Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä tavalla karsit ihmisiä pois elämästäsi?

Vierailija
11.01.2026 |

Olisi aika karsia elämästä pois ihmisiä jotka eivät mene elämässä eteenpäin. Jätättekö vaan vastaamatta ja sitten estätte jos jatkavat pommittamista? Käveletkö kadulla vain ohi?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa pidemmän ja pidemmän ajan kuluttua. Ja entistä lyhyemmin. Äläkä enää jaa heille niin paljoa omasta elämästäsi.

Vierailija
2/39 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan tietoisesti etäisyyttä henkilöihin, jotka ovat: - Epäluotettavia, väkivaltaisia, flegmaattisia, vaativia, painostavia, tuppautuvia, ärsyttäviä, hankalia, vaativia, itsekkäitä, epämiellyttäviä, loukkaavia, ivallisia ja kiusaavia päällepäsmäreitä. En vastaa, en pidä yhteyttä. Vain täydellinen "radiohiljaisuus" auttaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

pislalla

Vierailija
4/39 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole niille enää asiaa. Jos laittavat viestiä, vastaan niihin lyhyesti ja turhia jaarittelematta. Näin pysyy asialliset välit, mutta ne viilenevät pikkuhiljaa. Jos joku tulee linjoja pitkin, sanon ettei toi oo ok, mulle ei puhuta noin. Olen ystävällinen niille, jotka ovat sitä myös minulle. Näin ne väärät tyypit karsiutuu pikkuhiljaa pois. En lähtisi koskaan laittamaan kenellekään, että en pidä susta enää tai että katkaisen nyt välit sinuun, hyvästi.

Vierailija
5/39 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalle olen jättänyt vastaamatta enkä ole soittanut takaisin tai laittanut viestejä. Osan olen estänyt. Tavattaessa olen ollut lakoninen ja kiireinen.  Lokkeileva entinen kaveri yritti pitkään saada minua ottamaan yhteyttä häneen ja laittoi asialle yhteisen tuttavan. Tämän tuttavan torjuin sanattomasti ja lähdin vain pois paikalta. Tyyppi jäi seisomaan hämillään, mutta ilmeisesti sanaton viesti meni perille, koska kumpikaan ei ole sittemmin yrittänyt ottaa yhteyttä.

Vierailija
6/39 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä perusteella, viekö ihminen minua alas vai ylöspäin. 

* En tarkoita sitä että kaverin pitää antaa  minulle kaikkea työpaikasta lähtien, vaan sitä miten henkisesti kuormittava ihminen on.

* ottaako hän yhteyttä vain silloin kun tarvitsee jotain tai minun pitää auttaa häntä vai olenko myös itse avun kohteena.

Vierailija
7/39 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osalle olen jättänyt vastaamatta enkä ole soittanut takaisin tai laittanut viestejä. Osan olen estänyt. Tavattaessa olen ollut lakoninen ja kiireinen.  Lokkeileva entinen kaveri yritti pitkään saada minua ottamaan yhteyttä häneen ja laittoi asialle yhteisen tuttavan. Tämän tuttavan torjuin sanattomasti ja lähdin vain pois paikalta. Tyyppi jäi seisomaan hämillään, mutta ilmeisesti sanaton viesti meni perille, koska kumpikaan ei ole sittemmin yrittänyt ottaa yhteyttä.

Tuo on aika tylyä. Saa sut vaikuttamaan ylpeältä, kun et suostu edes sanomaan, mikä on vikana... Kaveri ei koskaan opi, jos siitä ei kukaan koskaan sano.

Vierailija
8/39 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette kerro rehellisesti suoraan että se on loppu ny!!

Vierailija
9/39 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen nostaa kissan pöydälle ja kysyy suoraan, miksi olet niin vähäsanainen nykyään, niin sitten voin sanoa että koen itseni usein jyrätyksi (tai mitä se ikinä onkaan) seurassasi. Jos toista ei tunnu viileneminen haittaavan, parempi antaa viiletä kuin alkaa polttaa siltaa välillä ihan vaan polttamisen ilosta. 

Vierailija
10/39 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin kai reilu ihminen toimii.

Vierailija
11/39 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan tietoisesti etäisyyttä henkilöihin, jotka ovat: - Epäluotettavia, väkivaltaisia, flegmaattisia, vaativia, painostavia, tuppautuvia, ärsyttäviä, hankalia, vaativia, itsekkäitä, epämiellyttäviä, loukkaavia, ivallisia ja kiusaavia päällepäsmäreitä. En vastaa, en pidä yhteyttä. Vain täydellinen "radiohiljaisuus" auttaa. 

Jos itse pitäisin etäisyyttä noilla perustein, en ikinä näkisi ketään missään koskaan. :)

12/39 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itse pitäisin etäisyyttä noilla perustein, en ikinä näkisi ketään missään koskaan. :)

Ihan uteliaisuudesta kysyn, miksi haluat elämääsi vain tuollaisia ihmisiä? Mitä saat heidän seurastaan?

Vierailija
13/39 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on aika tylyä. Saa sut vaikuttamaan ylpeältä, kun et suostu edes sanomaan, mikä on vikana... Kaveri ei koskaan opi, jos siitä ei kukaan koskaan sano.

Mä olen katkaissut välit anoppiini. Hän ihmettelee miksi näin. Hänelle on kerrottu ainakin viisi kertaa miksi reilumpi hajurako on nyt tarpeen. Hän ei ole joko kuunnellut tai yrittänytkään ymmärtää, että ihan hän on omalla toiminnallaan aiheuttanut välirikon. Summa summarum, aina se kertominen ei auta.

Vierailija
14/39 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin otsikosta, että karsitaan sanomalla jo heti aluksi, ettei halua tutustua. Miksi haluat karsia ystäviä?

Vierailija
15/39 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliittinen kanta.

Mä olen oikeistolainen. En halua vasemmistolaisia elämääni.

N31

Vierailija
16/39 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon. En jätä epätietoisuuteen.

Vierailija
17/39 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kulle, minulle on yhdentekevää, mitä sinä tai nämä entiset kaverit minusta ajattelevat. 

Vierailija
18/39 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti karsinut, mutta puh.numeroista/yhteystiedoista deletoinut ne, joiden kanssa ole 1 vuoteen ollut soitteluita. - Heitä ei kiinnosta minun asiat eikä minua heidän. Eikä mistään suuttumisesta ole kyse.

(jos ei vastaa soittoon eikä soita takaisin niin varmaan evvk, molemmin puolin)

Vierailija
19/39 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut karsittua kaikki jotka ovat minut pettäneet pahasti, kaikki jotka ovat puhuneet pahaa ilkeämielisesti selän takana, kaikki jotka ovat tuputtaneet uskontoaan/rukouksiaan väkisin vaikka tietävät etten ole uskossa enkä rukouksiaan kaipaa, teeskentelijät, jotka tekevät asioita vain koska muut näkevät että he tekevät niitä, on tullut karsituksi väkivaltaisia miehiä jne. Miten? Sanomalla suoraan miehille ja poistamalla naiset fb-ystävistä. Loukkaantuvat siitä niin, ettei tarvitse edes selitellä.

Vierailija
20/39 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kulle, minulle on yhdentekevää, mitä sinä tai nämä entiset kaverit minusta ajattelevat. 

No, mua ei tosiaan harmittaisi jättää sun kaltaista taakseni.