Kuka varastaa ihmisten pyykkejä taloyhtiön kuivaushuoneesta?
Pari uutta paitaa hävisi kuivaushuoneesta hetki sitten, nyt lähti lakana. Kuka idiootti pöllii toisten pyykkejä ja miksi?? : (
Kommentit (43)
Kuka idiootti kuivattaa pyykkejä taloyhtiön kuivaushuoneessa? Minulta kerran varastettiin melkein uudet 500€ Marimekon pussilakanat, sen jälkeen en ole pyykkejä siellä kuivannut.
Vierailija kirjoitti:
Itse vien aina naapurin naisten pikkuhousut kuivaustuvasta. Niitä on kiva haistella ja katsella ko. naisia ikkunasta kun pihan läpi kulkevat 😘
Tykkäät haistella pesu/huuhteluainetta? Voi sua.
Onhan niitä sellaisia jotka nuuhkii niitä alusvaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Minä. 🙋
Oikein, loput sijoituksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse vien aina naapurin naisten pikkuhousut kuivaustuvasta. Niitä on kiva haistella ja katsella ko. naisia ikkunasta kun pihan läpi kulkevat 😘
Tykkäät haistella pesu/huuhteluainetta? Voi sua.
Mä oonkin Pervo!!!
Kai olet isännöitsijälle ilmoittanut, että sieltä on alkanut vaatteita häviämään? Hän voisi ennaltaehkäisyksi hankkia kuivaushuoneen oveen salvan, semmoisen johon saa viritettyä oman edullisen markettilukon. Saa vaatteet lukkojen taakse kuivumaan.
Meillä tehtiin tuommoinen järjestely. Jos joku tosiaan haluaa varastaa vaatteita, niin eihän tuo lukko ja salpa systeemi pitkä kyntisiä poissa pidä. Mutta rikkomisesta lähtee sen verran ääntä, että herättää huomiota.. Ehkäisee kuitenkin sen hetken varkauden, jos on tarkoituksellisesti viety.
Mä aikoinaan pesin lähinnä vuodevaatteita taloyhtiön pesutuvalla ja kuivatin. Ne on kuitenkin kalliimmat asiat, joita mulla oli, joten olishan se ketuttanut jos satasen lakanat olis pöllitty, tai kylpypyyhkeet. Tunnissa ne kuivuvat keräyskelpoiseksi. Nykyään lienee tehokaammat kuivurit.
Vierailija kirjoitti:
Kuka idiootti kuivattaa pyykkejä taloyhtiön kuivaushuoneessa? Minulta kerran varastettiin melkein uudet 500€ Marimekon pussilakanat, sen jälkeen en ole pyykkejä siellä kuivannut.
Selkeesti sä idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Kiva haistella puhtaita pöksyjä?
Etkö voi vaan ostaa kaupasta?
Onneks oon kokoa xxs ja suurin osa vaatteista kirpparilta. Ei oo kukaan varastanu. Lakanat kuivaan kotona.
No miksei varastettaisi? Vaatteisiin kuitenkin kuluu aikapaljon rahaa ja kiinnijäämisen riski melko pieni. Ja jos jää kiinni niin poliisia ei juuri kiinnosta.
Sellaista omaisuutta ei olekaan jota kannattaa jättää yhteisiin tiloihin.
Multa ei ole koskaan mitään viety. Enkä sinänsä ihmettele, kun en jätä sinne mitään kallista ja hienoa kuivumaan. Alusvaatteet ja sukat kuivataan aina kotona, sen opin mummoltani, samoin farkut ja henkaripaidat. Liinavaatteet jos perus ellostilaajalahjoja, niin voi jättää, kalliimmat kotiin kuivumaan. Ne vaan pitää lajitella. Ei ole koskaan mitään hävinnyt ja olen kasarilta saakka pyykkitupaa hyödyntänyt.
Nykyään on oma pesukone, mutta kyllä mä liinavaatteet käyn kerran kuussa tuvalla pesemässä. Siellähän on kuivausrumpu jään sinne tekemään töitä kuivauksen ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuivaa pyykkis asunnossas telineessä tms
Isomman pyykin kuten lakanoiden kuivaaminen voi olla aika hankalaa asunnossa olevassa kuivaustelineessä verrattuna kuivaushuoneessa oleviin pitkiin pyykkinaruihin ja nopeasti kuivaavaan puhaltimeen. Meidän taloyhtiössä on onneksi rehellisiä ihmisiä ja käytän kuivaushuoneetta juurikin lakanoiden kuivaamiseen, jotka ovat kuivia noin 2 tunnissa. Muuten minulla on semmoinen siirrettävä Leifheit Pegasus pyykinkuivausteline, jonka voi sijoittaa asunnossa mieleiseen paikkaan ja kesällä katetulle parvekkeelle.
https://jysk.fi/sisustus/pyykinpesu/kuivaustelineet-ym/kuivausteline-le…
Olen ite laittanu kuivaushuoneen yläkulmaan pienen kameran, kuivauksen ajaksi. Se on pienempi kuin tikkuaski, ja lähettää kuvan kännykkään. Menee ilmastointilaitteen väliin hyvin, ja on vielä valkonen, kuten laitteetkin
Meidän yhden ex-taloyhtiön rähjäävin persuin minä itse vetyperoksidi-eloveenablondi keski-iän ylittänyt paikan keisarinnaksi itsensä kuvitellut matami.
Sain itse kiinni :D Hyppäsi puoli metriä ylöspäin kuin sarjiksissa konsanaan
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaan elävät?
Niitä vietiin ennenkin ihan kotimaiset eivätkä olleet edes kansallispukuisia
Tori.fi:stä löydät nuo kadonneet paitasi.
Vierailija kirjoitti:
Oon aina luullut että ne käyttäjän jättämät aromit on tuossa se juttu eikä puhtaiden haisteleminen
Saat korvaukseksi mun alusvaatteita. T:M63v