Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JOULUKUISTEN loppuviikko 17

26.04.2007 |

No laitanpas sitten loppuviikolle oman pinon kun alkaa olla tuo toinen pino jo aika iso =)

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös laitoin kuvia liikkeelle.. Niitä on tulossa ainakin pimmille,rusinalle,miilukalle,nanille,leenulle,mm,tinnis,katriinao4 ja mrscruiser toivotaan et tulee perille. muiden osoitteita ei ollut mulla. jos tahtoo voi sen mulle lähettää. nefili77 at hotmail.com

p.s muistin myös sinua kirsikka.

nefili

Vierailija
42/47 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=navy] [b] Kirsikka ja Nefili! [/color] [/b] Kiitokset kuvista teille molemmille!

Voi että miten suloisia vauvoja =) -ja niin kauniita äitejä!

On todella mukavaa saada kasvoja nimimerkeille =)

Lähetinkin taas teille kuvan minusta ja PikkuPojusta.

Jos joku vielä haluaa kuvan meistä, niin laitahan postia tulemaan.. osoite on yllä jo kahdesti tässä ketjussa.

Mielellään myös kuva mukaan minulle =)

Odotan jo innolla Helsingin tapaamista, ollaan Pikku Pojun kanssa tulossa sinne =)

-mm- ja PikkuPoju

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red] MIILUKKA! [/color]

Sinulta pitikin kysyä, että missä päin Suomea te asutte?

Tuli vaan mieleeni, että kun olin synnärillä (koks) PikkuPojua saamassa, niin silloin juttelin erättä neljättään odottavan (nuoren) äidin kanssa. Tuli jotenkin mieleen, että olisitkohan se sinä?

Tämä äiti sai myös vauvansa pakostikin vuoden 07 puolella, vaikken nyt ihan tarkaan muistakaan, että syntyikö vauva jo silloin kun itse olin sairaalassa vai sen jälkeen vasta.

Itsellänikin PikkuPoju on neljäs lapsi, ja saan monesti kuulla hämmästelyjä siitä, vaikken enää niin kamalan nuori olekaan (vm-77)

..ehkei enää nykypäivänä neljä lapsinen perhe ole ihan tavallinen näky kuitenkaan?

-mm- taas

Vierailija
44/47 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas on nyt vilkasta... heikompaa alkaa jo hirvittämään..

MM kiitokset kuvasta, ei tosiaan yht" äkkiä uskois sinua 4. äidiks.i Samaa vm. ollaan muuten molemmat. Sitähän vois vaihdella vaik kuvia keskenään kun vauvat kasvaa esim 6kk ja 1v kuvat. niin ja varsin nätti äippä löytyi myös sieltä :)

En tiiä miks mun posti sun vastauksen miilukka herjas koittele joskus uudestaan :)

Nyt nukkumaan

nefili

Vierailija
45/47 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MM : meikäläinen synnytti Hyvinkäällä joten en taija se mamma olla ketä oot jututtanu. mä oon kyl sellanen kans ett jäin kyl suustani kiinni sairaalassa niin tuttujen kun tuntemattomienkin kanssa :D ukko aina saa venttailla mua joka paikassa ku jään millon mihinkin suustani kiinni,välillä aivan ventovieraidenkin kanssa :D varsinainen räpätäti ku sitä on välillä.... mä oon muuten -79 vuosimallii eli syksyllä tulee täyteen kuiteski jo 28vee. vitsi että vuodet vierii,vasta olin sen 18vee ja nyt jo 4 lasta ja kohta kolmekymmentä. että kriisii jo pukkaa pikku hiljaa ;)

kuunteletteko ahkerasti radioo ;entistä kiss.fm:ää tai tätä nykyistä voicee??? tullu sitte muutaman kerran oltuu siellä aina radioäänenä kaikissa kilpailuissa ym. muissa gallupeissa että ukko alkaa olemaan jo että joojoo (kun sekin on sitten mun takii joutunu sinne linjoille höpiseen kaikkee) heh heh! mut ku meillä ei kukaan muu järjestä äksönii niin kait se mulla sit pitää järjestää...

mutta nyt öitä ja palaillaan astialle taas :)

ps.eipä ole menkkarintamalla edelleenkään uutta...............................................................................!huoh!

Vierailija
46/47 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut on tainnu mennä unten maille jo ajat sitte ja meikis tääl yksin huhuilee....ei oikeesti hyvää päivää,kello on jo noin paljon ja mä viel täällä.jumituin koneelle mut tän jälkeen painun pois täältä :D

laitoin jotain kuvii meijän lapsukaisita ja löysin kuvan minusta ja lennistäkin. parin tyypin s-posti skippas ne kuvat takasi :(

oisko ollu nani joku ja sit katrijoku.... sori,en muista nimimerkkejä,jäi noi s-postit vaan mieleen ;D jos haluutte meijänkin kasvot niin infotkaa niin laitan uudestaan. siel on tosiaan tulossa tyttöjen kuva sekä ton 2vee pikku pojan riiviön ja sit mun ja lennin. meikä jossain rytkyissä sit niissä ett elkää välittäkö ku kaivoin ne tuolta arkistosta noi kuvat. tarkotus oli laittaa jotain " siistimpiä" kuvia teille mut laitan kuhan saan otettua parempia :D

eli nyt huomiseen ja öitä :D

Vierailija
47/47 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsikalle iso kiitos kuvista! :) Tulivat perille!

Muutkin joilla on kuvia, laittakaa tulemaan [color=red]nesselia@hotmail.com[/color]. Mun ja Venlan nassut onkin noissa Tampereen miitin kuvissa, mut voin toki laittaa toisenkin kuvan :)

Nyt pienille unille kun tyttökin simahti..

-nesselia & edelleen nuhainen ja yskivä Venla-rassu 14.12.