Mikä erottaa sinut muista? Sano yksi asia.
Kaikilla varmasti monta sellaista asiaa, mutta sano tässä ketjussa yksi.
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Olen takkiini samaan aikaan liian pieni ja liian iso.
Rinnan kohdalta väljä ja mahan kohdalta tiukka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän lakeja ja sääntöjä hyvinä ja elämää helpottavina asioina eikä mulle tuota ongelmia noudattaa niitä.
Eli ilmiannat täällä sadoittain avauksia koska sÄäNnÖt😩
Ilmiannan vain sellaisia aloituksia, joissa on jotain laitonta tai palstan sääntöjen vastaista. Jos ilmiantaisin aloituksia täysin aiheetta, niin silloin rikkoisin itse sääntöjä tekemällä perusteettomia ilmiantoja.
Minulla ei ole lapsia, koiraa, tai omistusasuntoa.
Saippuoin käsiäni jokaisen käsipesun aikana vähintään 10 sekuntia, myös yksin kotona yöllisillä vessareissuilla. Luulen, että olen ainoa ihminen Suomessa, joka toimii näin.
En kuulu massaan,
jään lapsettomaksi, ei ole sukulaisia eikä ystäviä.
Yksinäisyys siis päällimmäisenä.
Mutta kokenut myös paljon ikäviä asioita 50 vuoden aikana mitä moni ei koe koko elämänsä aikana.
Vierailija kirjoitti:
Minussa yhdistyy karjalainen viekkaus ja hämäläinen jääräpäisyys mitä vastenmielisimmällä tavalla.
Mä samanlainen.
Gang stalking uhri vuosikymmeniä. Ainoa Suomessa.
Tulen hyvin toimeen vaikken ole ollut enää yli 8 vuoteen töissä. Minun ei myöskään tarvitse palata työelämään. Olen 45-vuotias.
Minulla on yksi varvas liikaa vasemmassa jalassa. En tiedä kuinka harvinainen juttu se on, muitakin kyllä lienee.
Vierailija kirjoitti:
Olen 70 plus ja teen kokoaikatyötä.
Aika luovuttaa ja päästää joku nuorempi työtä tarvitseva "sorvin" ääreen. Eläkeikäinen kuuluu eläkkeelle!
Tykkään katsella, kun pyykki pyörii pesukoneessa.
Vihaan ihmisten tyhmyyttä ylikaiken. Täältäkin on pakko lähteä kun pelkästään nään tyhmän aloituksen. Huuoohhh.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole lapsia, koiraa, tai omistusasuntoa.
Kolmetoista tusinassa tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan ihmisten tyhmyyttä ylikaiken. Täältäkin on pakko lähteä kun pelkästään nään tyhmän aloituksen. Huuoohhh.
Sama...menee yli...
Kysymys teille, jotka ette tykkää aloituksesta. Onko syy
A) ihmisyys ei kiinnosta: et koskaan mieti, millaisia ihmiset ovat, millaisia ihmisiä on olessa, miksi joku on tietynlainen tms.
B) et tunne itseäsi: et tiedä, mikä sinussa on hyvää, huonoa tai erilaista, siksi et osaa vastata.
Eihän tässä kysytä mitään poikkeuksellista äo:ta, vaan ihan hyvin voi vastat, että tykkään muurahaisista tai oksennan perunamuusista.
Mä osaan lentää, ilman mitään laitteita. Se on huimaa puuhaa!
Vietän tyhjiä hetkiä, kun ei ole tekemistä, ilman puhelinta täysin tietoisesti ja annan tylsyyden olla.