Olen ruma nainen. Haluatko kysyä jotain?
Miehet kiinnittävät muhun huomiota lähinnä kauhistellakseen jotain ulkonäköseikkaa tai jos haluavat ottaa mun tyhjästä pöydästä tuoleja omalle seurueelleen.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan seurustellut?
Olen muutaman kerran ja nämä kaikki suhteet ovat päättyneet siihen, että mies haikailee jonkun kuuman naisen perään ihan avoimesti ja heti tilaisuuden tullen pettää. Yksi kumppani esim. nosteli mun rintoja ylöspäin ja mietti miltä ne näyttäisivät "normaalilla" korkeudella.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
Yli 40 jo.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä tekee sinusta ruman? Miksi et näe itseäsi kauniina, osittain tai kokonaan, vaan näet itsesi vihollistesi silmin?
Vierailija kirjoitti:
Taas tätä samaa rutinaa. Et ole ensimmäinen etkä viimeinen ruma nainen maailmassa. Jos olet terve niin häpeä edes.
Kouluttaudu ja tee jotain hyödyllistä. Auta vaikka muita. Maailma palaa - kukaan ei ole kiinnostunut vaikket juuri sinä ole instababen näköinen. Äitisi rakastaa sinua kuitenkin.
Rumuudessa ei ole mitään hävettävää. Ap:n ei tarvitse hävetä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen. Ruma, toispuolinen naama, lyhyet jalat, pitkä ja leveä selkä. Minua on usein kutsuttu rumaksi ja myös luultu pojaksi tai mieheksi. Ei ole kumppania eikä lapsia, ikää 40+ ja elämä on kamalaa.
Minäkin olen ruma ja 40+ eikä ole kumppania tai lapsia. Onnekseni sain kuitenkin oikein hyvän elämän. Toivottavasti sinunkin elämäsi paranee! -eri
Onko arkipäiväsi kenties oheisen kuvauksen kaltainen;
Ohessa nimimerkki Vierailija kertoo osuvasti mitä kuuluu ruman naisen arkipäivään:
Tää on ruman naisen arki päivä!
Ruma nainen heräilee ja kaataa lasiin Aperolii. Ruma ottaa Tinderin esiin ja tsiigaa yön aikana tulleet 94 mätchii. Ruma rupee karsii mätchii sohval Netxflixii tsiigailles ja safkaa vähä samal vähä sipsukkaa, jätskii.
Illemmal ruma menee Tinder treffeille alfimman gicachadin kera ja saa sitä sexii. Tän jälkeen , ruma qhostaa chadin ja tsiigaa sohval Flixii kera sidukan ja sipsukan. Selaillen samal Tinderin mieskarkkitarjontaa!
Eipä sitä paljon tämän osuvammin pysty enää kuvailemaan. Lienee syytä myös itse kunkin pohtia, jos tälläinen on kerran ruman naisen todellisuus, minkälaista meininki on vähemmän rumilla naisilla. Ja kylmä fakta on, halusi sitä tai ei, että miehen on oltava todellinen Giga Chad, jotta pääsee matchien määrässä ruman naisen leveleille.
Mikset halua seurustella ruman miehen kanssa? Äläkä sano että saat pakkeja rumilta miehiltä koska tuskin saat.
Luulin Ap:tä nuoremmaksi.
Yli 40 yleensä ymmärtää, ettei maailma pyöri ihan oman naamataulun ympärillä.
Kaunes/rumuus on katsojan silmässä.
On olemassa yleisesti hyväksyttävää kauneutta (esim missikisat), mutta itse en semmoisesta piittaa. Ei hekään aina niin kauniita ole, joten tavis voi mun silmissä olla kauniimpi kuin moni missi.
Miksi miesten hyväksyntä on sulle niin tärkeetä, että sen ympärille teit esimerkin?
Mulla oli kasarilla esimiehenä nainen, jota yleisesti pidettiin rumana. Miksi? Iso kokoinen, pitkä ja naiseksi todella harteikas ja roteva. Lyhyeksi nirhityt hiukset. Kasvot kuulemma kuin sialla. Ahavoitunut, parkkiintunut iho, aina pahasti rohtuneet huulet.. ääni möreämpi kuin monella miehellä. Naiseksi paljasti vain työssä käytetty mekko. < asiakkaiden luonnehdintaa.
Mun mielestä hänellä oli kaunis hymy. Se teki hänestä kiehtovan. Oli mukava, huumorintajuinen ja empaattinen, viiden lapsen äiti. Yksi parhaita pomoja. Opetti nuorta, eikä lytännyt ja odottanut mun mokaavan.
Hyvää pyhää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin päätit, että olet ruma?
Muut päättivät sen mun puolesta jo silloin, kun olin lapsi. Olen saanut kuulla ihan pienestä pitäen huomauttelua ulkonäöstäni.
Ap
Rumuus tai kauneus on katsojan silmissä. Se, että muut määrittelevät miltä joku näyttää on enemmän heidän rajaamaansa mikä on rumaa kuin että olisi maailmanlaajuisesti ruma. Kauneusarvot vaihtelevat maakohtaisesti ja jollekin voit olla eksoottinen herkkupala- jos nyt sellainen haluaa olla.
Ihmistä arvioidaan kokonaisuutena, joten mikä on sinun vahvuutesi ja hyvä ominaisuutesi?
Tiedän paljon rumia ihmisiä, joita pidetään ulkoisesti kauniina, mutta minä en vaan näe sitä kauneutta. Ihmisistä huokuu myös rumuutta heidän käytöksessään ja asenteissaan. Ne ovat usein raskasta muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Jospa miettisit jotain muuta asiaa kuin että mitä joku random tyyppi pärstästäsi tykkää? Oletko mukava? Onko sinulla ystäviä tai sukulaisia jotka HALUAVAT viettää kanssasi aikaa? Joku voi olla 'kaunis' (varsinkin omasta mielestään) mutta niin vittumainen tyyppi että kaikki kynnelle kykenevät ottavat etäisyyttä. Sellainenko haluaisit mieluummin olla?
Minä olen mukava, mutta ystävät ja sukulaiset ei korvaa omaa elämänkumppania, lapsia ja perhettä, jotka ovat jääneet rumuuden takia saamatta. se toinen ruma
Vierailija kirjoitti:
Kaunes/rumuus on katsojan silmässä.
On olemassa yleisesti hyväksyttävää kauneutta (esim missikisat), mutta itse en semmoisesta piittaa. Ei hekään aina niin kauniita ole, joten tavis voi mun silmissä olla kauniimpi kuin moni missi.
Miksi miesten hyväksyntä on sulle niin tärkeetä, että sen ympärille teit esimerkin?
Mulla oli kasarilla esimiehenä nainen, jota yleisesti pidettiin rumana. Miksi? Iso kokoinen, pitkä ja naiseksi todella harteikas ja roteva. Lyhyeksi nirhityt hiukset. Kasvot kuulemma kuin sialla. Ahavoitunut, parkkiintunut iho, aina pahasti rohtuneet huulet.. ääni möreämpi kuin monella miehellä. Naiseksi paljasti vain työssä käytetty mekko. < asiakkaiden luonnehdintaa.
Mun mielestä hänellä oli kaunis hymy. Se teki hänestä kiehtovan. Oli mukava, huumorintajuinen ja empaattinen, viiden lapsen äiti. Yksi parhaita pomoja. Opetti nuorta, eikä lytännyt ja odottanut mun mokaavan.
Koska parisuhdetta toivoneelle heteronaiselle rumuus on suurin este tämän toiveen toteutumiselle. Muuhun elämään rumuus ei juuri vaikuta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En ota varsinaiseen aiheeseen kantaa, mutta kyllä sillä on merkittävä vaikutus psyykeeseen, että saako pienestä pitäen ihastelevia ja hyväksyviä katseita vaiko ei.
Vähän sama kuin jos on tarpeeksi rahaa, voi sanoa, että rahalla ei ole merkistystä
Vierailija kirjoitti:
Sulla lienee mies ja lapsia jotka olet saanut koska et ole ruma.
Monilla on raskasta. Moni on masentunut, moni onkeskusteluissa kertonut itsetuhoisuudesta.
Mitä, jos jättäisit tuon tekosyyn, ja parantaisit osaltasi jonkun lähellä olevan päivää?
"...vaan ei, koska peili?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ota varsinaiseen aiheeseen kantaa, mutta kyllä sillä on merkittävä vaikutus psyykeeseen, että saako pienestä pitäen ihastelevia ja hyväksyviä katseita vaiko ei.
Vähän sama kuin jos on tarpeeksi rahaa, voi sanoa, että rahalla ei ole merkistystä
Ja vaikkei pienenä saisikaan, niin parisuhde ja lapset jää saamatta, jos kukaan ei aikuisenakaan kiinnostu. Myös ne rumat miehet haluaa vähintään tavallisen näköisen naisen.
No nyt on SELITYS hukata ainutlaatuinen elämä. Olet tyytyväinen? Onnea.
Jospa miettisit jotain muuta asiaa kuin että mitä joku random tyyppi pärstästäsi tykkää? Oletko mukava? Onko sinulla ystäviä tai sukulaisia jotka HALUAVAT viettää kanssasi aikaa? Joku voi olla 'kaunis' (varsinkin omasta mielestään) mutta niin vittumainen tyyppi että kaikki kynnelle kykenevät ottavat etäisyyttä. Sellainenko haluaisit mieluummin olla?