Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En koskaan avaa hokka, puppa ja jukurttia vanhukselle viestejä

Vierailija
12.01.2026 |

En ymmärrä alouttajaa. Onko hänellä hauskaa tehdä näitä aloituksia joka päivä aamusta iltaan. 

Jotenkin huisin hassua? 🤔

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ilmoitan hokka-aloituksen tai pari joka päivä asiattomaksi, en vain ymmärrä miksi niitä julkaistaan kun täällä on ennakkomoderointi/sensuuri. Ilmeisesti joku Sanomien (tele)tappi niitä kirjoittelee.

Nuo hokka aloitukset hipoo jo kunnianloukkaustakin. Älkää kommentoiko niihin

En yhtään yllättyisi, vaikka niitä tehtailisi sellainen mt-tapaus, jolla jo ennestään tuomio jos toinenkin samanlaisesta. 

JaloTiinan vainoajalla on ihan samanlainen kirjoitustyyli, tunnistaa oman tilansa ja tunnustaa tekemisensä, mutta lopettaminen ei onnistu. Luulen, että kyseessä on tuo sama Tiinaa vainonnut nainen. 

Eipä yllät

Ja mistäs hlvetistä te mun sukupuolen tietäisitte netissähän voi sanoo mitä hyvänsä sitäpaitsi en ikinä vois kiusata Tiinaa hän on ihana ihminen enkä mä tässä kyllä ketää muutakaan ole vainonnut 

Ja voinhan mä olla vaikka sukupuoleton humanoidi 

Hokka jankkis 

Vierailija
42/58 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puppa ja Hokka jankkis eivät ole sama henkilö ja eivät myöskään ole mielisairaita Puppalla on omat syynsä tehdä juttujaan ja Hokka jankkiksella omat syynsä älkää te puuttuko siihen he eivät ole millään tavalla vammaisia jättäkää heidät rauhaan 

Hokka jankkis 

Vammaisia te olette kaikkityynni, siitä ei pääse yli eikä ympäri! Normaali, tervejärkinen aikuinen ihminen tajuaa olla ylittämättä rikosmerkistön rajaa ja sen, ettei mikään oikeuta suoltamaan sontajuttujaan, oli kyseessä julkkis tai ei! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puppa ja Hokka jankkis eivät ole sama henkilö ja eivät myöskään ole mielisairaita Puppalla on omat syynsä tehdä juttujaan ja Hokka jankkiksella omat syynsä älkää te puuttuko siihen he eivät ole millään tavalla vammaisia jättäkää heidät rauhaan 

Hokka jankkis 

Niin mitkä "omat syyt" ? Ei tuollaiseen käytökseen voi olla kuin yksi syy: paha mielenterveysongelma. 

Vierailija
44/58 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homma ratkeaa sillä että kehitysvammaisten palvelutaloissa ruvetaan valvomaan netin käyttöä ja samoin mielisairaalat niin palsta on sitä mihin se on tarkoitettu 

Kuinka monta kertaa se pitää sanoa että mä EN ole vammainen enkä asu missään vammaisten vtun palvelutalossa vttu ihan kotona olen ja saan käyttää nettiä niin paljon kuin sielu sietää ja p*rse kestää 

Mulla on kaks tablettia ja kaks puhelinta jotka on aktiivisessa käytössä että siit vaan repii multa nettiä pois jos kuvittelette sen olevan niin helppoa 

Ei tuu onnistumaan mutta yritys hyvä kymmenen 

Eikä mua tarvi sulkea mihinkään pimeään kellariin ei niin pidä tehdä muille kuin pahoille ihmisille 

Mä en tarvi lääkkeitä ellei särkylääkettä lasketa mutta en muita en myöskään tarvitse hoitoa tässä on ollut vaikeita aikoja sitä en edes yritä kiistää mutta en minä sen takia hoitoa tarvitse 

En ole vammainen en ole lapsi enkä lapsen tasolla olen aikuinen 36 vuotta 

En tarvitse hoitoa koska olen tehnyt Hokka jutut täydessä ymmärryksessä jos olisin tehnyt vailla ymmärrystä olisi asia toinen 

Ottakaa selvää mitä tarkoittaa täydessä ymmärryksessä ja ymmärrystä vailla ennenkuin tulette angstaamaan mulle siitä mitä mä muka tarvitsen 

Mä olen vapaa ja sitä tulen olemaan koko elämäni ja sekös teitä suututtaa 

Eipä teidän ilmiannot tehonneet ei postilaatikossa ollut poliisin kirjettä sitäpaitsi mä tuhoaisin jos olisi kuten olen todennut jos Hokka saa näistä tietää selvitän asiat hänen kanssa keskenään 

Ja olen kyllä kertonut syyt Hokka juttuihin 

Hokka jankkis 

Vierailija
45/58 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään, en jaksa sairaita ihmisiä. Ja v**ttaa se raiskaushullu asiallisissa keskusteluissa 

Vierailija
46/58 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hokka jankkis 

Niin mitkä "omat syyt" ? Ei tuollaiseen käytökseen voi olla kuin yksi syy: paha mielenterveysongelma. 

ESIMERKIKSI se että köyhänä eläkeläisenä suututtaa semmonen holtiton ja rajaton todella törkeä rahalla leuhkiminen julkisuudessa että kuvitellaan olevansa parempia kuin kaikki muut 

Ja joo mä oon erittäin tietoinen että on erityisenkin epäterveellistä kertoa täällä että on köyhä ja eläkkeellä mutta se ei varsinaisesti liity asiaan 

Hokka jankkis 

Vierailija
47/58 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ilmoitan hokka-aloituksen tai pari joka päivä asiattomaksi, en vain ymmärrä miksi niitä julkaistaan kun täällä on ennakkomoderointi/sensuuri. Ilmeisesti joku Sanomien (tele)tappi niitä kirjoittelee.

Nuo hokka aloitukset hipoo jo kunnianloukkaustakin. Älkää kommentoiko niihin

En yhtään yllättyisi, vaikka niitä tehtailisi sellainen mt-tapaus, jolla jo ennestään tuomio jos toinenkin samanlaisesta. 

JaloTiinan vainoajalla on ihan samanlainen kirjoitustyyli, tunnistaa oman tilansa ja tunnustaa tekemisensä, mutta lopettaminen ei onnistu. Luulen, että kyseessä on tuo sama Tiinaa vainonnut nainen. 

Allu se aina yrittää vakuutella, että kyseessä on nainen. Mitäs ne tutkimukset sanoo... Ikääkin jo, ettei ole teinipoika vaikka se ajanjakso ja esiintymistyyli edelleen kiehtoo.

Vierailija
48/58 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä aloituksia tekee useampi ihminen.

Ei tee. Yksi ja sama luultavasti naishenkilö 

Ajattele jos käyttäisi senkin tarmon millä teholla jaksaa noita tehtailla esimerkiksi työnhakuun 

Vierailija
49/58 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä aloituksia tekee useampi ihminen.

Ei tee. Yksi ja sama luultavasti naishenkilö 

Ajattele jos käyttäisi senkin tarmon millä teholla jaksaa noita tehtailla esimerkiksi työnhakuun 

Ehkä sun pitää ottaa myös selvää mitä tarkoittaa sana eläkkeellä 

Hokka jankkis 

Vierailija
50/58 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hokka jankkis 

ESIMERKIKSI se että köyhänä eläkeläisenä suututtaa semmonen holtiton ja rajaton todella törkeä rahalla leuhkiminen julkisuudessa että kuvitellaan olevansa parempia kuin kaikki muut 

Ja joo mä oon erittäin tietoinen että on erityisenkin epäterveellistä kertoa täällä että on köyhä ja eläkkeellä mutta se ei varsinaisesti liity asiaan 

Hokka j

Ei se kuulu sulle, ju*alauta eikä kukaan/mikään pakota sinua vahtaamaan kiimaisin silmin toisen tekemisiä ja menemisiä ja sitten siitä kateuden myötä kehittää omissa harhoissasi oikeuden suoltaa sontaa ja solvauksia toisesta. Vtun idari... 

Lopeta seuraaminen/stalkkaaminen ja ala elämään omaa elämääsi keskittyen omiin juttuihisi. 

Vierailija
51/58 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hokka jankkis 

Hokka j

Olet siis eläkkeellä mt-ongelmien vuoksi, eipä yllätä. 

Vierailija
52/58 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää hokka on? En ole niin paljon palstaa seurannut, että tutuksi olisi tullut. Mitä kirjoittelee?

Vierailija
53/58 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tätä on ollut pitkään 😮

Luulen, että kyse on huumeista ym. salakieltä, tulee halvaksi täällä toimia. Luuloni perustuu siihen, että viestejä tippuu viikonloppuisin ja iltaisin.

Vierailija
54/58 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi, löytyykö netistä yhtään keskustelupalstaa, asiallista ja tervehenkistä? Olisi kiva. Kaikesta ei tarvitse ja voikaan olla samaa mieltä, mutta olisi fiksut keskustelijat. Ja ylläpito hoitaisi tehtävänsä

Vierailija
55/58 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vitsi, löytyykö netistä yhtään keskustelupalstaa, asiallista ja tervehenkistä? Olisi kiva. Kaikesta ei tarvitse ja voikaan olla samaa mieltä, mutta olisi fiksut keskustelijat. Ja ylläpito hoitaisi tehtävänsä

Voin kai vastata itselleni, että "Älä unta näe".

Vierailija
56/58 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puppa pressaksi! Pupalla on vasussa ydinase, ei käy Pjuuttini ryppyilee

Puppa USAn pressaksi - puppa laittaa ICEn jäihin!!!

Vierailija
57/58 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti osaat! Tässä sinulle palkinto, kas näin

🐒💨

Vierailija
58/58 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, varsinkaan kun en tiedä, kuka joka Hokka on🤔

Samoin käy persujutuille, aivokääpiöt täällä melskaa. Pitipä tulla vilkaisemaana, huh.🤢

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme