Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihreiden Ville Niinistö suolasi vasemmiston. Varsinkin Erkki Tuomioja saa lokaa yllensä.

Vierailija
12.01.2026 |

Kommentit (257)

Vierailija
181/257 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Ihmisoikeudet eivät voi olla ideologinen väline, jota käytetään omien liittolaisten suojelemiseen tai poliittisesti epämieluisten valtioiden yksipuoliseen syyllistämiseen. Universaalit oikeudet menettävät merkityksensä, jos niitä sovelletaan valikoivasti."

Ville Niinistö vasemmistoliitosta

Ovatko vihervassut vieläkään pystyneet tuomitsemaan Hamasin iskua israelilaissiviilejä kohtaan ilman mutkuttelua?

Vierailija
182/257 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva katsoa kun punavihreät alkaa rähisemään keskenä

---

Punavihreät?

Minä olen äänestänyt vihreitä ja olen luonnonsuojelija.

Olen pyytänyt teitä lopettamaan rääkymisen

Vihaan syvästi riitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/257 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville kyllästyi epärehelliseen ja tekopyhään vasemmistolaisuuteen. Sanoi suoraan että laitavasemmistossa ollaan sellaisia. Nyt se on sanottu ääneen. Paraneminen voi alkaa tästä. Vihreät seisovat Villen sanojen takana yhtenäisenä.

Vihreiden äänestäjänä olen odottanut tätä vuosia. Lisää tarvitaan ja keskittyminen takaisin luontoon.

Vierailija
184/257 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville kyllästyi epärehelliseen ja tekopyhään vasemmistolaisuuteen. Sanoi suoraan että laitavasemmistossa ollaan sellaisia. Nyt se on sanottu ääneen. Paraneminen voi alkaa tästä. Vihreät seisovat Villen sanojen takana yhtenäisenä.

Valitettavasti vasemmistossa ei ole kuin laitavassuja. Vai onko joku törmännyt tolkun vassuun, joka ei olisi omahyväinen, intersektionaalisten rotuoppien ja ransuilun lumoissa ja jonka sanavarastaan kuuluvat: anteeksi, ylireagoin tai olin väärässä? Missä ovat Claes Anderssonin kaltaiset sivistysvassut!

Claes Anderssonia loukkaisi syvästi se, että kaltaisesi sivistymätön törkyturpa kehuu häntä. Ottaisit oppia hänestä.

Vierailija
185/257 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erkin vastaiskua odotellessa? Miten käy SDPn kannatuksen?

Tuomiojan artikkeli on kauhistuttavaa luettavaa. Tuomioja viljelee sellaisia rasistisia sanoja kuten n e e k e rior ja, n e e k erisenaattori, ne e ke rig h etto jne. On vaikea uskoa, että tekstin on kirjoittanut todellakin kaikkien arvostama ihmisoikeusaktivisti ja antirasisti Erkki Tuomioja. Vaikuttaa kuitenkin siltä, että Tuomioja on uinut rasismin syvissä vesissä ja hyvällä syyllä voimme kysyä, että onko tällaisesta rasismista enää pitkäkään matka jo uk kom ur hiin?

Vierailija
186/257 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästihän Ville pyrkii ottamaan vihreille selkeän eron vasureista. Harmillista vain ettei jäljelle jää enää oikein mitään muuta, kun vihreiden luonnonsuojelu osoittautui katastrofiksi, josta siirtymä pakotettuna laitavasemmalle alkoikin. Aito luonnonsuojelu kun on nykyään ps hallussa.

Ehkä jokunen vasuri vielä etsii kotiaan ja voisi löytää sen vihreistä puolueen mahdollisesti jättäessä tekopyhyyden.

Vierailija
187/257 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevimmät tuntemani vihreät ovat Ville Niinistö ja Osmo Soininvaara. Aika erikoista että molemmat miehiä, vaikka miehiä siellä on tosi vähän.

Vierailija
188/257 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreiden äänestäjänä olen odottanut tätä vuosia. Lisää tarvitaan ja keskittyminen takaisin luontoon.

Luontoon ja eläinten oikeudet myös näkyvästi agendalle.

Vihreiden pitäisi ajaa halal-teurastustavan kieltoa koko EU.n laajuudelta.   Nousisi samalla puolueen arvostus ja kannatus.

Vierailija
189/257 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" Ihmisoikeudet eivät voi olla ideologinen väline, jota käytetään omien liittolaisten suojelemiseen tai poliittisesti epämieluisten valtioiden yksipuoliseen syyllistämiseen. Universaalit oikeudet menettävät merkityksensä, jos niitä sovelletaan valikoivasti."

Ville Niinistö vasemmistoliitosta

Ovatko vihervassut vieläkään pystyneet tuomitsemaan Hamasin iskua israelilaissiviilejä kohtaan ilman mutkuttelua?

Hamasin isku oli oikeutettu.

T. Lillukka ja Minja

Vierailija
190/257 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti vasemmistossa ei ole kuin laitavassuja. Vai onko joku törmännyt tolkun vassuun, joka ei olisi omahyväinen, intersektionaalisten rotuoppien ja ransuilun lumoissa ja jonka sanavarastaan kuuluvat: anteeksi, ylireagoin tai olin väärässä? Missä ovat Claes Anderssonin kaltaiset sivistysvassut!

Claes Anderssonia loukkaisi syvästi se, että kaltaisesi sivistymätön törkyturpa kehuu häntä. Ottaisit oppia hänestä.

Point proven. 

Vierailija
191/257 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreissä on koettu myötähäpää vasemmiston ulostuloista, mutta se on pidetty omana tietona. Vihreissä on koulutettua väkeä joka on yrittänyt sietää näitä näennäisesti samalla puolella olevia.

Esim.  vasemmistonuorten JOHTAJA Pinja Vuorinen on aivan sataprosenttinen mielipuoli joka ei voisi olla edes rivijäsen vihreiden nuorissa.

Pinja on sentään rohkeampi kuin Ville joka yrittää kosiskella aatepettureiden ääniä

Vierailija
192/257 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreiden pitäisi ajaa halal-teurastustavan kieltoa koko EU.n laajuudelta.   Nousisi samalla puolueen arvostus ja kannatus.

Raaputatte itse hyvin näkyviin sen, että teille kyse on islamista. Ei naisten oikeudesta, ei luonnosta, ei eläinten oikeuksista, ei demokratiasta.

Vierailija
193/257 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkevimmät tuntemani vihreät ovat Ville Niinistö ja Osmo Soininvaara. Aika erikoista että molemmat miehiä, vaikka miehiä siellä on tosi vähän.

Onko vihreistä karkotettu miehet samalla tavalla kuin perusvassuistakin?

Vierailija
194/257 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreissä on koettu myötähäpää vasemmiston ulostuloista, mutta se on pidetty omana tietona. Vihreissä on koulutettua väkeä joka on yrittänyt sietää näitä näennäisesti samalla puolella olevia.

Esim.  vasemmistonuorten JOHTAJA Pinja Vuorinen on aivan sataprosenttinen mielipuoli joka ei voisi olla edes rivijäsen vihreiden nuorissa.

Pinja on sentään rohkeampi kuin Ville joka yrittää kosiskella aatepettureiden ääniä

Mitä aatepettureille tapahtuu vasemmistossa?

Vierailija
195/257 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa vihreät vajonnut alas. onneksi en ole heitä äänestänyt vaan vasemmistoliittoa.

Vierailija
196/257 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

175/182

Turhaan haukut minua taistolaiseksi.

En ole niin vanha.

Suomen järjestelmä oli ihan hyvä.

Yritystoimintaa sai harjoittaa niin paljon kuin lystäsi, sosialismi takasi ihmisille edes jonkinlaiset turvaverkot sekä inhimillisyyden.

Se oli ihan hyvä systeemi.

Laitaoikeistolainen orpopurra - hallitus on tuhonnut molemmat.

3000 yritystä mennyt konkurssiin.

Ihmisiä ajetaan kadulle. Puoli miljoonaa työtöntä.

Ennennäkemätön hengellinen, henkinen, psyykkinen ja fyysinen konkurssi.

Joten persuna olisin kyllä hyvin hiljaa ja häpeäisin.

Vierailija
197/257 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raaputatte itse hyvin näkyviin sen, että teille kyse on islamista. Ei naisten oikeudesta, ei luonnosta, ei eläinten oikeuksista, ei demokratiasta.

Millä tavoin islam on yhteensovitettavissa länsimaiseen arvomaailmaan, naisten oikeuksiin, eläinten oikeuksiin tai demokratiaan? Ja miksi vasemmisto fanittaa islamia kritiikittä?

Vierailija
198/257 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

???

Ketä tässä nyt puhuttelet?

En äänestä kyseistä puoluetta.

T. Lainaamasi

Vierailija
199/257 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta koko länsimaisen vapauden ja sivistyksen säilymisen näkökulmasta jokaisella tulisi olla kyse islamista. Se ei tietysti poissulje muita länsimaisten arvojen edistämistä, kuten nuo mainitsemasi muutkin asiat.

Vierailija
200/257 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

175/182

Turhaan haukut minua taistolaiseksi.

En ole niin vanha.

Suomen järjestelmä oli ihan hyvä.

Yritystoimintaa sai harjoittaa niin paljon kuin lystäsi, sosialismi takasi ihmisille edes jonkinlaiset turvaverkot sekä inhimillisyyden.

Se oli ihan hyvä systeemi.

Laitaoikeistolainen orpopurra - hallitus on tuhonnut molemmat.

3000 yritystä mennyt konkurssiin.

Ihmisiä ajetaan kadulle. Puoli miljoonaa työtöntä.

Ennennäkemätön hengellinen, henkinen, psyykkinen ja fyysinen konkurssi.

Joten persuna olisin kyllä hyvin hiljaa ja häpeäisin.

Mutkupersu!