Mikä erottaa sinut muista? Sano yksi asia.
Kaikilla varmasti monta sellaista asiaa, mutta sano tässä ketjussa yksi.
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole lumihiutale. Kyllä varmasti löytyy kaltaisiani.
Ei meista kukaan ole, mutta etkö ikinä ajattele, että ajattelet tai teet toisin kuin suurin osa muista?
Mitä sitten?
Tyhmä kysymys.
olen kuollut kerran nuorena, irtosin ruumiistani, ääni käski mut takaisin tälle planeetalle. Siitä asti mut on ehkä erottanut usko kuolemanjälkeiseen elämään (en kuulu kirkkoon enkä kokenut mitään kristinuskoon liittyviä juttuja, henkisiä kylläkin)
Olen älykäs, minkä takia minusta ei pidetä. Jos on tyhmä, on helpompaa olla kun on mitätön.
Me ihmiset olemme samanlaisia eikä minua erota muista mikään, paitsi elämän polulla koetut asiat ja niistä saadut opit.
Minä en ole kehoni, ajatukseni tai tunteeni. Vaikka kehomme näyttävät erilaiselta, olemme silti samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Syön haarukka oikeassa kädessä
Sama. En tajua, miten kukaan voi syödä vasemmalla kädellä, ellei sitten ole vasuri.
Olen poikkeava persoona enkä mikään hauska tyyppi jota kaikki haluavat. totinen ja vakavamielinen mutta keskustelutaitoinen kumminkin.
Johtaja, jolla on yksityiskohdatkin vlttumaisen hyvin järjestyksessä
Minulla on päässä 98632 hiusta. Muilla on enemmän tai vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Miten laskit ne?
Olen takkiini samaan aikaan liian pieni ja liian iso.
Vierailija kirjoitti:
Ja olet ainoa ihminen luultavasti, joka on jaksanut laskea omansa.
Minussa yhdistyy karjalainen viekkaus ja hämäläinen jääräpäisyys mitä vastenmielisimmällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Olen itseeni ja elämääni tyytyväinen, ollut aina
Narsisti vai sosiopaatti?
Älykkyys. Olo tuntuu välillä yksinäiseltä etenkin seurassa, mutta oikeastaan olen jo tottunut ja alkanut välttää tarpeetonta ihmisten seuraa.
mussa on tarttumaton pinta.