Tähdet tähdet 2026 OFFICIAL
Tähdet, tähdet palaa ruutuihin.
Ohjelmassa julkisuudesta tutut viihdyttäjät heittäytyvät eri musiikkigenrejen syövereihin ja haastavat itsensä viikko toisensa jälkeen.
Vuoden 2026 Tähdet, tähdet -kilpailijoina nähdään näyttelijä Mikko Penttilä, laulaja Ami Aspelund, ysärikingi Waldo, laulaja Annika Eklund, vatsastapuhuja Sari Aalto, reggae-muusikko Jukka Poika, laulaja Venla Edelmann, laulaja Noora Louhimo ja oopperalaulaja Aarne Pelkonen.
Ohjelman tuomareina nähdään aikaisemmilta kausilta tutut Lilli Paasikivi ja Sami Yaffa. Lisäksi esityksiä pääsee tuomaroimaan vaihtuva vieraileva tuomari.
Ohjelman juontajana toimii Susanna Laine.
Kommentit (430)
Vaikka joku asia ei olisikaan keneltäkään pois, se ei tarkoita, että se olisi mitenkään fiksua tai hyvä asia.
Ainut asia, mikä tässä ei ole fiksua on vinkuminen siitä, että ihminen osallistuu ESIINTYMISohjelmaan näyttääkseen ESIINTYMIStaitojaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venla näyttää upealta, kuin suoraan vuodelta 2000. Laulaakin hyvin, en ollut aikaisemmin nähnyt/kuullut hänen esiintyvän.
Hirvee buusti nyt Samulin jälkikasvulle. Tungetaan joka "Keisarin uudet vaatteet" - konseptiin. On se helppoa olla julkkiksen muksu. Huoh!
Onko se sinulta pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Nooran ei olisi kannattanut lähteä soolouralle.
Kaikkien muiden mielestä olisi.
Okei. Miksi?
No se bändi ei enää edennyt mihinkään. Päinvastoin. Siksi.
Okei. Mihin Noora on edennyt tai mihin uskot että hän etenee? Battle Beast kuitenkin keikkailee ja keikkaili ympäri maailmaa.
Battle Beastin uusi laulaja Marina La Torraca vaikuttaa upealta.
Minäkin odotan mielenkiinnolla että kuulee häntä bändin kanssa. En ymmärrä miksi Noora lähti, mutta lähteköön jos sitä haluaa, olisin vaan kuvitellut että bändi olisi ollut hänellekin tärkeä. Tulihan Noorakin toki aikoinaan Nitte Valon tilalle Battle Beastiin.
Vierailija kirjoitti:
Kivan timmi vatsa Venlalla! 👍
Venlan takia viitsii seurata..
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin eniten Jukka Pojasta, sen jälkeen Noorasta. Vähiten Veerasta ja Sarista.
Siis Venlasta.
Jotain harmittaa, kun sen oma iskä on vain työtön deeku eikä julkkis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venla näyttää upealta, kuin suoraan vuodelta 2000. Laulaakin hyvin, en ollut aikaisemmin nähnyt/kuullut hänen esiintyvän.
Hirvee buusti nyt Samulin jälkikasvulle. Tungetaan joka "Keisarin uudet vaatteet" - konseptiin. On se helppoa olla julkkiksen muksu. Huoh!
Enpä ollut koskaan kuullutkaan, mutta kylläpä oli ilo silmälle, ja osasi laulaakin. Jos Samulilla lisää tällaisia, niin lavalle vaan.
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas naiset haukkuu kilvan muita naisia. Ei ihme että euronne on mitä on.
Tuskinpa naisen euro on naisista kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Only in Finland: Jos et nöyrä selitä "enhän minä nyt mitään osaa, kunhan vähän tulin lauleskelemaan" niin johan on omahyväisyys-kortti ilmassa.
Miks pitäis mitään selitellä ylipäätään.
Ilmeisesti työhaastattelu on tälle "kauheaa kun se sanoi näyttävänsä osaamistaan" kommentoijalla täysin vieras konsepti. Siellähän kuuluu asiaan näyttää osaamistaan tai vähintäänkin tuoda sanallisesti esiin, mitä osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Only in Finland: Jos et nöyrä selitä "enhän minä nyt mitään osaa, kunhan vähän tulin lauleskelemaan" niin johan on omahyväisyys-kortti ilmassa.
Miks pitäis mitään selitellä ylipäätään.
Ei tarvitse selitellä, kun sanoo ihan suoraan, kuten Noora teki.
Tuppisuunako tuolla pitiäsi kököttää, ettei kenellekään vaan tule paha mieli. Paitsi tulisi siitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Miksi?
Okei. Mihin Noora on edennyt tai mihin uskot että hän etenee? Battle Beast kuitenkin keikkailee ja keikkaili ympäri maailmaa.
EI se minun uskostani ole kiinni. Artistilla saattaa olla ihan eri ambitiot kuin "bändin jätkillä". Aika pitkään jo samaa jyystöä vetänyt, miksei saisi tehdä muuta koska resursseja riittää.
Saahan sitä tehdä mitä tykkää, mutta en usko että yltää samaan kansainväliseen menestykseen mitä bändinsä kanssa. Vai tähtääkö hän Suomen markkinoille?
Ehkäpä hän on saanut sen Battle Beastin aikana ja nyt haaveet voivat olla toisenlaisia. Tai hyvällä osaamisella itse valloittaa areenoja. Tykkäätkö sä muuten, että joku tuntematon päättää mitä sun ois paras tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas naiset haukkuu kilvan muita naisia. Ei ihme että euronne on mitä on.
No tämäpä! Vastenmielistä touhua ja joka ketjussa on sama kaarti jo aamuseiskasta lähtien japattamassa. Huomaa taas että hoitopaikoista on huutava pula.
Sari oli positiivinen yllätys laulutaidollaan.
Mitä muuta kuin osaamistaan noiden tuolla pitäisi olla näyttämässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ollut koskaan kuullutkaan, mutta kylläpä oli ilo silmälle, ja osasi laulaakin. Jos Samulilla lisää tällaisia, niin lavalle vaan.
On lisää. Venlalla on 21-vuotias veli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No just, Noora halunnut aina ohjelmaan näyttämään mistä hänet on tehty. Omahyväistä.
Persoona kieltämättä tökkii. Hänestä ei ole helppo tykätä.
Mä tykkään Noorasta. Taitava, tietää mitä osaa. On tehnyt paljon työtä sen eteen. Silti maanläheinen persoona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Miksi?
EI se minun uskostani ole kiinni. Artistilla saattaa olla ihan eri ambitiot kuin "bändin jätkillä". Aika pitkään jo samaa jyystöä vetänyt, miksei saisi tehdä muuta koska resursseja riittää.
Saahan sitä tehdä mitä tykkää, mutta en usko että yltää samaan kansainväliseen menestykseen mitä bändinsä kanssa. Vai tähtääkö hän Suomen markkinoille?
Ehkäpä hän on saanut sen Battle Beastin aikana ja nyt haaveet voivat olla toisenlaisia. Tai hyvällä osaamisella itse valloittaa areenoja. Tykkäätkö sä muuten, että joku tuntematon päättää mitä sun ois paras tehdä?
Ehkäpä. Minä vain totesin että tuskin samanlaista suosiota ainakaan tulee saavuttamaan soolona, itse olisin tykännyt että hän olisi pysynyt bändissä. Mutta jos hän on itse tyytyväinen niin eipä kai se muille kuulu.
Ymmärsin hyvin että koet kauniin ja lahjakkaan naisen joka uskaltaa kantaa itsensä, uhkaksi.