Jos puolituttu työkaveri ehdottaa kesälle yhteistä lomamatkaa
Tarkoittaako tämä jotain suhdetta/seksiä? Ehdottaisitteko miehet jotain reissua, jos kyse olisi vain ystävätason "lomasta" ? Jotain kiinnostustahan täytyy olla. Mies on naimisissa ja käytäytyy täysin aiallisesti. Olemme työkavereita, mutta emme mitenkään erityisesti ole edes tekemisissä.
Kommentit (18)
En voi sanoa, että olisimme edes ystäviä. Emme juurikaan puhu toisillemme ja muille työkavereille mies näyttelee esim.kuvia perhejuhlista, mutta minun kanssani ei ole koskaan puhunut mitään yksityisasioitaan. Olemme siis lähinnä "hei" työkavereita.
Ap.
Siis perheet yhdessä lomalle? Jos sellainen on sinun heiniäsi, niin sitten menet.
Vierailija kirjoitti:
Koklaa reaktiota, kysele syytä
En ole kehdannut ottaa asiaa enää puheeksi. Miehestä ei saa mitään creepy pervo kuvaa tekemälläkään. Siksi en kieltäytynyt, vaan asia jäi vähän kuin roikkumaan. Saatoin sanoa jopa "ehkä" Olin lähinnä hämmentynyt.
Avaapa nyt hiukan lisää tilannetta. Missä tilanteessa ja miten hän tätä lomamatkaa ehdotti?
Ehdottiko vain sinulle? Jos kyllä, niin oliko kysynyt muilta ensin? Oletko varma, ettei tarkoittanut ottaa vaimoa mukaan? Oletko varma, ettei puhunut työmatkasta?
Vierailija kirjoitti:
Avaapa nyt hiukan lisää tilannetta. Missä tilanteessa ja miten hän tätä lomamatkaa ehdotti?
Ehdottiko vain sinulle? Jos kyllä, niin oliko kysynyt muilta ensin? Oletko varma, ettei tarkoittanut ottaa vaimoa mukaan? Oletko varma, ettei puhunut työmatkasta?
Kyse on kultturitapahtumasta jota vietetään joka vuosi. Mies miltei kun ohimennen sanoi, että hän on menossa viikoksi sinne ja lähtisinkö hänen seurakseen. Olemme kumpikin kulttuurialan ihmisiä, että voihan sen työmatkaksikin kai jotenkin määritellä. Minä ainakin menisin siis omalla ajallani sinne. Ymmärsin kyllä että mieskin menee vain kiinnostuksesta tutustumaan tapahtumaan kesälomallaan. En ole puhunut kenellekkään mitään miehen ehdotuksesta. Olimme tuolloin kaksistaan ja ymmärsin kyllä, ettei ollut mikään yleinen kutsu kaikille.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Siis perheet yhdessä lomalle? Jos sellainen on sinun heiniäsi, niin sitten menet
Minulla ei ole miesta eikä lapsia. Hän ei ole tätä koskaan edes kysynyt. Miehestä tiedän, että hänellä on vaimo ja lapset ovat jo muuttaneet omilleen.
Ap.
Kyllä miehet ei ilman taka-ajatuksia ehdota naiselle mitään, saati kehu.
Ap onko erään ison tuotantoyhtiön tuottaja? Minua kuvaukseesi sopiva tyyppi pyysi seurakseen ulkomaan matkalle. Kysyin mites vaimo, totesi että vaimo ei pääse valitettavasti kyseiselle matkalle. Puolituttu ihminen, sama ala. Muuten en tunne.
No jos olisi Ap itse naimisissa, kutsuisitko jonkun työpaikan miehen tuohon tapahtumaan kesällä? Vai yhdistäisitkö sen kesälomaasi perheen kanssa kuitenkin?
Mieti nyt hetki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on kultturitapahtumasta jota vietetään joka vuosi. Mies miltei kun ohimennen sanoi, että hän on menossa viikoksi sinne ja lähtisinkö hänen seurakseen. Olemme kumpikin kulttuurialan ihmisiä, että voihan sen työmatkaksikin kai jotenkin määritellä. Minä ainakin menisin siis omalla ajallani sinne. Ymmärsin kyllä että mieskin menee vain kiinnostuksesta tutustumaan tapahtumaan kesälomallaan. En ole puhunut kenellekkään mitään miehen ehdotuksesta. Olimme tuolloin kaksistaan ja ymmärsin kyllä, ettei ollut mikään yleinen kutsu kaikille.
Ap.
En jaksanut lukea koko ketjua. Mutta oletko sinä sinkku? Jos et ole, niin älä edes mieti.
Lähtisin avoimin mielin . Kysyisin toki tietääkö vaimo asiasta . Ystäviä ei ole koskaan liikaa .
Mukavahan on . jos on kaveri matkalla, varsinkin samasta tapahtumasta kiinnostuneille.
En kuitenkaan suostuisi esim. hotellihuonetta jakamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap onko erään ison tuotantoyhtiön tuottaja? Minua kuvaukseesi sopiva tyyppi pyysi seurakseen ulkomaan matkalle. Kysyin mites vaimo, totesi että vaimo ei pääse valitettavasti kyseiselle matkalle. Puolituttu ihminen, sama ala. Muuten en tunne.
Saattaa olla sama henkilö. En halua avata enempää. Hmm... okei.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
No jos olisi Ap itse naimisissa, kutsuisitko jonkun työpaikan miehen tuohon tapahtumaan kesällä? Vai yhdistäisitkö sen kesälomaasi perheen kanssa kuitenkin?
Mieti nyt hetki.
No en kyllä kutsuisi.
Ap,
Ota kondomit mukaan ja muista sheivata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla sama henkilö. En halua avata enempää. Hmm... okei.
Ap.
Tämä kaveri oli niin kauan kiinnostunut ideoistani kunnes kieltäydyin matkasta ja hotellihuoneeseen menosta, jossa hän olisi halunnut näyttää perhealbumiaan ja jutella perheestään. Ihan näillä sanoilla. Sen jälkeen ne aiemmin hänen mielestään briljantit ideat olivatkin aivan turhia.
No onhan tuo vähän outoa, jos ette edes ole varsinaisesti kavereita.
Jos olette kavereita, niin mikä ettei, kyllä kaverin kanssa voi reissata, vaikka olisikin vastakkaista sukupuolta.