoiralta
Kamalan näköistä, kun miehen naama on sen näköinen, ettei ole edes sitä perus voidetta käytetty.
"Mä teen KORPIA-kasvojoogaa ja siinä myös katsotaan, ettei naamaa rypistetä liikkeiden aikana turhaan. Ja niissä siis käytetään käsiä osittain siksi tukena."
Minä aloitin siitä, mutta lisää tietoa saatuani en tekisi enää kaikkia niistä liikkeistä. Niissä tulee juuri sitä ihon venytystä tai esim. kaulajänteiden jännittämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen kirurginen toimenpide vaaditaan "hamsteripussien" poistoon? Onko vaivalloinen ja kallis operaatio?
T. eräs joka jo pelkää niiden ilmaantumista. Suvun naisille on ominaista vahvat "leukapussit"😫
Alakasvojen ja kaulan kohotus, useita tuhansia maksaa mutta lopputulos pysyy jopa 15 vuotta. Käsittääkseni ei mitenkään vaivalloinen.
Kiitos! No, toisaalta, ei mikään mahdottomuus saada säästettyä jokunen tuhat toimenpidettä varten
Olen hyvin pitkälti
edelleen samannäköinen
kuin vaikka 32-vuotiaana.
Minulla on käytössä
omakehittämäni monivaiheinen,
holistinen antiagemetodi,
jossa manuaalisesti kasvojani
käsitellen modifioin/pakotan
kudokseni uusiin positioihin
ja stimuloin tehokkaasti
uuden kudoksen muodostumista
> näin pärstäni volyymin
ja ryhdin ylläpitäen.
Kasvoissamme tapahtuu iän
myötä valtavasti asioita
(rypistymisen lisäksi). Emme
vielä 30-vee taaperoina
peiliin katsoessamme
käsitä, että ohimommekin
alkavat vajota kasaan
> nuoruuden kasvojen
kaunis ovaaliforma vääristyä..
Otan huomioon kaiken
mahdollisen
aina (dermis)marraskesikerroksesta
luustostruktuuriin, rasvapatjaan,
fibroblasteihin, lihaksistoon,
kollageeni/elastiinisäikeisiin..
hyaluronihappopitoisuuteen,
kasvuhormonin eritykseen,
faskiaan..
Kun tarpeeksi kauan elää
tällä sinisellä planeetalla
kehittyy vähitellen ja
huomaamatta 'guruksi'. 🤔🧐
'Näinhän se menee', tuumaisi
kaiketi Konalakin.. E
"Vaakatasossa olevat uurteet otsassa johtuvat usein yliaktiivisista otsan lihaksista ja kulmakarvojen nostelusta. Siksihän otsaan laitetaan botoxiakin jotta saadaan tilapäisesti lamattua näitä lihaksia. Kaavohieronnan keinoin voi koittaa rentouttaa näitä lihaksia myös. "
Okei, mulla ei ole otsassa yhtään vaakatason ryppyä eli ei ehtinyt vahinkoa tulla. N58
Kuusikymppisenä tuli vasemmalle puolelle sibelius ja leuan molemmille puolille pienet tarjat. Nuo tarjat kauhistuttavat eniten.
Nasolabiaalipoimut vahvistuneet hiljaksiin viidenkympin jälkeen.
Olen nyt 51 v ja huomasin ehkä kolme vuotta sitten auton ikkunan heijastuksesta että keskelle poskea alkoi tulla railo. Eli se karmea poskien valahdus alkoi tuolloin. Muutokset tulee sitten ihan yhtäkkiä, yhtenä aamuna kun herää, suupielet osoittaa alaspäin ja toisena silmän alle on tullut uusi juonne. Kasvojumppaa en koskaan jaksa tehdä kuin pari päivää.
Noin vuosi sitten huomasin,kun otin vahigossa itsestäni selfien.Lopetin samoihin aikoihin meikkaamisen..Olen nyt 74 vuotias.😊
50:n ikävuoden jälkeen olen alkanut muistuttamaan Jäyhä Jököttäjää kasvoista. Ei nyt niin kaunista kyllä.
Vaakatasossa olevat uurteet otsassa johtuvat usein yliaktiivisista otsan lihaksista ja kulmakarvojen nostelusta. Siksihän otsaan laitetaan botoxiakin jotta saadaan tilapäisesti lamattua näitä lihaksia. Kaavohieronnan keinoin voi koittaa rentouttaa näitä lihaksia myös.