Millä tavalla karsit ihmisiä pois elämästäsi?
Olisi aika karsia elämästä pois ihmisiä jotka eivät mene elämässä eteenpäin. Jätättekö vaan vastaamatta ja sitten estätte jos jatkavat pommittamista? Käveletkö kadulla vain ohi?
Kommentit (49)
On todella törkeää kävellä kylmästi moikkaamatta vanhojen kavereiden ohi, joista on vaan kasvanut erilleen. Normaaliin kohteliaisuuteen kuuluu moikkaaminen, kuten myös muutaman sanan vaihtaminen silloin jos toinen pysähtyy kysymään kuulumisia tms. eikä itsellä ole oikeasti mikään tulipalokiire.
Viesteihin vastaamatta jättämisen hyväksyttävyys riippuu tietysti siitä, millaisia viestit on ja kuinka paljon niitä tulee. Jos toinen kertoo vaan omia juttujaan, vastaamattomuus voi olla ihan paikallaan. Mutta jos toinen toivottaa hyvää syntymäpäivää, kyselee voidaanko tavata ja ehkä jopa kysyy onko kaikki kunnossa ja voisiko hän auttaa jotenkin kun kaverista ei ole kuulunut mitään, on aika helvetin törkeää jättää vastaamatta ja laittaa vielä estot päälle.
Vierailija kirjoitti:
On todella törkeää kävellä kylmästi moikkaamatta vanhojen kavereiden ohi, joista on vaan kasvanut erilleen. Normaaliin kohteliaisuuteen kuuluu moikkaaminen, kuten myös muutaman sanan vaihtaminen silloin jos toinen pysähtyy kysymään kuulumisia tms. eikä itsellä ole oikeasti mikään tulipalokiire.
Viesteihin vastaamatta jättämisen hyväksyttävyys riippuu tietysti siitä, millaisia viestit on ja kuinka paljon niitä tulee. Jos toinen kertoo vaan omia juttujaan, vastaamattomuus voi olla ihan paikallaan. Mutta jos toinen toivottaa hyvää syntymäpäivää, kyselee voidaanko tavata ja ehkä jopa kysyy onko kaikki kunnossa ja voisiko hän auttaa jotenkin kun kaverista ei ole kuulunut mitään, on aika helvetin törkeää jättää vastaamatta ja laittaa vielä estot päälle.
Jos ovat tehneet tarpeeksi törkeitä temppuja, en näe mitään syytä pitää yllä yhteyttä. Sun kaverit eivät ilmeisesti tehneet?
Hyi helvetti mulle on yritetty tota "nyyh olen niin huolissani, onko kaikki kunnossa" -itkua perään kun katkaisin välit narsistiin.
Aikuinen ihminen ei tarvitse tuollaista teatteri interventiota.
Lopeta teennäisyys.
"Jos ovat tehneet tarpeeksi törkeitä temppuja, en näe mitään syytä pitää yllä yhteyttä. Sun kaverit eivät ilmeisesti tehneet?"
Lainaukset ei toimi, mutta lue viestini ja aloitusviesti uudelleen. Kummassakaan ei puhuttu sellaisista tilanteista, joissa halutaan eroon ihmisistä jotka on tehnyt törkeitä temppuja.
Tuomitsevat ihmiset pyrin poistamaan elämästäni.
Dumppaan kylmästi kaikki jotka ei kohtele minua kuin kuningasta. Joillekin haistatan pitkät päin naamaa ja toiset vaan ghostaan. En selitä kenellekään mitään, koska epätäydelliset ihmiset ei ole minun aikani arvoisia. Olen täydellinen ystävä ja odotan muilta samaa.
Alan piereskellä kovaan ääneen, kaivaa nenää ja korvia heidän seurassaan, syljeskellä joka paikkaan ym. Siihen loppuu turhat yhteydenotot.
Elämässäni ei ole yhtään ihmistä jonka tahtoisin karsia pois.
Muutaman tapauksen ohi kävelen kadulla tai käännän selän ja teeskentelen, etten tunne, jos sattumalta osutaan samaan paikkaan. Vähemmän myrkyllisille en enää vastaa puheluihin, viesteihin vastaan lyhyesti jotain ja viiveellä. Narsistin hovia kartan kuin ruttoa. Kaikki yhteydet sinne katki.