Olen ruma nainen. Haluatko kysyä jotain?
Miehet kiinnittävät muhun huomiota lähinnä kauhistellakseen jotain ulkonäköseikkaa tai jos haluavat ottaa mun tyhjästä pöydästä tuoleja omalle seurueelleen.
Kommentit (102)
Oletko milloin viimeeksi saanu munaa pilluun?
Miksi nimität itseäsi rumaksi? Saatko siitä jotain kiksejä? Onko itsetuntosi heikko? Vai onko itsetuntosi niin vahva, että haluat vain nähdä, miten siihen reagoidaan, että hyväksyt itsesi rumana? Vai oletko sittenkin oikeasti kaunis? Ainakin omasta mielestäsi? Miksi siis vedät huomiota tälla tavoin rumiin, jos oikeasti oletkin kaunis? Oletko niin ruma sisäisesti?
Naisilla on väärä käsitys itsestään että ovat kauniita. Ruma rillipäinen nainen sanoi minulle kerran että ei lähde tanssimaan kanssani koska olen ruma. Luuli varmaan olevansa missin tasoinen kaunis nainen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nimität itseäsi rumaksi? Saatko siitä jotain kiksejä? Onko itsetuntosi heikko? Vai onko itsetuntosi niin vahva, että haluat vain nähdä, miten siihen reagoidaan, että hyväksyt itsesi rumana? Vai oletko sittenkin oikeasti kaunis? Ainakin omasta mielestäsi? Miksi siis vedät huomiota tälla tavoin rumiin, jos oikeasti oletkin kaunis? Oletko niin ruma sisäisesti?
En ole aloittaja, mutta kyllä naisen rumuus on niin rankka asia, että ei kukaan huvikseen ota itselleen ruman identiteettiä. En ole koskaan kuullut olevani kaunis ja ulkonäköäni on arvioitu aina lähinnä kielteisesti, joten ei, en ole kaunis. Aika vahva kieltoreaktio saisi olla, jos kaiken jälkeen kokisin itseni hyvännäköisenä.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on väärä käsitys itsestään että ovat kauniita. Ruma rillipäinen nainen sanoi minulle kerran että ei lähde tanssimaan kanssani koska olen ruma. Luuli varmaan olevansa missin tasoinen kaunis nainen.
minä olen monessa eri tilanteessa kuullut, että en saa kuvitella olevani kaunis. No ei hätää, olen kyllä jo joskus 5-vuotiaana ymmärtänyt olevani ruma eikä ole harhakuvitelmia ollut sen jälkeen :D
Määrittele ruma?
Ei oo olemassa rumaa ei kaunista ihmistä. Ihmiset on eri näköisiä, kokoisia ja värisiä. On toki olemassa ihmisiä joilla jokin vamma aiheuttaa poikkeuksellisen ulkonäön, mutta kenestäkään ei kenelläkään pitäisi pokkaa olla sanoa toisesta hänen olevan ruma. Kauneus taas on jopa nuorten varsinkin tyttöjen jopa mielenterveydellinen ongelma, kun kauneusihanetta vaaditaan joka pirun mutkassa. Missit sun muut jotka haluavat näyttää "kauniilta" luovat sen kuvan meikkaamalla. Saunapuhdasta missiä ei oo kyllä näkynyt. Kehoakin on leikelty, rasvaimuja tehty ja kohotuksia sinne tänne. Sen minkä olet saanut, siihen on soputuminen.
rumaa akkaa voi nussia takaapäin mut jos on läski ja ruma niin hyi helvetti.
Joo olis kamalaa, jos ruma luulisi itseään kauniiksi ja tuntisi olonsa hyväksi. Ollaanpa valppaina siellä eikä päästetä sellaista tapahtumaan!
Sympatiat sulle, ap! Mä sain lapsuuteni ja nuoruuteni kuulla, kuinka ruma olen, ja vasta aikuisena tajusin että mua on huijattu. Mitä IHMETTÄ nämä toisten nitistäjät kuvittelevat saavuttavansa?
Vierailija kirjoitti:
Määrittele ruma?
Ei oo olemassa rumaa ei kaunista ihmistä. Ihmiset on eri näköisiä, kokoisia ja värisiä. On toki olemassa ihmisiä joilla jokin vamma aiheuttaa poikkeuksellisen ulkonäön, mutta kenestäkään ei kenelläkään pitäisi pokkaa olla sanoa toisesta hänen olevan ruma. Kauneus taas on jopa nuorten varsinkin tyttöjen jopa mielenterveydellinen ongelma, kun kauneusihanetta vaaditaan joka pirun mutkassa. Missit sun muut jotka haluavat näyttää "kauniilta" luovat sen kuvan meikkaamalla. Saunapuhdasta missiä ei oo kyllä näkynyt. Kehoakin on leikelty, rasvaimuja tehty ja kohotuksia sinne tänne. Sen minkä olet saanut, siihen on soputuminen.
Mulla on lyhyet töppöjalat, pitkä leveä selkä, tubulaariset eli kehityshäiriöiset rinnat, lyhyt kaula, tasapaksu vyötärö, iso ja leveä naama joka todella epäsymmetrinen, litteät poskipäät, perunanenä, pienet silmät, atooppinen punaisenkirjava iho. Kuulostaako kauniilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele ruma?
Mulla on lyhyet töppöjalat, pitkä leveä selkä, tubulaariset eli kehityshäiriöiset rinnat, lyhyt kaula, tasapaksu vyötärö, iso ja leveä naama jo
pysy kotona otus.
Oletko lihava vai pelkästään ruma?
Suoraan sanottuna, minkäänlainen rumuus ei kyllä estä lapsenhankintaa jos katsoo perheitä ulkona. Eri asia sitten haluaako hankkia lapsia kun perinteisesti ei-viehättävällä ulkonäöllä lapsi päätyy helpommin toisten lasten ja jopa aikuisten nokittavaksi...
Väitän että tässä maassa varsinkin pariutuminen ei ole täysin ulkonäöstä kiinni. Jos et ole mikään malli niin sitä suuremmalla syyllä pitää laittaa paukut sisäiseen kehitykseen eikä missään nimessä surkutella itseään. Siistit vaatteet ja hiusmalli kohentavat vaatimattomampaakin ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele ruma?
Mulla on lyhyet töppöjalat, pitkä leveä selkä, tubulaariset eli kehityshäiriöiset rinnat, lyhyt kaula, tasapaksu vyötärö, iso ja leveä naama jo
Kuulostat erilaiselta, mutta et mielestäni rumalta. Rakenteesi on erilainen, mutta kaltaisia löytyy maailmassa vaikka kuinka paljon. Olet silti ainutlaatuinen ihminen kuten me kaikki. Elämä on lahja ja sitä tulisi vaalia, eikä sivuuttaa surkuttelemalla ulkonäköä, joka on asioista merkityksettömin. Itse olen 160 cm ja painan 42 kg. Luuviulu on se miksi minua kutsutaan, mutta en anna sen häiritä. Olen mikä olen ja perusterve joten ei minulla ole valittamista, vaikka osan vaatteista joudun ostamaan lasten valikoimista, mutta sekään ei haittaa, on juttuja missä ihan sama onko lasten vaate tai aikuisen vaate käytössä. Tietyt vaatteet joudun teettämään, mutta senkään en anna häiritä elämääni. Leuka pystyyn ja kohti elämää.
Sain jo koulussa pakkeja naisilta jotka ei olleet kauniita. En ole koskaan seurustellut edes. Olen harrastanut seksiä vain maksullisen naisen kanssa. T: ruma mies
Minä olen ollut aina lihava ja ruma... Kiti Kokkosen tyyliä, lyhyt ja lihava Tanhupallo.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut aina lihava ja ruma... Kiti Kokkosen tyyliä, lyhyt ja lihava Tanhupallo.
Mulla on nätti ja laiha vaimo mutta haaveilen välillä tollaisesta tukevammasta että se ratsastaisi mun päällä ja isot rinnat ja perse heiluisi.
Naisen arvo määräytyy yhteiskunnassa pitkälti hänen ulkonäkönsä kautta. Johan sen huomaa seuraamalla mediaa. Aina ensimmäisenä puidaan naisten ulkonäköä oli tämän asema mikä tahansa. Surullista, että tähän syyllistää myös toiset naiset. Nykyään tämä on vielä julmempaa, koska nainen ei saisi vanheta. Jos vauvapalstallakin on keskustelu jostain naispuolisesta julkkiksesta, niin aina siellä on naiset arvostelemassa miten vanhalta tämä näyttää.
Jonkinlaista arvostusta voi saavuttaa sillä, että yrittää edetä urallaan, mutta sekään ei ole niin helppoa kuin miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nätti ja laiha vaimo mutta haaveilen välillä tollaisesta tukevammasta että se ratsastaisi mun päällä ja isot rinnat ja perse heiluisi.
Joo sellaiseen olen kelvannut en muuhun. Me lihavat ja rumat naiset olemme eräänlaisia käyttöesineitä miehille, seksi on ok mutta ei muuhun. Kaikki naiset tunnistavat ilmiön.
FB:ssa lähinnä. Mitään selfieitä en toki tästä naamasta jaa