Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähdet tähdet 2026 OFFICIAL

Vierailija
12.01.2026 |

Tähdet, tähdet palaa ruutuihin.

Ohjelmassa julkisuudesta tutut viihdyttäjät heittäytyvät eri musiikkigenrejen syövereihin ja haastavat itsensä viikko toisensa jälkeen.

Vuoden 2026 Tähdet, tähdet -kilpailijoina nähdään näyttelijä Mikko Penttilä, laulaja Ami Aspelund, ysärikingi Waldo, laulaja Annika Eklund, vatsastapuhuja Sari Aalto, reggae-muusikko Jukka Poika, laulaja Venla Edelmann, laulaja Noora Louhimo ja oopperalaulaja Aarne Pelkonen.

Ohjelman tuomareina nähdään aikaisemmilta kausilta tutut Lilli Paasikivi ja Sami Yaffa. Lisäksi esityksiä pääsee tuomaroimaan vaihtuva vieraileva tuomari.

Ohjelman juontajana toimii Susanna Laine.

https://www.is.fi/viihde/art-2000011743092.html

Kommentit (440)

Vierailija
181/440 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, Sari eka paras.

Vierailija
182/440 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luin just jonkun haastattelun jossa joku asiantuntija sanoi että kaikista puhevioista voi opetella eroon. Siis jos ei osaa sanoa jotain kirjainta oikein.

Seiskastako tuon luit? Minulla on r-vikainen lapsi. Hän on käynyt vuosia puheterapiassa. R-vika ei ole poistunut, vaikka onkin lieventynyt. Poistumaan sitä ei saa, koska kysessä on suun rakenteen aiheuttama haaste. Kaikkea ei voi opettella, vaikka miten haluaisi. Kyllä minunkin lapseni olisi halunnut  puhevian pois, mutta se ei vain ollut teknisesti mahdollista. On typerää levittää väärää tietoa tuolla tavoin. 

Ehkä lapsellasi ei ole vielä riittävää motivaatiota opiskella pois r-viasta? Ammattilaisten mukaan puheviasta onnistuu kyllä suurin osa opettelemaan pois.

Mitä sönkötät? Jos lapsi on ollut VUOSIA puheterapiasa asia ei tasan varmasti ole motivaatiosta kiinni. Yirtä takoa kaaliisi, että suun rakennetta ei voi muutta, vaikka miten opiskelisi. Lisäksi kannattaa opetella, mitä suurin osa tarkoittaa ja miten se eroaa sanasta kaikki. Nyt et selkeästi ymmärrä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/440 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sari Aalto ei kyllä osaa laulaa yhtään!

Vierailija
184/440 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokohan ihmisille alkaisi pikkuhiljaa menemään perille minkä tasoinen laulaja Noora Louhimo on.

Aika perustasoinen kuulostaisi olevan. Ei ihme, että pitää olla tässä jämälauilajien formaatissa eikä ole esim. isoilla lavoilla keikkailemassa. 

Vierailija
185/440 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Tykkäsin jotenkin Sari Aallosta vaikka välillä laulu ei kuulostanut hyvältä.

Vierailija
186/440 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lilli näyttää niin vihaiselta ja totiselta katsoessaan Sari Aallon esitystä. :D

Vierailija
187/440 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku ei Louhimoa tunne, ei kyllä tunne varmaan naapuriaankaan. 

Jostain syystä tulee kummallinen myötähäpeä juontajan hösäämisestä. Kauhean teennäinen yritys päällä. Kyllä on aika ajanut tämän ohjelman ohi. 

Myönnän. En tunne Louhimoa enkä myöskään naapuriani. Hyvä niin. En näe yhtään syytä, miksi minun pitäisi tuntea Louhimo tai naapurini. 

Vierailija
188/440 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö se Noora jo?! Olin vähän aikaa poissa 

Vierailija
189/440 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondi letti sopii Maijalle hyvin.

Vierailija
190/440 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin lauloi.

Vierailija
191/440 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luin just jonkun haastattelun jossa joku asiantuntija sanoi että kaikista puhevioista voi opetella eroon. Siis jos ei osaa sanoa jotain kirjainta oikein.

Seiskastako tuon luit? Minulla on r-vikainen lapsi. Hän on käynyt vuosia puheterapiassa. R-vika ei ole poistunut, vaikka onkin lieventynyt. Poistumaan sitä ei saa, koska kysessä on suun rakenteen aiheuttama haaste. Kaikkea ei voi opettella, vaikka miten haluaisi. Kyllä minunkin lapseni olisi halunnut  puhevian pois, mutta se ei vain ollut teknisesti mahdollista. On typerää levittää väärää tietoa tuolla tavoin. 

Ehkä lapsellasi ei ole vielä riittävää motivaatiota opiskella pois r-viasta? Ammattilaisten mukaan puheviasta onnistuu kyllä suurin osa opettelemaan pois.

Mitä sönkötät? Jos lapsi on ollut VUOSIA puheterapiasa asia ei tasan varmasti ole motivaatiosta kiinni. Yirtä takoa kaaliisi, että suun rakennetta ei voi muutta, vaikka miten opiskelisi. Lisäksi kannattaa opetella, mitä suurin osa tarkoittaa ja miten se eroaa sanasta kaikki. Nyt et selkeästi ymmärrä. 

En mäkään 'opiskellut' puheterapiani aikana puheviastani pois, vaan vasta vuosia myöhemmin kun olin siihen itse valmis.

Vierailija
192/440 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ei olekaan laulaja. Ihana piristys tähän

Vierailija
193/440 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sari pysyi vireessä paremmin kuin Voicelaiset.

Vierailija
194/440 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooran äidillä meni tunteisiin, kun kaikki eivät tunnekaan hänen "huippulahjakasta" tytärtään :D

Vierailija
195/440 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokohan ihmisille alkaisi pikkuhiljaa menemään perille minkä tasoinen laulaja Noora Louhimo on.

Eihän se ole vielä edes esiintynyt

Vierailija
196/440 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään 'opiskellut' puheterapiani aikana puheviastani pois, vaan vasta vuosia myöhemmin kun olin siihen itse valmis.

Opiskelpas nyt pois tuosta turhasta jankkaamisesta ja yritä  edes ymmärtää, että sinun elämäsi ei ole kaikkien elämä. Puhevikoja on monenlaisia ja kaikista niistä ei voi opiskella pois. Normaaliälyinen ymmärtää tämän ihan helposti. 

Vierailija
197/440 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lilli näyttää niin vihaiselta ja totiselta katsoessaan Sari Aallon esitystä. :D

Ärsyttää, kun ei osaa laulaa!

Vierailija
198/440 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne Louhimoa, 

vaikka kivenheiton päässä asutaan.

Vierailija
199/440 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskelpas nyt pois tuosta turhasta jankkaamisesta ja yritä  edes ymmärtää, että sinun elämäsi ei ole kaikkien elämä. Puhevikoja on monenlaisia ja kaikista niistä ei voi opiskella pois. Normaaliälyinen ymmärtää tämän ihan helposti. 

SINÄHÄN tässä jankkaat.

T. Eri

Vierailija
200/440 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikea on tuntea ihmistä, jota ei ole koskaan tavannut. Koskee sekä Louhimoa että naapuiriani. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän