Tähdet tähdet 2026 OFFICIAL
Tähdet, tähdet palaa ruutuihin.
Ohjelmassa julkisuudesta tutut viihdyttäjät heittäytyvät eri musiikkigenrejen syövereihin ja haastavat itsensä viikko toisensa jälkeen.
Vuoden 2026 Tähdet, tähdet -kilpailijoina nähdään näyttelijä Mikko Penttilä, laulaja Ami Aspelund, ysärikingi Waldo, laulaja Annika Eklund, vatsastapuhuja Sari Aalto, reggae-muusikko Jukka Poika, laulaja Venla Edelmann, laulaja Noora Louhimo ja oopperalaulaja Aarne Pelkonen.
Ohjelman tuomareina nähdään aikaisemmilta kausilta tutut Lilli Paasikivi ja Sami Yaffa. Lisäksi esityksiä pääsee tuomaroimaan vaihtuva vieraileva tuomari.
Ohjelman juontajana toimii Susanna Laine.
Kommentit (430)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Nooran ei olisi kannattanut lähteä soolouralle.
Kaikkien muiden mielestä olisi.
Okei. Miksi?
No se bändi ei enää edennyt mihinkään. Päinvastoin. Siksi.
Okei. Mihin Noora on edennyt tai mihin uskot että hän etenee? Battle Beast kuitenkin keikkailee ja keikkaili ympäri maailmaa.
EI se minun uskostani ole kiinni. Artistilla saattaa olla ihan eri ambitiot kuin "bändin jätkillä". Aika pitkään jo samaa jyystöä vetänyt, miksei saisi tehdä muuta koska resursseja riittää.
Saahan sitä tehdä mitä tykkää, mutta en usko että yltää samaan kansainväliseen menestykseen mitä bändinsä kanssa. Vai tähtääkö hän Suomen markkinoille?
Ehkäpä hän on saanut sen Battle Beastin aikana ja nyt haaveet voivat olla toisenlaisia. Tai hyvällä osaamisella itse valloittaa areenoja. Tykkäätkö sä muuten, että joku tuntematon päättää mitä sun ois paras tehdä?
Ehkäpä. Minä vain totesin että tuskin samanlaista suosiota ainakaan tulee saavuttamaan soolona, itse olisin tykännyt että hän olisi pysynyt bändissä. Mutta jos hän on itse tyytyväinen niin eipä kai se muille kuulu.
Ei mitään KAI. Asia ei kuulu sinulle hevon v'ttukaan. Se on yksin Nooran asia. Kaikkihan eivät tee musiikkia valtavan suosion takia. Suuri suosio on kuluttavaa ja moni väsyy siihen. Liäksi bändissä pitää aina tehdä kompromisseja, mutta soolona voi tehdä oman pään mukaan.
eri
Noora pesee ja linkoaa koko porukan 6-0. Mutta olihan siellä pari positiivista yllätystäkin mukana, tosin nimiä en muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Miksi?
Okei. Mihin Noora on edennyt tai mihin uskot että hän etenee? Battle Beast kuitenkin keikkailee ja keikkaili ympäri maailmaa.
EI se minun uskostani ole kiinni. Artistilla saattaa olla ihan eri ambitiot kuin "bändin jätkillä". Aika pitkään jo samaa jyystöä vetänyt, miksei saisi tehdä muuta koska resursseja riittää.
Saahan sitä tehdä mitä tykkää, mutta en usko että yltää samaan kansainväliseen menestykseen mitä bändinsä kanssa. Vai tähtääkö hän Suomen markkinoille?
Ehkäpä hän on saanut sen Battle Beastin aikana ja nyt haaveet voivat olla toisenlaisia. Tai hyvällä osaamisella itse valloittaa areenoja. Tykkäätkö sä muuten, että joku tuntematon päättää mitä sun ois paras tehdä?
Ehkäpä. Minä vain totesin että tuskin samanlaista suosiota ainakaan tulee saavuttamaan soolona, itse olisin tykännyt että hän olisi pysynyt bändissä. Mutta jos hän on itse tyytyväinen niin eipä kai se muille kuulu.
Ei mitään KAI. Asia ei kuulu sinulle hevon v'ttukaan. Se on yksin Nooran asia. Kaikkihan eivät tee musiikkia valtavan suosion takia. Suuri suosio on kuluttavaa ja moni väsyy siihen. Liäksi bändissä pitää aina tehdä kompromisseja, mutta soolona voi tehdä oman pään mukaan.
eri
Kai se nyt vähän kuitenkin kuuluu minulle jos kuuntelen Battle Beastia :D
Vierailija kirjoitti:
Noora pesee ja linkoaa koko porukan 6-0. Mutta olihan siellä pari positiivista yllätystäkin mukana, tosin nimiä en muista.
Kannattaa käydä pikaisesti lääkärissä. Ei ole tervettä, että noin nopeasti unohtuu nimet.
No se kyllä kuulu. Se, että kuuntelet jotain bändiä ei tarkoita, että bändin jäsenten valinnat kuuluisivat jotenkin sinulle. Keskity ihan vain omaan elämääsi. Tuskin sinäkään tykkäisit, että joku tulisi kertomaan, miten sinun pitää urasi järjestää.
Ikävä niitä Konsta Hietasen aikoja tässä kisassa...
Vierailija kirjoitti:
No se kyllä kuulu. Se, että kuuntelet jotain bändiä ei tarkoita, että bändin jäsenten valinnat kuuluisivat jotenkin sinulle. Keskity ihan vain omaan elämääsi. Tuskin sinäkään tykkäisit, että joku tulisi kertomaan, miten sinun pitää urasi järjestää.
Oletko sä Noora vai miksi ihmeessä jaksat jankata tästä ja selitellä hänen puolestaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Miksi?
eri
Ainut mikä tuossa asemasa kuuluu sinulle on ko. bändin musiikki. Nooran tai kenenkään muun elämä ei kuulu sinulle hevon paskaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa käydä pikaisesti lääkärissä. Ei ole tervettä, että noin nopeasti unohtuu nimet.
Ihan tervettä on jos unohtuu nimet joita ei ole koskaan aiemmin kuullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä Noora vai miksi ihmeessä jaksat jankata tästä ja selitellä hänen puolestaan?
En ole Noora enkä selittele kenenkään puolesta. Kasva aikuiseksi ja yritä ymmärtää, että maailma ei pyöri sinun tahtosi mukaan. Jokainen tekee musiikkiurallaan ihan mitä itse haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdatko aina treffikumppanienkin nimet? Ethän ole niitäkään aiemmin kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uutinen lapselle: Olet keskustelupastalla. Täällä on tapana keskustella asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas naiset haukkuu kilvan muita naisia. Ei ihme että euronne on mitä on.
Tuskinpa naisen euro on naisista kiinni.
Naisia on enemmän kuin miehiä. Naiset valitettavasti keskittyvät enemmän riitelemään, kuin rakentamaan yhdessä parempaa. Miehisillä aloilla palkkaus ja työolot ovat järjestäen parempia. Jos naiset puhaltaisivat yhteen hiileen olisi parempi tulos palkkauksessakin saavutettavissa. Ja mikä tärkeintä, arvostaisivat itseään ja toisiaan, tottakai naisille kuuluu samantasoisen palkat kuin miehille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venla näyttää upealta, kuin suoraan vuodelta 2000. Laulaakin hyvin, en ollut aikaisemmin nähnyt/kuullut hänen esiintyvän.
Hirvee buusti nyt Samulin jälkikasvulle. Tungetaan joka "Keisarin uudet vaatteet" - konseptiin. On se helppoa olla julkkiksen muksu. Huoh!
Ei todellakaan ole helppoa. Kysy vaikka Aatos Koivulta (Saku Koivun pojalta)
No tarkennus: muusikon lapsi, joka ei jaksa opiskella (kuten myönsi) ja haluu olla kiekuja. Kun ei tartte tehdä sen eteen mitään. Iskän suhteet hoitaa homman.
No tarkennus: muusikon lapsi, joka ei jaksa opiskella (kuten myönsi) ja haluu olla kiekuja. Kun ei tartte tehdä sen eteen mitään. Iskän suhteet hoitaa homman.
Ymmärrän, että sinua harmittaa, kun sinun isäsi vain ryyppää eikä keskity auttamaan sinua. Voimia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas naiset haukkuu kilvan muita naisia. Ei ihme että euronne on mitä on.
Tuskinpa naisen euro on naisista kiinni.
Naisia on enemmän kuin miehiä. Naiset valitettavasti keskittyvät enemmän riitelemään, kuin rakentamaan yhdessä parempaa. Miehisillä aloilla palkkaus ja työolot ovat järjestäen parempia. Jos naiset puhaltaisivat yhteen hiileen olisi parempi tulos palkkauksessakin saavutettavissa. Ja mikä tärkeintä, arvostaisivat itseään ja toisiaan, tottakai naisille kuuluu samantasoisen palkat kuin miehille!
Samasta hommasta saa saman palkan riippumatta siitä, mitä löytyy jalkovälistä. Tervetuloa 2020-luvulle, poikaseni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpaikkahaastattelussa
Hakija: "Hei olen Kari Kaasalainen"
Sinä: "Mikä se nimi olikaan? Unohdin jo, kun en ollut nimeäsi aiemmin kuullut"
ON ja monelta muulta. Ja teeveehen tungetaan näitä piipittäjiä. Ero esim. oman tiensä raivaajaan, oikeasti lahjakkaaseen Nooraan on järjetön. Venla sopii koulun joulujuhliin, Noora stadioneille. Karisma!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdatko aina treffikumppanienkin nimet? Ethän ole niitäkään aiemmin kuullut.
Hyvin usein. monikaan deitti kun ei ole jättänyt kummoistakaan vaikutelmaa joka pitäisi muistaa.
Mistä te näätte kommentoijien sukupuolen?