Tekosyysi ettet omista riisikeitintä?
Kommentit (89)
Menetin sen tulipalossa (joka ei johtunut itse keittimestä, tarkennus). Pitäisi ostaa uusi. Loistava laite. Höyrytän samalla riisit ja kasvikset.
riisi on pahaa ja epäekologista, yksi ihminen EI tarvitse riisikeitintä.
Se ei ole tekosyy!
AP ei osaa edes riisiä keittää :D Onko munankeitin kanssa?
Niistä halpiksista ei ole mihinkään lukuunottamatta automatiikkaa. Kattilalla saa parempaa tai ainakin yhtä hyvää. Kunnon keittimiä taas ei myydä ainakaan kivijalkakaupoissa. Pitäisi tilata jostain.
Vierailija kirjoitti:
Niistä halpiksista ei ole mihinkään lukuunottamatta automatiikkaa. Kattilalla saa parempaa tai ainakin yhtä hyvää. Kunnon keittimiä taas ei myydä ainakaan kivijalkakaupoissa. Pitäisi tilata jostain.
Jostain saa aina parempaa. Täytyy tehdä sinne reissu kun kerkiää.
Liian pieni keittiö, ja valkoinen riisi ei ole terveellistä
Vierailija kirjoitti:
Ime munaa
Munankeitin minulla on.
Mike semmoinen on ? Ei kai vain joku nykyajan kotkotus tai kiinalainen vakoilulaite ...
Tekosyysi tehdä näitä typeriä aloituksia ihan jatkuvasti?
En halua lisää kalliita härpäkkeitä kotiini
Vierailija kirjoitti:
Tekosyysi tehdä näitä typeriä aloituksia ihan jatkuvasti?
Olen palstaincelli eikä minulla ole muuta elämää.
ap
Emme ennen tajunneet, miten se oikeasti toimii, eikä tullut mieleen, että sillä voi keitellä paljon muutakin kuin riisiä. Sitten onneksi katsoimme jonkun Youtuben shortsin jossa aasialainen opiskelija näytti esimerkkiä.
Hankkimattomuus johtui siis ennen pelkästä tietämättömyydestä. Jos olisimme tajunneet, miten kätevä laite se on, olisimme ostaneet sellaisen jo varmaan 25 vuotta sitten.
Me uusittiin just riisinkeitin, edellinen palvelu 16 vuotta. Käytän ehkä noin neljä kertaa viikossa.
En syö riisiä.