Mikä oli sun lempiaine koulussa?
Kommentit (73)
Ala-asteella tykkäsin äikästä, koska olin ekaluokan alkaessa ollut ilmeisesti ainut joka osasi lukea sujuvasti ja nopeasti, niin nautin siitä etumatkasta, ja myöhemmin haaveilin kirjailijan urasta. Yläasteella huomasin että olen ihan hyvä matikassa, joten siitä tuli mun lempiaine. Jos kävisin nykysillä aivoillani peruskoulua niin tykkäisin varmaan about kaikesta muusta paitsi noista. No okei liikunann joukkuepelit ei innostaisi vieläkään, mutta olis ihanaa oppia että miten sellaiset yleissivistykseen kuuluvat historialliset tapahtumat menikään, ja maantiedosta kanssa sellaisia yleissivistäviä juttuja. Ja kässästä ja kuviksesta tykkäisin varmasti kans. Peruskoulussa ongelma kässän kanssa oli vasenkätisyys joka vaikeutti neulomista ja tästä aiheutunut mielikuva, että olen surkea muutenkin ihan kaikessa kässässä. Kuviksessa ongelmia aiheutti se että osasin piirtää pienille a5-paperilapuille lyijykynäpiirroksia ihmisistä ja hevosista, mutta en oikeastaan mitään muuta. Nyttemmin olen tajunnut että ihan se sama silmä-käsiyhteistyö kyllä toimii muissakin paperikoissa ja tekniikoissa.
Liikunta, olin hullu hiihtäjä, luistelija, lentopalloilija, pesäpalloilija, pikajuoksija, korkeushyppääjä ja tenniksen pelaaja. Välitunneilla heitin jampat alas lumikinoksilta kukkulanvalloituksessa.
Englanti, myöhemmin psykologia ja erityispedagogiikka.
Fysiikka ja kemia. Kumma kyllä, matematiikka tympäisi kuin miljoona huusintyhjennystä.
Uskonto.Halusin aina lyödä raamatulla päähän ei-uskovaisia.Olen hyvä ihminen.
Historia, matikka, fysiikka ja biologia
Ihan kaikki laidasta laitaan... olen tosi älykäs. Aina kaikesta parhaat arvosanat. 🏆🏅🥇🥈
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikki laidasta laitaan... olen tosi älykäs. Aina kaikesta parhaat arvosanat. 🏆🏅🥇🥈
Sama täällä... en jaksa erikseen luetella.
Äidinkieli, kuvaamataito ja matematiikka. Fysiikka ja kemiakin oli ihan kivoja.
Ap. Joko on tarpeeksi vastauksia ????
Fysiikka ja kemia ja matematiikka, sekä kielet. Niissä olin hyvä, musiikissa huono. Musiikistakin sain kympin, koska viimeinen kurssi oli jotain nuottioppia, joka on helppoa kuin matematiikka. Hassua, koska laulaa en osaa lainkaan, vaikka suvussa on laulajia.
Vierailija kirjoitti:
Arabia
Ai ne astiat?
Tietotekniikka, tosin sitä oli vasta tekussa.
Vierailija kirjoitti:
Arabia
Minusta taas arabian oli ihan hebreaa 🤭
Historia, kuvaamataito sekä käsityöt ja ehkä köksä.
Vierailija kirjoitti:
Arabia
Oliko bulimia, kävit vessassa ykällä?
Aika pervoa.