Millä tavalla karsit ihmisiä pois elämästäsi?
Olisi aika karsia elämästä pois ihmisiä jotka eivät mene elämässä eteenpäin. Jätättekö vaan vastaamatta ja sitten estätte jos jatkavat pommittamista? Käveletkö kadulla vain ohi?
Kommentit (39)
Estän palveluksia vaativat energiasyöpöt somessa jne. En avaa ovea heille, jos pyrkivät luokseni. En juttele heidän kanssaan, jos näen heitä jossakin.
Siis miten jaksatte yksinäsyyttä? Tuntuu ettei kukaan enää halu ihmisiä omassa elämässä. Miksi näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osalle olen jättänyt vastaamatta enkä ole soittanut takaisin tai laittanut viestejä. Osan olen estänyt. Tavattaessa olen ollut lakoninen ja kiireinen. Lokkeileva entinen kaveri yritti pitkään saada minua ottamaan yhteyttä häneen ja laittoi asialle yhteisen tuttavan. Tämän tuttavan torjuin sanattomasti ja lähdin vain pois paikalta. Tyyppi jäi seisomaan hämillään, mutta ilmeisesti sanaton viesti meni perille, koska kumpikaan ei ole sittemmin yrittänyt ottaa yhteyttä.
Tuo on aika tylyä. Saa sut vaikuttamaan ylpeältä, kun et suostu edes sanomaan, mikä on vikana... Kaveri ei koskaan opi, jos siitä ei kukaan koskaan sano.
Mä olen katkaissut välit anoppiini. Hän ihmettelee miksi näin. Hänelle on kerrottu ainakin viisi kertaa miksi reilumpi hajurako on nyt tarpeen. Hän ei ole joko kuunnellut tai yrittänytk
Nyt oli kyse tapauksesta, jossa vain ghostataan ja jätetään kaveri kuin nalli kalliolle ihmettelemään, mitä tapahtui. Oot tehnyt anoppisi kanssa juuri oikein, jos ei suoraa puhetta ymmärrä, silloin saakin antaa vaan olla
Yhteydenpito joko jää itsestään ja nuoruuden kavereihin olen polttanut siltani ihan itse. Olen niin paljon muuttunut elämäni aikana ja se on ollut aika värikästä, joten en voi edes oikein kuvitella että voisin enää olla yhteydessä vanhoihin lapsuuden ajan kavereihin ja koulukavereihin. Kohtaan nykyään hyvin harvoin ihmisiä, jotka jäävät elämääni pysyvästi tai pidemmäksi aikaa ystävinä ja tämä on äärimmäisen hyvä juttu, koska en omaa nk. huonoa seuraa tai "ystäviä".
Vierailija kirjoitti:
Otan tietoisesti etäisyyttä henkilöihin, jotka ovat: - Epäluotettavia, väkivaltaisia, flegmaattisia, vaativia, painostavia, tuppautuvia, ärsyttäviä, hankalia, vaativia, itsekkäitä, epämiellyttäviä, loukkaavia, ivallisia ja kiusaavia päällepäsmäreitä. En vastaa, en pidä yhteyttä. Vain täydellinen "radiohiljaisuus" auttaa.
Eihän tässä kysytty millaisista ihmisistä haluat päästä eroon vaan MITEN.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten jaksatte yksinäsyyttä? Tuntuu ettei kukaan enää halu ihmisiä omassa elämässä. Miksi näin?
Siis haluan! Mutta oikeita, aitoja ihmisiä. Sellaisia omia tyyppejä, joiden seurassa ei tarvitse esittää mitään ja kaikesta voi puhua. Tällaisia ihmisiä ei tarvitse montaa, sillä heidän kanssaan voi olla yhteyksissä vaikka päivittäin eikä kumpikaan siitä kuormitu
Välttely, hidastelu ja kiireisiin vetoaminen. Ystävällisesti kuitenkin. Henkilö saa olla tehnyt aika pahoja tekoja, jotta kävelen kadulla ohi katsomatta päin - näitäkin on tosin ollut.
Normaalit ihmiset omaavat sen verran pelisilmää, etteivät ala pommittamaan jos eivät saa vastakaikua. Jos henkilö ei tajua kiin sitten vaan pikku hiljaa kovempia keinoja käyttöön
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis haluan! Mutta oikeita, aitoja ihmisiä. Sellaisia omia tyyppejä, joiden seurassa ei tarvitse esittää mitään ja kaikesta voi puhua. Tällaisia ihmisiä ei tarvitse montaa, sillä heidän kanssaan voi olla yhteyksissä vaikka päivittäin eikä kumpikaan siitä kuormitu
ite oon tällainen mutta silti on tosi yksinäinen. Oon aina ollut tukena, en kuormita. Minua on sanottu hyväksi ystäväksi mutta kaikki on vaa jäänyt.
Kirjaa ap ylös mitä itse omasta mielestä "annat" ystäville ja laita se sitte jakoon ja katso vastaukset. Saatat hämmästyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksette kerro rehellisesti suoraan että se on loppu ny!!
Noin kai reilu ihminen toimii.
Miksi pitäisi mitään selitellä ja saada osakseen pahimmoilleen jotain ilkeilyryöppyjä koska kyse ei mistään sitoumuksen purkamisesta. Antaa vaan välien pikkuhiljaa hiipua loppun.
Vierailija kirjoitti:
Otan tietoisesti etäisyyttä henkilöihin, jotka ovat: - Epäluotettavia, väkivaltaisia, flegmaattisia, vaativia, painostavia, tuppautuvia, ärsyttäviä, hankalia, vaativia, itsekkäitä, epämiellyttäviä, loukkaavia, ivallisia ja kiusaavia päällepäsmäreitä. En vastaa, en pidä yhteyttä. Vain täydellinen "radiohiljaisuus" auttaa.
Oletko itse kaikkea luettelemaasi. Olet varmasti todella raskasta seuraa. Hyvä että jätä itsesi yksinäisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Välttely, hidastelu ja kiireisiin vetoaminen. Ystävällisesti kuitenkin. Henkilö saa olla tehnyt aika pahoja tekoja, jotta kävelen kadulla ohi katsomatta päin - näitäkin on tosin ollut.
Normaalit ihmiset omaavat sen verran pelisilmää, etteivät ala pommittamaan jos eivät saa vastakaikua. Jos henkilö ei tajua kiin sitten vaan pikku hiljaa kovempia keinoja käyttöön
Huomatkaa etenkin naiset! Älkää elätelkö toiveita tälaisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sit ei myöskään kannata ehdottaa mitään näkemisiä tai kysellä perään tms murustelua, jos toinenkin alkaa hiivuttaa suhdetta. En ymmärrä mitä nää tyypit on, jotka ensin ehdottelee itse näkemistä, mutta mitään ei saada sovittua (tyyppi on työtön ja aikaa on) ja sit vastaillaan viiveellä, mut aletaan kysellä perään, jos toinenkin alkaa vetää samaa linjaa. Voisko joku tämmöinen tampio kerrankin vastata, että miksi teette näin? Joku päivä pistän vaan estoon nämä.
Jäävät pois kun en jaksa pitää työviikon jäljiltä yhteyttä. Sitkeimmät roikkuu yhä mukana ja sitä täytyy kyllä arvostaa.
En kävele kadulla ohi. Enkä myöskään estä. Mutta en soita heille. Enkä vastaa puheluun. Viesteihin vastaan jotain hyvin neutraalia. Jos ehdottaa tapaamista vastaan että katsotaan, nyt on kiireitä. Kyllä nämä "kaverit" ymmärtää ettei kannata jatkaa. Mutta en koskaan sano suoraan etten halua tavata, kiltti kun olen.
Minulla on niin pienet piirit, ettei siinä ole mitään karsimista.
Töissä on työkaverit, työn ulkopuolella oma perhe, muita ystäviä minulla ei ole.
Vastaan vaan ystävällisille, rehellisille ja turvallisille ihmisille, muita kartan.
Yksinkertaisesti en vaan pidä yhteyttä, enkä vastaa yhteydenottoihin. Helppoa kuin heinänteko.
Myrkylliset ihmiset, jotka ei tuo elämääni mitään hyvää. En vastaa puheluihin tai viesteihin. Tai sanon suoraan ,tilanteen mukaan