Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiotko katsoa Lover tv-sarjaa?

Vierailija
11.01.2026 |

Itse en katso mitään ihmissuhdedraamaa tai nordic noiria ym. skeidaa.

Kommentit (1249)

Vierailija
1241/1249 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin paska sarja. Ala-arvoinen.

Väkisin väännetty. Näyttelijöiden työ olematonta.

Pidetään katsojia tyhminä. Pelkkä rahastusyritys.

Sanokaa mitä sanotte.

Vierailija
1242/1249 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin paska sarja. Ala-arvoinen.

Väkisin väännetty. Näyttelijöiden työ olematonta.

Pidetään katsojia tyhminä. Pelkkä rahastusyritys.

Sanokaa mitä sanotte.

Tuleeko liian lahelle vai mista tama aggressio. Mielipiteestasi paatellen sina olet se kontrolloiva narsisti tai sitten ahdistaa huomatessasi  etta olet  itse se alistettu osapuoli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1243/1249 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana sarja! Mies on kuin minä paitsi itse olen 100 kertaa pahempi.

Vierailija
1244/1249 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen katsoin sarjan, kaikki jaksot putkeen. Mietin pitkään haluanko katsoa koska olen itse tuollaisessa suhteessa  (liian monta vuotta, paljon pidempään kuin Roosa) ollut. 

Minusta sarja oli erittäin hyvä (paitsi dramaturgian takia tehty mökkilopetus) ja näyttelijät erinomaisia, myös Krista Kosonen jota täällä moitittiin. Luin siis tätä ketjua ja päätin lopulta uskaltaa katsoa koska täältä selvisi että loppu on onnellinen. Olihan se todella ahdistava kun kohtaukset olivat niin tuttuja mutta auttoi taas muistuttamaan olemaan kiitollinen nykyisestä elämäntilanteestani, rauhasta ja turvallisuudesta.

Vierailija
1245/1249 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana sarja! Mies on kuin minä paitsi itse olen 100 kertaa pahempi.

Oletpa hauska. Trolli.

Vierailija
1246/1249 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua suorastaan vtuttaa, etten pääse koskaan matsaamaan noiden tämän elämän juhien kanssa. Aina muille sattuu noita psykoja ja narsisteja. Osaisin niin tehdä Juhan elämästä helvettiä ja pelata samaa peliä. Niinpä mun kohdalle ei koskaan noita osukaan vaan kilttejä ja tunteellisia miehiä, joita onnistun aina loukkaamaan. 

Sä oot kyllä tyh mä!!! Ei voi muuta sanoa. Eksäni on oikeesti narsisti (diag noosi). Meidän elämä, ero ja eron jälkeen oli kauheeta. Ystävät ja sukulaiset jotka yrittivät tuota sinun taktiikaasi, totesivat ettei v i t t u  kannata, ei pysty eikä se muutu miksikään, täysin turhaa ajanhaaskuuta. 

Vierailija
1247/1249 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivinen yllätys oli se että toisin kuin yleensä kotimaisissa sarjoissa/elokuvissa tässä sai näyttelijöiden puheesta selvää. Muutenkin Lover oli minusta todella hyvä.

Vierailija
1248/1249 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä sarjoista tai elokuvista joissa annetaan katsojalle vapaus tulkita ja kuvitella tilanne. Tässä oli liikaa kohtauksia tällaisista. 

Vierailija
1249/1249 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta, en halua ahdistua vapaa-ajallani kun tiedän miltä kontrolloiva lähisuhdeväkivalta näyttää.