Kaverini loukkasi minua pahasti
En halua olla hänen kanssaan tekemisissä. Kaverini käytös on loukkaavaa.
Eräs tilanne oli viimeinen niitti. Telkkarini ei toiminut. Hän sanoi, että vie se korjaukseen tai osta uus ku ihmettelin, että miksei se toiminut. Se loukkasi minua. En ole mikään tyhmä, että mulle pitää noin yksinkertaiset asiat neuvoa. Muutenkin törkeää kommentoida toisten tavaroita tollee. Tuli fiilis, että hän yrittää tehdä minut siinä naurunalaiseksi.
Sitten päätin sanoa hänelle asiasta ja hän suuttui. En kutsu häntä enää mihinkään, koska en voi luottaa häneen.
Mitä mieltä ootte tästä?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutteko jossain tuetun asumisen laitoksessa? Kysy niiltä ohjaajilta neuvoa.
Ei. Ollaan oltu ystäviä kohta 10 vuotta. Mutta en pysty luottamaan häneen enää.Ap
Pituus ja paino?
Kuule hei, meidän perheen teini. Nyt tämä vauva.fi kiinni. T. Äiti
Voi vtun kyynel🙄..
Sille on ihan syynsä, miksi tuollaisilla Mimosan hipiääkin herkemmillä lumihiutaleilla ei useimmiten ole kavereita enää tietyn sietokyvyn ylityksen jälkeen lainkaan..
Ystäväsi ei menetä sinussa yhtään mitään.. päinvastoin..
Te naiset teette tuosta uhriutumisesta oikein taidetta. Miksi edes puhuit koko telkkarin hajoamisesta jos et halunnut ratkaisuja asiaan. Ethän vain ajatellut että kunhan valitan kun ei kukaan jaksa kuunnella turhaa valittamista?
Vierailija kirjoitti:
Ne oli vieläpä mun synttärit. Olin ainoa selvinpäin oleva, sit känninen kaveri kommentoi jotain tollasta.
Ap
Voi ei, menikö ihan 13-vuotis synttärit pilalle?!?
Vierailija kirjoitti:
Oletko jotenkin sairas?
No pitäähän nykyään joku diagnoosi olla, se on muotia
Vierailija kirjoitti:
Ne oli vieläpä mun synttärit. Olin ainoa selvinpäin oleva, sit känninen kaveri kommentoi jotain tollasta.
Ap
Tuli mieleen tää:
Höh, kun luin otsikon, niin heti luulin, että olisi oikeesti sanonut jotain loukkaavaa. Mut nyt oon, että mitä ihmettä?
Vie TV korjaajalle ja itse voisit mennä hoidattamaan pääkoppaasi kuntoon. Kaverisi antoi hyvän neuvon ja silti otat sanomiset loukkauksena..En kyl haluis olla sun kaveri
Tunnen yhden oikeasti tuollaisen naisen. Keskustelu kanssaan on kuin munankuorilla kävelyä. Yhtään ei tiedä, kun sanoo jonkun yhden sanan, niin se saa ihan v:tunmoisen raivokohtauksen ja ragee, että pitääkö häntä niin tyhmänä että pitää tulla tässäkin taas neuvomaan.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen yhden oikeasti tuollaisen naisen. Keskustelu kanssaan on kuin munankuorilla kävelyä. Yhtään ei tiedä, kun sanoo jonkun yhden sanan, niin se saa ihan v:tunmoisen raivokohtauksen ja ragee, että pitääkö häntä niin tyhmänä että pitää tulla tässäkin taas neuvomaan.
Sitten jotkut vielä pitävät ihan normaalina keskusteluna sitä raivoamista ja sitten mennään puolustuskannalle, että halusi kertoa vain mielipiteensä
Minä itse aikoinaan kärsin tuollaisessa kaverisuhteessa. Töksäytteli ite ties mitä, mutta silloin kun avauduin hänelle itkien siitä, miten hän on minua satuttanut, niin sitten hän tarjoaa minulle oman psykologinsa numeroa aivan kuin minä tarvisin apua mielenterveyteeni. En pystynyt puhumaan enää mitään, edes normaaleja lauseita. Esimerkiksi: sanoin kerran hänelle, etten tarvitse jotain asiaa, mitä hän tarjosi minulle, koska luuli, etten halua olla hänen kanssaan. Sen jälkeen hän veti jonkun mykkäkoulun aivan kuin 15-vuotias.
Usein jätti jopa minut täysin kutsumatta joihinkin menoihin, jopa minun kasvojeni edessä. Kutsui kaksi muuta kaveria kahville, minut sivuutti täysin. Siis sanoi heidän nimensä, että hei Pirjo-Petteri ja Yrjö-Marjatta, mennäänkö kahville huomenna työpäivän jälkeen? Minun nimeäni ei sanonut ollenkaan.
Jos joskus kuitenkin jouduttiin viettämään aikaa yhdessä, illanvietot istuin tuppisuuna, kun ei voinut koskaan tietää, mistä hän voisi suuttua seuraavaksi. Kunnes katkaisin välit häneen ja pystyin taas puhumaan normaalisti ihmisille. Voin sanoa, että olo on yhtä kevyt kuin olisi päästänyt varpusparven pönttöön pitkän työpäivän jälkeen.
suutuit siis siitä, että ihmettelit ääneen miksei tekkarisi toimi ja kaverisi antoi ratkaisuehdotuksen sinulle.
Olet liian herkkä. Jos et halua neuvoja, älä esitä ongelmiasi siten, että ne herttävät toisessa halun neuvoa
Mut mitä jos sanotkin jonkun normaalin toteamuksen ja hän suuttuu sinulle tietämättäsi?