Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ruma nainen. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
11.01.2026 |

Miehet kiinnittävät muhun huomiota lähinnä kauhistellakseen jotain ulkonäköseikkaa tai jos haluavat ottaa mun tyhjästä pöydästä tuoleja omalle seurueelleen.

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö?

Vierailija
2/102 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tekee sinusta ruman? Miksi et näe itseäsi kauniina, osittain tai kokonaan, vaan näet itsesi vihollistesi silmin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tekee sinusta ruman? Miksi et näe itseäsi kauniina, osittain tai kokonaan, vaan näet itsesi vihollistesi silmin?

Useat piirteet ulkonäössä, varsinkin kasvoissa ja kehon mittasuhteissa. En näe itseäni kauniina, koska en ole millään mittapuulla kaunis.

Ap

Vierailija
4/102 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko niin ruma että naapurin lapset pelkää?

Vierailija
5/102 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hyväksynyt asian?

Vierailija
6/102 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko niin ruma että naapurin lapset pelkää?

En ole pelottavalla tavalla ruma, epäviehättävä vain. Mieheksi on joskus luultu.

Ap

Vierailija
7/102 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä samaa rutinaa. Et ole ensimmäinen etkä viimeinen ruma nainen maailmassa. Jos olet terve niin häpeä edes.

Kouluttaudu ja tee jotain hyödyllistä. Auta vaikka muita. Maailma palaa - kukaan ei ole kiinnostunut vaikket juuri sinä ole instababen näköinen. Äitisi rakastaa sinua kuitenkin.

Vierailija
8/102 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon heität moukaria?

Vierailija
9/102 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nytkökö AP on nainen?

Vierailija
10/102 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivalla luonteella pystyy paikkaamaan paljon. Itsekään en ole kaunis, mutta olen ystävällinen ja pirteä, joten nuorena aikuisena aviomiesehdokkaita oli useita.

Vierailija
11/102 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko hyväksynyt asian?

Olen mä. En enää haaveile parisuhteesta enkä yritä peitellä rumuuttani samalla tavalla kuin aiemmin.

Ap

Vierailija
12/102 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin päätit, että olet ruma?

Vierailija
13/102 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä samaa rutinaa. Et ole ensimmäinen etkä viimeinen ruma nainen maailmassa. Jos olet terve niin häpeä edes.

Kouluttaudu ja tee jotain hyödyllistä. Auta vaikka muita. Maailma palaa - kukaan ei ole kiinnostunut vaikket juuri sinä ole instababen näköinen. Äitisi rakastaa sinua kuitenkin.

Sivuhuomautus: instababen näköinenkö on kaunis? Itselle tulee tosta sanasta mieleen ne naurettavat ankkahuulet ja järkyttävän pitkät tekoripset sekä pyllyselfiet. Sitäkö tarkoitit? 

Vierailija
14/102 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useat piirteet ulkonäössä, varsinkin kasvoissa ja kehon mittasuhteissa. En näe itseäni kauniina, koska en ole millään mittapuulla kaunis.

Ap

Miehekkäitä piirteitä omaava nainen voi olla hyvin puoleensavetävä, kun hän löytää tyylinsä. Esimerkiksi yksi tuttu on tällainen, pitkä, harteikas, kulmikkaat kasvot ja isot leukaperät, iso nenä - hän on lyhyttykkainen ja hyvin linjakkaasti pukeutuva bisnesnainen. Tyylikäs ja kiinnostavan näköinen ja suosittu.

Vierailija
15/102 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan seurustellut? 

Vierailija
16/102 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä rutinaa? Tuohan oli vaan toteamus. Olen ruma enkä muutu muuksi muiden silmissä vaikka ajattelisin mitä tahansa.

Mulla on pitkäaikaissairauksia enkä menisi tuosta äidinrakkaudestakaan takuuseen. Mikä tässä aloituksessa sua noin triggeröi?

Ap

Vierailija
17/102 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
18/102 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon heität moukaria?

En tiedä. Todennäköisesti heittäisin sen johonkin katsomoon, kun pää menisi ihan pyörälle vauhdinotossa.

Ap

Vierailija
19/102 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen. Ruma, toispuolinen naama, lyhyet jalat, pitkä ja leveä selkä. Minua on usein kutsuttu rumaksi ja myös luultu pojaksi tai mieheksi. Ei ole kumppania eikä lapsia, ikää 40+ ja elämä on kamalaa. 

Vierailija
20/102 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin päätit, että olet ruma?

Muut päättivät sen mun puolesta jo silloin, kun olin lapsi. Olen saanut kuulla ihan pienestä pitäen huomauttelua ulkonäöstäni.

Ap