Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Terttu Keskinen, 60, ei haksahtanut rakkaushuijariin, vaan aloitti oman kokeilun

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, siitäpä sai äijänpaska.

Äijä? Luulet, että nuo on jotain yksittäisiä äijiä? Organisaatiot ovat useammankin työntekijöiden pyörittämiä ja henkilökuntaan kuuluu niin miehiä, kuin naisiakin. 

Ja välillä ne on yksinäisiä kantisäijiä Tinderissä. 

Se ei ole rakkaushuijaus, jos seksistä ei seuraa mitään suurempaa. 

Ei seuraa edes seksiä vaan tilisiirtoja. Te äijät olette ihan saatanan helppoja. 

Vierailija
42/76 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole tavannut tinder-veijoja ja geijoja mutta hyvin niillä tienaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terttu sai vaan pakit ja katkeroitui. Mulla just etäromanssi meneillään yhden saudiprinssin kanssa. Peri juuri 14 öljynporaustornia vanhemmiltaan. Mun rahoja tarvitaan vain hetken kunnes saavat paperiasiat kuntoon. Sitten kutsuu ylellinen elämä!!!

Sinikka, 57

Vierailija
44/76 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedopersun itku on musiikkia korvilleni. 

Vierailija
45/76 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummot? Katsokaa Yleltä esim sarjakusettaja. 

Tinderistä alkanut suhde vaikuttaa alussa täydelliseltä, kun miehellä on Porsche ja rakenteilla oleva omakotitalo. 😂 Ansaitsen parempaa. 

Vierailija
46/76 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terttu sai vaan pakit ja katkeroitui. Mulla just etäromanssi meneillään yhden saudiprinssin kanssa. Peri juuri 14 öljynporaustornia vanhemmiltaan. Mun rahoja tarvitaan vain hetken kunnes saavat paperiasiat kuntoon. Sitten kutsuu ylellinen elämä!!!

Kalevi, 57

Korjasin. Tuon ikäinen nainen tietää jo, mistä paskasta miehet on tehty. Tietää itseasiassa 12-vuotiaasta lähtien. 

Vierailija
47/76 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pedopersun itku on musiikkia korvilleni. 

Mun musiikkimaku on hieman erilainen

Vierailija
48/76 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderistä alkanut suhde vaikuttaa alussa täydelliseltä, kun miehellä on Porsche ja rakenteilla oleva omakotitalo. 😂 Ansaitsen parempaa. 

Montako matchia oot ikinä saanut?

Naiset ei edes ole Tinderissä. Paitsi ottamassa löysät rahat  pois.

Vierailija
49/76 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äijä? Luulet, että nuo on jotain yksittäisiä äijiä? Organisaatiot ovat useammankin työntekijöiden pyörittämiä ja henkilökuntaan kuuluu niin miehiä, kuin naisiakin. 

Ei seuraa edes seksiä vaan tilisiirtoja. Te äijät olette ihan saatanan helppoja. 

Tyypillinen rakkauspetoksen uhri on yli 40-vuotias nainen, yksinäinen ja aktiivinen sosiaalisen median käyttäjä . . . 

Vierailija
50/76 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalevi, 57

Korjasin. Tuon ikäinen nainen tietää jo, mistä paskasta miehet on tehty. Tietää itseasiassa 12-vuotiaasta lähtien. 

Et ole ainoa kateellinen. Hih.

Sinikka

Vierailija
51/76 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalevi, 57

Miksi väität olevasi parempi kusettamalla ja haukkumalla miehiä?

Vierailija
52/76 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

60-vuotiaalla pitäisi kyllä jo muutenkin olla järkeä päässä. Itse töissä saan milloin mitäkin "sinulle on nordea asiakirja kirjoitettavaksi" jne, mutta en todellakaan mene näihin. Tiedän kyllä mitkä asiakirjat on tärkeitä ja ei minulle niitä oikeasti juurikaan tule allekirjoitettavaksi näin assarin hommassa.  Tai veronpalautuksia joku sopiva pieni summa, kirjaudu tästä. No en kirjaudu. N62

No, mun siskolla on todennäköisesti muistisairaus aluillaan ja ikää on 56v. Myi nettikirppiksellä jotain ja oli niin pöljä, että antoi ostajalle kaikki pankki- ja henkilötietonsa!! Vaikka myi halpaa maljakkoa. Ikä ei kerro ihmisestä paljoakaan.

Vierailija
53/76 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on hyvä metsästää tolvanoita. Miehiä 90% ja siellä naisprofiilien joukossa minä ja muutama muu. 

Kuvitteletteko että me etsitään mitään muuta kuin rahallista  hyvitystä?

Tyhjätaskuilta sitä ei saa joten bye.

Helpoimpia on +50-vuotiaat miehet jotka etsii sivusuhdetta. 

Vierailija
54/76 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me äijät sentään saadaan sillä rahalla koskettaa sitä pimppiä.

Vierailija
55/76 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen rakkauspetoksen uhri on yli 40-vuotias nainen, yksinäinen ja aktiivinen sosiaalisen median käyttäjä . . . 

No, mies ei ikinä kehtaa tehdä ilmoitusta. Kukkaron tyhjentäminen on miehelle vähän kuin raiskatuksi tulo.  Tiedät kyllä.

Vierailija
56/76 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi jäi kiinni. Muistatko? Naiset narautti sen yhdessä.

Ei ikinä onnistu miehiltä koska ne ei kehtaa myöntää toisilleen tulleensa kusetetuiksi. 

Vierailija
57/76 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me äijät sentään saadaan sillä rahalla koskettaa sitä pimppiä.

Jep, se h uo ra on tullut tänne paremman elämän perässä ja päätyi mälliämpäriksi. 

Vierailija
58/76 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalevi, 57

Et ole ainoa kateellinen. Hih.

Kalevi

Korjasin. 

Vierailija
59/76 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako matchia oot ikinä saanut?

Naiset ei edes ole Tinderissä. Paitsi ottamassa löysät rahat  pois.

Hmmm, tuon dokumentin naiset ei ollut tinderissä?🤔

Vierailija
60/76 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalevi, 57

Miksi väität olevasi parempi kusettamalla ja haukkumalla miehiä?

Koska en ole raiskannut ketään. En sormellani koske *yrpäänsä tyrkyttäviin miehiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi