Miten Phil Collins onnistui laulamaan ja rummuttamaan samaan aikaan?
Tyhmä kysymys joka tuli mieleen IG:n työntämästä videosta. Rumpalin duuni on niin fyysistä että hiki virtaa ja hengästyy, ja tää laulaa samalla upealla äänellä. 😳 Joskus treenattiin koulussa rumpujen soittamista ja tuo tuntuu käsittämättömältä.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Hän kysyi neuvoa Remu Aaltoselta.
On julkinen salaisuus että Remu ja Phil ovat yksi ja sama henkilö.
Onko kukaan nähnyt heitä samassa paikassa samaan aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On julkinen salaisuus että Remu ja Phil ovat yksi ja sama henkilö.
Onko kukaan nähnyt heitä samassa paikassa samaan aikaan?
Näin on. Phil lähti Genesiksestä jotta voisi soittaa lallintalolla jytää eikä wembleyllä progee.
Et osannut soittaa rumpuja. Harjoittelemalla oppii soittamaan eikä vain hakkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka ap onnistuu kirjoittamaan ja hengittämään samaan aikaan
Pidättelen hengitystä kun kirjoitan. 😄 Mahtavan paljon tietoa Phil Collinsista. Menee varmaan ilta näitä biisejä kuunnellessa. Kun vertaa muihin kasarin ja ysärin tähtiin, pistää silmään miten hän näyttää ihan insinööriltä kauluspaidassa ja suorissa housuissa eikä muusikolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkään Phil Collins ei ole mikään kovin erikoinen laulaja ja rummutus on aika simppeliä.
Sinulta ei onnistuisi tuon tasoinen rummuttelu tai laulu yksistäänkään, puhumattakaan niiden suorittamisesta yhtä aikaa.
Niin? Minä en olekaan ammatti rumpali, mutta voin samantien luetella 200 parempaa rumpalia kuin Phil Collins.
Oletko koskaan kuullut tai nähnyt Brand X-yhtyettä, joka oli 70-luvulla Collinsin jazzrock-yhtye ja sivuhomma Genesiksen ohella? Kuuntele ja katso yhtyeen suorituksia ja tule vasta sitten puhumaan Collinsin soittotaidoista!
Kiitos, katson tämänkin.
Through Fire And Flames drum cover
Siinä teille rumpujen soittamista.
Olin teini 1980-luvulla ja tykkäsin Phil Collinsista aika lailla.
Jopa fanituksen keskellä ihmettelin ja ihailin, että aika ruma mies keskinkertaisella äänellä teki niin hienoa musiikkia
Joskus on kivaa, että itse musiikki on keskiössä, ei vaan rokkikukot