Mikä erottaa sinut muista? Sano yksi asia.
Kaikilla varmasti monta sellaista asiaa, mutta sano tässä ketjussa yksi.
Kommentit (131)
En suorita mitään, enkä pyri pätemään tekemisilläni. Olen työelämässä ja teen työni riittävän hyvin, jotta itse olen tyytyväinen. Enkä täytä kalenteriani vain täyttämisen ilosta. Minulla on hyvin harvoin kiire mihinkään.
En pysty ymmärtämään, miksi ihmisillä on kiire ja miksi kaikki lehdet ovat täynnä uupumusta. Minulla ei ollut kiire edes silloin, kun lapset olivat pieniä.
Ei ole tarvetta vertailla muihin.
En ole lumihiutale. Kyllä varmasti löytyy kaltaisiani.
Vierailija kirjoitti:
Ei meista kukaan ole, mutta etkö ikinä ajattele, että ajattelet tai teet toisin kuin suurin osa muista?
Vierailija kirjoitti:
Mun daily driver -kello on Grand Seiko.
M31
Jos ihmisellä on varaa ostaa tuhansien eurojen kelloja, niin verotusta pitäisi nostaa. Meillä työttömillä ei ole varaa edes leipään!
Mulla on keskivertoa parempi hajuaisti
Vierailija kirjoitti:
En suorita mitään, enkä pyri pätemään tekemisilläni. Olen työelämässä ja teen työni riittävän hyvin, jotta itse olen tyytyväinen. Enkä täytä kalenteriani vain täyttämisen ilosta. Minulla on hyvin harvoin kiire mihinkään.
En pysty ymmärtämään, miksi ihmisillä on kiire ja miksi kaikki lehdet ovat täynnä uupumusta. Minulla ei ollut kiire edes silloin, kun lapset olivat pieniä.
Mitä työtä teet? Yritän samaa, mutta oma alani on sellainen, jolla on tosi vaikeaa välttää kalenterin ylikuormitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meista kukaan ole, mutta etkö ikinä ajattele, että ajattelet tai teet toisin kuin suurin osa muista?
Mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on keskivertoa parempi hajuaisti
Olet kuin Kalle Kettu Pipsa Possu-sarjassa. Hänelläkin on keskivertoa parempi hajuaisti.
No ei tule nyt mieleen muuta kuin se, että sain mieheltä lahjaksi hirvensarvet ja olin tosi iloinen lahjasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä työtä teet? Yritän samaa, mutta oma alani on sellainen, jolla on tosi vaikeaa välttää kalenterin ylikuormitusta.
Aikuiskouluttaja. Olen tehnyt tätä työtä niin kauan, että rutiini on vahva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten?
No, sitähän tässä kysyttiin
Vierailija kirjoitti:
No ei tule nyt mieleen muuta kuin se, että sain mieheltä lahjaksi hirvensarvet ja olin tosi iloinen lahjasta.
Mitä ihmeellistä tuossakin nyt on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeellistä tuossakin nyt on.
kuinka moni nainen on iloinen hirvensarvista?
Eri
Ei me ihmiset lopulta niin erilaisia olla.
Vierailija kirjoitti:
Pidän lakeja ja sääntöjä hyvinä ja elämää helpottavina asioina eikä mulle tuota ongelmia noudattaa niitä.
Säännöt on niitä varten jotka ei osaa muuten elää.
Olen 75 ja minulla on palkkatyö, osa-aikainen tosin.