Jos ei kumppania löydä niin silloin on itsessä vikaa eikä muissa.
Muut ei ole vaativia vaan olet itse liian vaativa ja on liikaa vaatimuksia. Eli rimaa alas vaan niin löytää helpommin kumppanin.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Väärin. Tottakai, jos ihan kuka tahansa kelpaa eikä vieläkään saa kumppania, niin sitten on vika itsessä. Mutta kyllä niitä vaatimuksia ja kriteereitä pitää olla kumppanille, jos tahtoo ONNELLISEN suhteen. Jos menet itseäsi vastakohdan kanssa parisuhteeseen niin ihan varmasti siitä tulee onneton suhde, jossa kummatkin yrittää muuttaa toista omanlaisekseen. Itselläni kesti melkein 20v löytää oikeanlainen mies. Persoonani ei esimerkiksi sovi lainkaan junttien kanssa yhteen. Siksi piti etsiä kauemmin.
Siis, aikoinaan kun tanssiravintoloissa köytiin, EI KUKAAN tullut edes hakemaan! EI kukaan!
EN kai mä väkisten voi kenenkään seuraan tuppaantua, hei täs mä oon.
Räkälöihin en halunnut.
Ois kai pitänyt!
Kavereitten poikaystävien kaveritkaan ei pyytäneet leffaan tms, ei mitään!
Niin? Eli vika oli sinussa. Liian ruma, liian hiiri, liian läski tai liian miesmäinen. Tai jokin muu syy.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin yksin, kuin yhdenkään 💩tyypin kanssa. Ne on nähty, valitettavasti.
Niin, koska vika on sinussa, jos et kelpaa niille hyville :)
Vierailija kirjoitti:
Sama se on työpaikassa. Jos ei töitä löydy, niin rimaa alemmas.
Vertauksesi vähän ontuu. Moni nainen ja varmasti osa meistä viihtyy ja nauttii sinkkuna olosta paljon enemmän kuin ottamalla kumppanin. (omaksi työkseen)
Sinkkumies -
Niin, että tyydy paskaan, niin saat kumppanin? Moni on mielummin yksin. Ne ressukat, jotka pelkäävät yksin olemista tarttuvat mihin tahansa paskaan vain siksi, että kunhan vaan on edes joku.
Joku+joku= 2 ressukkaa yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole ollut rimaa. Kelpasin vain juopoille, hyväksikäyttäjille, saamattomille lusmuille, mt-ongelmaisille(jotka eivät hoida itseään). Olen mieluummin yksin.
Jotainhan vikaa sinussa tuossa tapauksessa oli.
Vierailija kirjoitti:
Riman saa asettaa niin ylös kuin haluaa, jos ei ketään sopivaa löydy niin voi aina olla yksin. Mikä pakko se on parisuhteessa olla. En minä ainakaan haluaisi olla jonkun kakkosvaihtoehto, joku kehen tyydytään kun ei parempaakaan löytynyt.
Niin, kun et oo niin hyvä, että olisit kenenkään hyvän ykkösvaihtoehto :)
Vika on sinussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista on nirsoja.
Miksi pitäisi tyytyä mieheen, joka:
-ei sytytä
-ei omaa hyvää yleistietoa
-ei osaa kommunikoida eikä argumentoida
-ei huolehdi itsestään
-ei halua kasvaa ihmisenä
Parempaakaan et saa, koska olet jotenkin vähän viallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nämä ei toteudu niin parempi olla yksin:
Elämänkumppani jonka kanssa kokee vahvaa yhteyttä, rakkaudellista ja syvää parisuhdetta. Parisuhde perustuu kunnioitukseen, kasvuun ja todellisuuden kohtaamiseen. Ei pelkkään tunnekuohun tai mielikuvan varaan. On puoliso, jonka kanssa arki sujuu. Tunteet syvenevät ja jonka kanssa voi kasvaa yhdessä.
Ja kaikki tuo nähdään miehestä sen 4 sekunnin aikana, jonka verran nainen keskimäärin käyttää miehen Tinder-profiilin katsomiseen ennen kuin ohittaa hänet.
Olen eri, mutta jos miehen profiilista ei tule ilmi mitään samanhenkisyyttä - ei samanlaisia kiinnostuksenkohteita itselleni tärkeisiin asioihin, viittausta tai vaikutelmaa samansuuntaisesta arvomaailmasta ja elämäntyylistä, jne. niin swaippaan kyllä todellakin 4 sekuntin kuluttua vasemmalle. Ja käänteisesti toki, jos tulee täysin päinvastaiset vaikutelmat, joita saa niin profiilitekstistä kuin ulkoisesta olemuksestakin. Ja tekstittömät lentävät vasemmalle sekuntissa sen enempää miettimättä. En lähde hakuammunnalla etsimään vahvaa yhteyttä ihmisistä, joiden kohdalla se on äärimmäisen epätodennäköistä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, että tyydy paskaan, niin saat kumppanin? Moni on mielummin yksin. Ne ressukat, jotka pelkäävät yksin olemista tarttuvat mihin tahansa paskaan vain siksi, että kunhan vaan on edes joku.
Joku+joku= 2 ressukkaa yhdessä
Mä jotenkin ajattelen että me kaikki ollaan vain jokuja. Ihan tavallisia ihmisiä virheinemme kaikkinemme. Hyvän puolison kanssa kasvetaan yhdessä. Kouluttaudutaan, työskennellään, muutetaan, tuetaan toinen toistaan niin taloudellisesti kuin muutenkin, koetaan hyviä ja huonoja päiviä, perustetaan mahdollisesti perhe ja eletään vanhoiksi yhdessä. Ihan vain joku + joku. Ei elämän tarvitse olla suurta draamaa vaan ihan tavallista, onnellista arkea.
Ilmoittaudun vialliseksi naiseksi, jota on kuulemma kiva vaan painaa, tai edes kokeilla, oon kuullu olevani nu**ttavan kuuma.
Ei kiitos, ei helvetissä enää, en halua, ei kiinnosta, kiitos ja kumarrus vialliselta naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Väärin. Tottakai, jos ihan kuka tahansa kelpaa eikä vieläkään saa kumppania, niin sitten on vika itsessä. Mutta kyllä niitä vaatimuksia ja kriteereitä pitää olla kumppanille, jos tahtoo ONNELLISEN suhteen. Jos menet itseäsi vastakohdan kanssa parisuhteeseen niin ihan varmasti siitä tulee onneton suhde, jossa kummatkin yrittää muuttaa toista omanlaisekseen. Itselläni kesti melkein 20v löytää oikeanlainen mies. Persoonani ei esimerkiksi sovi lainkaan junttien kanssa yhteen. Siksi piti etsiä kauemmin.
Siis, aikoinaan kun tanssiravintoloissa köytiin, EI KUKAAN tullut edes hakemaan! EI kukaan!
EN kai mä väkisten voi kenenkään seuraan tuppaantua, hei täs mä oon.
Räkälöihin en halunnut.
Ois kai pitänyt!
Kavereitten poikaystävien kaveritkaan ei pyytäneet leffaan tms, ei mitään!
No osaatko yhtään arvella, mistä se voisi johtua?Olet kuitenkin varmaan miettinyt kyllä asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku+joku= 2 ressukkaa yhdessäMä jotenkin ajattelen että me kaikki ollaan vain jokuja. Ihan tavallisia ihmisiä virheinemme kaikkinemme. Hyvän puolison kanssa kasvetaan yhdessä. Kouluttaudutaan, työskennellään, muutetaan, tuetaan toinen toistaan niin taloudellisesti kuin muutenkin, koetaan hyviä ja huonoja päiviä, perustetaan mahdollisesti perhe ja eletään vanhoiksi yhdessä. Ihan vain joku + joku. Ei elämän tarvitse olla suurta draamaa vaan ihan tavallista, onnellista arkea.
Samaa mieltä. En ymmärrä, miten monet kuvittelee olevansa niin ainutlaatuisia ja upeita, että heitä varten pitää olla joku ihme unelmien unelma-tapaus. Kaikki loput (melkein kaikki!) tulkitaan paskoiksi, jotka ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku+joku= 2 ressukkaa yhdessäMä jotenkin ajattelen että me kaikki ollaan vain jokuja. Ihan tavallisia ihmisiä virheinemme kaikkinemme. Hyvän puolison kanssa kasvetaan yhdessä. Kouluttaudutaan, työskennellään, muutetaan, tuetaan toinen toistaan niin taloudellisesti kuin muutenkin, koetaan hyviä ja huonoja päiviä, perustetaan mahdollisesti perhe ja eletään vanhoiksi yhdessä. Ihan vain joku + joku. Ei elämän tarvitse olla suurta draamaa vaan ihan tavallista, onnellista arkea.
Nuo ressukat joille oikeasti kelpaa joku vaan eivät kasva ihmisinä yhdessä, mököttävät vain samassa asunnossa koska kokevat sen olevan parempi kuin yksinolo. Luonteet, elämänkatsomus, arvot jne. saattavat olla riidoissa mutta ei sen väliä kuhan on JOKU
Eihän sitä vikaa tarvitse välttämättä olla. Kaikilla ei vain kemiat käy yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo ressukat joille oikeasti kelpaa joku vaan eivät kasva ihmisinä yhdessä, mököttävät vain samassa asunnossa koska koke
Kuule, on aikamoista sattumankauppaa löytää juuri se oikea ihannekumppani.
Ilmankos nykyisin on isot määrät nelikymppistä yksinäisiä, jotka eivät ole vieläkään löytäneet sitä oikeaa. Sitten ovat yksin sen koirarakkaansa kanssa.
Kuule, on aikamoista sattumankauppaa löytää juuri se oikea ihannekumppani.
Ilmankos nykyisin on isot määrät nelikymppistä yksinäisiä, jotka eivät ole vieläkään löytäneet sitä oikeaa. Sitten ovat yksin sen koirarakkaansa kanssa.
Mikä edes on ihannekumppani? Ei siihen paljoa vaikuta työ tai varallisuus, ulkonäkö vielä vähemmän. Usein mietin ettei mieheni ehkä ole maailman paras mies noin objektiivisesti katsottuna, mutta hän on maailman paras mies minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ei sytytä
-ei huolehdi itsestään
Kaikki noi kunnossa, mutta sen lisäksi 161 cm pitkä, kouluttamaton, pitkäaikaistyötön ja ruma. Kelpaako?
Haluat kasvaa ihmisenä mutta olet kouluttamaton? Huom. kasvulla ei tarkoitettu vyötärön leveyden kasvua...
En kirjoittanut itsestäni yhtään mitään. Pidätkö itseäsi naisena, joka osaa "kommunikoida ja argumentoida"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ei sytytä
-ei huolehdi itsestään
Kaikki noi kunnossa, mutta sen lisäksi 161 cm pitkä, kouluttamaton, pitkäaikaistyötön ja ruma. Kelpaako?
Mikä on ruma? Mitä se sinulle tarkoittaa ja mistä syystä olet pitkäaikaistyötön? Millä tavoin olet kouluttamaton? Ei ole tutkintoa, mutta luet paljon ja etsit tietoa eri lähteistä?
Olen pettynyt palstanaisten älykkyyteen. Te ette ilmeisesti koskaan keskustele asioista yleisellä tasolla, joten kaikki keskustelu on teille henkilökohtaisella tasolla tapahtuvaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ei sytytä
-ei huolehdi itsestään
Mikä on ruma? Mitä se sinulle tarkoittaa ja mistä syystä olet pitkäaikaistyötön? Millä tavoin olet kouluttamaton? Ei ole tutkintoa, mutta luet paljon ja etsit tietoa eri lähteistä?
Olen pettynyt palstanaisten älykkyyteen. Te ette ilmeisesti koskaan keskustele asioista yleisellä tasolla, joten kaikk
Sillä voi olla omat syyt miksi naiset ottavat välillä henk.kohtaisesti tietyt aiheet. Olisiko jatkuva kritisointi kaikilta tahoilta. Nauretaan naisista ja heidän ulkonäöstään. Ja surullista, että jotkut naiset lähtevät siihen myös mukaan ja nauttivat siitä, ehkä jopa enemmänkin kuin miehet.
Mikä yhdistää kaikkia M. Meikäläisen epäonnistuneita parisuhteita? M. Meikäläinen itse.