Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä sun kasvot alkoi valahtaa?

Vierailija
13.01.2026 |

Leukalinja katosi ja tuli esim. nenä-suupielijuonteet?

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kulmakarvojen nostoa? Tuo on juuri sellainen mitä pitäisi välttää, koska monella on yliaktiivinen otsa, joka painaa kulmia alaspäin. Otsaa ei todellakaan kannattaisi vahvistaa."

Mitä tarkoittaa yliaktiivinen otsa? Minun jumppaohjeeni ovat Catherine Pezin kirjasta, minulla on myös Putkisto -metodin kirja, mutta en ole tainnut sitä avatakaan.... Päivi Salmisen jumppavideoita olen katsonut myös, niissä ei ole ollut kieltoa ainakaan hymyliikkeille, joita teen. Onko Salmisen videoissa varoitettu kulmakarvojen nostosta? Minun otsassani ei ole muuta ryppyä kuin toispuoleinen sibelius, sitä koetan välillä muistaessani sivellä ja rentouttaa kuten Salminen suosittaa.

Pitäisi kyllä perehtyä tähän asiaan paremmin. Mutta kun ei ole kehittynyt varsinaista kasvojumpparutiinia, niin on jäänyt satunnaiseksi toisin kuin muut jumpat. Minusta Salmisella on hyviä pointteja sillä ongelmana kasvoissa on sekä lihaskunto että lihasjänni

Vaakatasossa olevat uurteet otsassa johtuvat usein yliaktiivisista otsan lihaksista ja kulmakarvojen nostelusta. Siksihän otsaan laitetaan botoxiakin jotta saadaan tilapäisesti lamattua näitä lihaksia. Kaavohieronnan keinoin voi koittaa rentouttaa näitä lihaksia myös. 

Vierailija
62/87 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

51 vuotiaana huomasin selkeän eron kasvoissani aikaisempaan nähden.

Välillä huvittaa, kun 40 vuotta täyttävät postaavat itsestään kuvia someen nimenomaan ajatuksella, että "katsokaa miten hyvän näköinen olen vielä vaikka täytin 40v". Kun ei ole mikään ihme, että nelikymppisenä ei vielä paikat roiku.

Aivan samanikäisenä huomasin myös! Ja ikäkriisi iski....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä tuo 40v rupsahtanut. Laihduin myös 30-40v välillä noin 10kg, näkyy naamassa kun iho ei enää palaudu.

Vierailija
64/87 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 50-vuotiaana alkoi alamäki. No aika pitkään säilyin kuitenkin.

Vierailija
65/87 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen kirurginen toimenpide vaaditaan "hamsteripussien" poistoon? Onko vaivalloinen ja kallis operaatio?

T. eräs joka jo pelkää niiden ilmaantumista. Suvun naisille on ominaista vahvat "leukapussit"😫

Alakasvojen ja kaulan kohotus, useita tuhansia maksaa mutta lopputulos pysyy jopa 15 vuotta. Käsittääkseni ei mitenkään vaivalloinen. 

Vierailija
66/87 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen tyypillisesti vanhenee voimakkaasti ekakerran n. 40-45v ja seuraavan kerran n. 60v. Näin tutkimusten mukaan. 

Vierailija
67/87 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran oli kiloja jo lapsena, ettei leukaa erottanut lainkaan. Eikä erota vieläkään. Joka kerta kun ajattelenkin laihduttamista, popsin lohturuokana hk:n sinistä paketillisen kurkusta alas. 

Vierailija
68/87 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä oikein huomaa kuin jos vahingossa katsoo peiliin niin sitten tajuaa että naama on alaosasta valahtanut. Ja huulet kadonneet.

Vierailija
69/87 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä 58 alkoi selvemmin posket valahtaa ja suupielet. Toinen luomi/kulmakarvat myös valahtaa enemmä alaspäin. Vielä 55 luultiin yli 10 v nuoremmaksi. 

Vierailija
70/87 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen tyypillisesti vanhenee voimakkaasti ekakerran n. 40-45v ja seuraavan kerran n. 60v. Näin tutkimusten mukaan. 

Riippuu ihan ihmisestä ja elintavoista. 

Vierailija
71/87 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalan näkoistä kun naisen posket rupee roikkumaan. Näyttää ihan vihikoiralta

Kamalan näköistä, kun miehen naama on sen näköinen, ettei ole edes sitä perus voidetta käytetty.

Vierailija
72/87 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä teen KORPIA-kasvojoogaa ja siinä myös katsotaan, ettei naamaa rypistetä liikkeiden aikana turhaan. Ja niissä siis käytetään käsiä osittain siksi tukena."

Minä aloitin siitä, mutta lisää tietoa saatuani en tekisi enää kaikkia niistä liikkeistä. Niissä tulee juuri sitä ihon venytystä tai esim. kaulajänteiden jännittämistä.

Vierailija
73/87 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen kirurginen toimenpide vaaditaan "hamsteripussien" poistoon? Onko vaivalloinen ja kallis operaatio?

T. eräs joka jo pelkää niiden ilmaantumista. Suvun naisille on ominaista vahvat "leukapussit"😫

Alakasvojen ja kaulan kohotus, useita tuhansia maksaa mutta lopputulos pysyy jopa 15 vuotta. Käsittääkseni ei mitenkään vaivalloinen. 

Kiitos! No, toisaalta, ei mikään mahdottomuus saada säästettyä jokunen tuhat toimenpidettä varten

Vierailija
74/87 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin pitkälti 

edelleen samannäköinen 

kuin vaikka 32-vuotiaana. 

Minulla on käytössä 

omakehittämäni monivaiheinen,

holistinen antiagemetodi, 

jossa manuaalisesti kasvojani

käsitellen modifioin/pakotan

kudokseni uusiin positioihin

ja stimuloin tehokkaasti 

uuden kudoksen muodostumista

> näin pärstäni volyymin 

ja ryhdin ylläpitäen. 

Kasvoissamme tapahtuu iän

myötä valtavasti asioita 

(rypistymisen lisäksi). Emme

vielä 30-vee taaperoina

peiliin katsoessamme

käsitä, että ohimommekin

alkavat vajota kasaan 

> nuoruuden kasvojen

kaunis ovaaliforma vääristyä..

Otan huomioon kaiken 

mahdollisen

aina (dermis)marraskesikerroksesta

luustostruktuuriin, rasvapatjaan,

fibroblasteihin, lihaksistoon, 

kollageeni/elastiinisäikeisiin..

hyaluronihappopitoisuuteen,

kasvuhormonin eritykseen,

faskiaan..

Kun tarpeeksi kauan elää

tällä sinisellä planeetalla

kehittyy vähitellen ja

huomaamatta 'guruksi'. 🤔🧐

'Näinhän se menee', tuumaisi

kaiketi Konalakin.. E

Vierailija
75/87 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

70v.  ja suru sen aikaan sai.

Vierailija
76/87 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaakatasossa olevat uurteet otsassa johtuvat usein yliaktiivisista otsan lihaksista ja kulmakarvojen nostelusta. Siksihän otsaan laitetaan botoxiakin jotta saadaan tilapäisesti lamattua näitä lihaksia. Kaavohieronnan keinoin voi koittaa rentouttaa näitä lihaksia myös. "

Okei, mulla ei ole otsassa yhtään vaakatason ryppyä eli ei ehtinyt vahinkoa tulla. N58

Vierailija
77/87 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusikymppisenä tuli vasemmalle puolelle sibelius ja leuan molemmille puolille pienet tarjat. Nuo tarjat kauhistuttavat eniten.

Nasolabiaalipoimut vahvistuneet hiljaksiin viidenkympin jälkeen. 

Vierailija
78/87 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 51 v ja huomasin ehkä kolme vuotta sitten auton ikkunan heijastuksesta että keskelle poskea alkoi tulla railo. Eli se karmea poskien valahdus alkoi tuolloin. Muutokset tulee sitten ihan yhtäkkiä, yhtenä aamuna kun herää, suupielet osoittaa alaspäin ja toisena silmän alle on tullut uusi juonne. Kasvojumppaa en koskaan jaksa tehdä kuin pari päivää.

Vierailija
79/87 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vuosi sitten huomasin,kun otin vahigossa itsestäni selfien.Lopetin samoihin aikoihin meikkaamisen..Olen nyt 74 vuotias.😊

Vierailija
80/87 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

50:n ikävuoden jälkeen olen alkanut muistuttamaan Jäyhä Jököttäjää kasvoista. Ei nyt niin kaunista kyllä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi