Jos ei kumppania löydä niin silloin on itsessä vikaa eikä muissa.
Muut ei ole vaativia vaan olet itse liian vaativa ja on liikaa vaatimuksia. Eli rimaa alas vaan niin löytää helpommin kumppanin.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Kun hyvää ei saa ja huonoo ei huoli...
Niinpä
Naisille kelpaa komea narsisti jännämies.
No kuule kun en ole edes etsinyt ketään. Ei vois vähempää kiinnostaa olla piika ja patja jollekin ukolle. Vika on taatusti minussa, en voi sietää ihmisiä, kaikki on niin häijyjä nykyään. Mieluiten yksin kuin hyväksikäytettynä kaikella tavalla. Muun kaltaisia ihmisiä ei tästä maasta enää löydy kuin hyväksikäyttäjiä, alinta kastia.
Kaveri meni helluntaiseurakunnnan illan viettoon, sieltä löytyi kiva puoliso. Paljon naisia, miehiä vapaana. Rohkeasti liikkelle myös missä et ole käynyt ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista on nirsoja.
Miksi pitäisi tyytyä mieheen, joka:
-ei sytytä
-ei omaa hyvää yleistietoa
-ei osaa kommunikoida eikä argumentoida
-ei huolehdi itsestään
-ei halua kasvaa ihmisenä
Vierailija kirjoitti:
Tasoteoriat ovat vain inceleiden hapatusta. Joko unohditte omat sääntönne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ei sytytä
-ei huolehdi itsestään
Kaikki noi kunnossa, mutta sen lisäksi 161 cm pitkä, kouluttamaton, pitkäaikaistyötön ja ruma. Kelpaako?
Vierailija kirjoitti:
Jos nämä ei toteudu niin parempi olla yksin:
Elämänkumppani jonka kanssa kokee vahvaa yhteyttä, rakkaudellista ja syvää parisuhdetta. Parisuhde perustuu kunnioitukseen, kasvuun ja todellisuuden kohtaamiseen. Ei pelkkään tunnekuohun tai mielikuvan varaan. On puoliso, jonka kanssa arki sujuu. Tunteet syvenevät ja jonka kanssa voi kasvaa yhdessä.
Siinä, että olen olliut aina sinkku ja saamatta mahdollsuutta elää ja olla parisuhteessa yksi ikävimisätä tuntemuksista on ja on olut se, että olen niin tunnotonko sitten, että en itse tiedosta, että mikä tai mitkä oikeastaan ne syyt joiden vuoksi oma kohtalomn on ja on ollut ainakin toitaiseksi elää ja olla sinkkuna.
Jaa toki, ainakin osittain AP:n ajatuksen siitä, että luontevampaa ja helpompaa minun on ja om ollut yrittää muuttaa itseäni kuin kuvitella ja uskotela, että voisin muutta ketään toista halumaani ja toivomaani suuntaan.
Olenkin varmasti itse kaikkein suurin kriitikkoni ja arvostelijani mutta myös merkittävin kirittäjäni ja kannustajani.
Ihan viime vuosina olen yrittänyt opetella myös tekemään valintoja ja päätöksiä, joista saan itse iloa ja nautintoa, koska siinähän se loppuelämäni menisikin, jos alkaisin liiaksi puntaroimaan, mitä muut tai vaikka mahdolline kumppanini saattaisi pitää ja tykätä valinnastani.
Ihan onnettomana en osaa myöskään itseäni pitää koska vaikka se yksi ja erityinen nainen puuttuu ja on puuttunut rinnaltani, siis hän, jonka kanssa olisin, korjaan olisimme ydessä voineet muodostaa parisuhteen puuttuu ja on puuttunut aina rinnaltani, niin olen kuitenkin onnistunut luomaan ja ylläpitämään vastavuoroisia ihmissuhteita niin naisten kuin miesten kanssa.
Eivät he ei yksikään tietenkään ole sama kuin se yksi ja erityine vaikka en haluakkaan asettaa vastakkain mahd. kumppaniani vs, muut läheiset ihmissuhteet. - Jokaisella on paikkansam, hetkensä ja aikansa, enkä siis pidä heitä itsestään selvänä elämässäni vaan ihmissuhteet kuten kaikki muukin jonka toivoo kestvän vaatii miusta hoitamsita ja vaalimistä. - Ei aina helppoa mutta ei kai niitä osiaisikaan arvostaa, jos olisi aina ollut pelkästään helppoa ja mutkatonta. Olkoonkin läheiteni parissa voin ja olen voinut olla aina oma aito isteni; ei ole tarvinnut esittää muuta kuin sitä, mitä olen tao olen olematta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämänkumppani jonka kanssa kokee vahvaa yhteyttä, rakkaudellista ja syvää parisuhdetta. Parisuhde perustuu kunnioitukseen, kasvuun ja todellisuuden kohtaamiseen. Ei pelkkään tunnekuohun tai mielikuvan varaan. On puoliso, jonka kanssa arki sujuu. Tunteet syvenevät ja jonka kanssa voi kasvaa yhdessä.
Ja kaikki tuo nähdään miehestä sen 4 sekunnin aikana, jonka verran nainen keskimäärin käyttää miehen Tinder-profiilin katsomiseen ennen kuin ohittaa hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikki tuo nähdään miehestä sen 4 sekunnin aikana, jonka verran nainen keskimäärin käyttää miehen Tinder-profiilin katsomiseen ennen kuin ohittaa hänet.
Millainen mies (tai nainen) edes kuvittelee, että ppelkkää Tinder profilia tuijottomalla voisi löytää rakkaudellinen ja syvä parisuhde? -Ehkä itse olen vähän hitaasti lämpenevä mies kun syvempään rakkauteen tarvitsen jotain muutakin kuin Tinder -profilin näkemisen, enkä usko asian muuttuvan vaikka tuijottaisin samaa profilia jos en nyt vuosia, niin selkeästi huomattavan pitkän ajan.
Toisaalta huomaan kyllä myösm ettäö kuinka pienistä seikoista ja asioista hyvinkin lyhyessä ajassa alkaa ajattelemaan, jos vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder on perseestä. Puolison voi tavata missä vaan irl. Esim. kaverin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ei sytytä
-ei huolehdi itsestään
Kaikki noi kunnossa, mutta sen lisäksi 161 cm pitkä, kouluttamaton, pitkäaikaistyötön ja ruma. Kelpaako?
Mikä on ruma? Mitä se sinulle tarkoittaa ja mistä syystä olet pitkäaikaistyötön? Millä tavoin olet kouluttamaton? Ei ole tutkintoa, mutta luet paljon ja etsit tietoa eri lähteistä?
Sama se on työpaikassa. Jos ei töitä löydy, niin rimaa alemmas.
Tiedän että vika on minussa koska olen ruma nainen.
Rima alas? Senkö takia sinä n#ssit nykyisin lehmää?
Vierailija kirjoitti:
hah, ei ole ollut rimaa, ei kukaan ole ollut kiinnostunut minusta. Ei millään muotoa.
Yksin olen hamaan loppuun asti.
Niin? Eli vika on sinussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ei sytytä
-ei huolehdi itsestään
Haluat kasvaa ihmisenä mutta olet kouluttamaton? Huom. kasvulla ei tarkoitettu vyötärön leveyden kasvua...
Vierailija kirjoitti: Väärin. Tottakai, jos ihan kuka tahansa kelpaa eikä vieläkään saa kumppania, niin sitten on vika itsessä. Mutta kyllä niitä vaatimuksia ja kriteereitä pitää olla kumppanille, jos tahtoo ONNELLISEN suhteen. Jos menet itseäsi vastakohdan kanssa parisuhteeseen niin ihan varmasti siitä tulee onneton suhde, jossa kummatkin yrittää muuttaa toista omanlaisekseen. Itselläni kesti melkein 20v löytää oikeanlainen mies. Persoonani ei esimerkiksi sovi lainkaan junttien kanssa yhteen. Siksi piti etsiä kauemmin.
On se vika sinussa, jos et saa sopivaa kumppania. Jos sussa EI olisi vikaa, ne hyvät miehet ois kiinnostuneet sinusta!