Millä ihmeen oikeudella Trump julistautuu Venezuelan virkaa tekeväksi presidentiksi?
Siellä on ihan oikeakin varapresidentti. Mitä kv. oikeus tästä sanoo?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vahvemman oikeudella.
Näin on ja Eu sekä vassu voi vain vikistä...
Laillista puolustussotaa käyvän hallitsijan oikeudella, toisin kuin Putin joka käy laitonta hyökkäyssotaa.
Ei sillä ole mitään väliä mitä vihervassari ajattelee. Kansainvälisellä oikeudella ei ole mitään väliä. Poliittinen korrektius on heikkoja varten.
Mitä kv oikeus sanoi, kun Irakiin hyökättiin = joukkotuhoaseet
Kuka teki päätöksen hyökkäyksestä, varmaan Trump
No minäpä selitän.
Sääntöpohjainen maailmanjärjestys ei ole koskaan koskenut suurvaltoja
Madurolta paukautti pallit valtiolle ja hillosipuleita saa taas kaupoista!
Kansainvälinen oikeus. Mikä se on, YK? :D
Vain voimalla saa valtaa. Eli vahvemman oikeudella Trump voi julistautua vaikka maapallon keisariksi.
Vierailija kirjoitti:
No minäpä selitän.
Eikä joku vinkuva woke-Eu ole edes oikea suurvalta.
Sori siitä.
Eiköhän tuo vahvemman oikeudella julistautunut.
Vierailija kirjoitti:
No minäpä selitän.
Sääntöpohjainen järjestys on vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole mitään väliä mitä vihervassari ajattelee. Kansainvälisellä oikeudella ei ole mitään väliä. Poliittinen korrektius on heikkoja varten.
Eli saan vetää sua turpaan ihan muuten vaan, koska oon todennäköisesti sua vahvempi, eikä sulla oo varaa valittaa🤔🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli saan vetää sua turpaan ihan muuten vaan, koska oon todennäköisesti sua vahvempi, eikä sulla oo varaa valittaa🤔🤔
Sitä varten on poliisi joka on sua vahvempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä varten on poliisi joka on sua vahvempi.
Mä olen se poliisi hahahaaa!
En tiedä oikeudesta mutta noudattaen sitä USAn perinnettä että noudatetaan sopimuksia - niin kauan kuin USA katsoo sopivaksi niistä luopua ja sen jälkeen noudataan kenties uutta (monesti USAn pakottamaa) sopimusta.
Ja Trump on pian myös Tanskan kuningas!
Trumpista voi tulla pian myös Persian Shaahi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä ole. Olet vain surkea soijapoija.
Sori siitä.
Vahvemman oikeudella.