Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paikalla ketään jolla on/on ollut turkkilainen mies?

Vierailija
06.01.2022 |

Haluatko kertoa jotain miehestä, suhteesta, kulttuuri eroista yms.

Mulla kova kiinnostus turkkilaiseen mieheen, tavattiin kun olin lomalla turkissa ja pian menen uudelleen.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään?

Vierailija
2/52 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli lyhyt suhde turkkilaiseen mieheen ja voin kertoa että sillä oli aivan järjettömän iso penis. En olisi uskonut että sellaista voi koskaan tosielämässä nähdä. Seksi ei toiminut...

Oho, miksei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/52 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden turkkilaisen pariskunnan. Mies on sitä mieltä että hän voi tehdä mitä vaan, myös muiden naisten kanssa, mutta nainen ei tietenkään voi, koska on nainen.

Mies lähti esim naisystävän kanssa parin päivän "lomalle", mutta kuitenkin on mustasukkainen vaimostaan.

Tämä tuntuu olevan aika yleistä tuolla suunnalla eikä edes harvinainen poikkeus.

Vierailija
5/52 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän niitä löydy joka lähtöön. Turkissa on miehiä yli 40 miljoonaa.

Vierailija
6/52 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ketään elossa.

Vierailija
7/52 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksikulttuuriset suhteet voivat osoittautua aivan päättömiksi ratkaisuiksi.

Vierailija
8/52 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumia ovat, ainoastaan vuoristomarokkolaiset ovat vieläkin kiihkeämpiä.

Vierailija
9/52 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran kokemusta on muslimimiehistä että kehoitan kiertämään kaukaa.

Vierailija
10/52 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, heh.

Vierailija
11/52 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jäädä pää vetävän käteen.

Vierailija
12/52 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niille sinun rahat kelpaa.

Vierailija
13/52 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset miettivät vain niitä jättikulleja ja seksiä näköjään. Sen tämä palsta on opettanut.

Vierailija
14/52 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kaveria on retkahtanut turkkilaiseen. Molemmilla äijä lähti kun lapsi oli syntynyt. Sen jälkeen eivät ole sitten enää miestä saaneetkaan. En kyllä ihmettele.

Vierailija
15/52 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitäkö varten ne suomimiehet sit menee asepalvelukseen, te raahaatte jotain miehiä Syyriasta saakka tänne loisimaan

Vierailija
16/52 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurustelin kolme vuotta. Arjessa ei ollut kovin suuria kulttuurieroja. Ruoanlaitossa joitain erityispiirteitä, esim paljon kasviksia eikä syönyt sianlihaa, teen keittäminen kaksiosaisella pannulla. Vasta eron jälkeen aloin ymmärtämään, että arvoissamme oli jonkin verran eroja, esimerkiksi perheen ja uskonnon merkitys. Hän ei koskaan ollut kovin uskonnollinen, mutta pari asiaa sieltä puski läpi jotka ilmeisesti vaikuttivat hänen eropäätökseensä. 

Vierailija
17/52 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksikulttuuriset suhteet voivat osoittautua aivan päättömiksi ratkaisuiksi.

Totta, mutta silti tässä sitä ollaan 15 vuoden jälkeen. T. intialaisen vaimo

Vierailija
18/52 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään riskiä. Muslimimies - suominainen toimii aina. Ne miehet on maailman ystävällisimpiä ja uskollisimpia. Naisten arvo ja oikeudet heille sydämen asia.

Vierailija
19/52 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan opetukseksi muille, tiesin jo etukäteen, että yritetään huijata. Ei ollut muuta kuin teksti vietettelyä ja live puheluja. Minä 14 v vanhempi (nuorekas kylläkin) mies 45 v. Oli jo toisena päivänä kovin ihastunut. Viestiteltiin ja live puheltiin 3 päivää. Halusi jo tietää, olenko valmis avioliittoon. Neljäntenä päivänä kerroin, että hyvää jatkoa minua ei huijata. Laittoi vain viestiä .. ok😂. Muistakaa kieltää avioliitto ensin, katsokaa sitten👍

Vierailija
20/52 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuurierot on liian suuret. Suurin asia on käsittämätön suvun kunnia, jota mies varjelee.

Meidän sukuun yritti ujuttautua, mutta sai raivarit jo siitä kun tyttö vietti suvun naisten kanssa iltaa. Tuli ja alkoi repimään ja hakkaamaan tyttöä. Jouduin ajamaan sen pois. Lähti kun näki, että ellei mene niin on poika nipussa. Vieläkin harmittaa etten ollut tarpeeksi nopea. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän