Tultiin mökille viettämään viikonloppua niin akka oli unohtanut auton lämmitysjodon kotia ja ulkona -24 astetta pakkasta!
Kommentit (57)
Siis oliko se unohtanu sen irrottaa kotiona seinästä vai? Toinen pää yhä kiinni autossa?
Jos sun auto on huono käynnistymään pakkasessa, niin silloin huolehdit, että tarvittavat välineet on aina mukana.
Lämmitysjohto ja starttiboosteri ihan minimissään.
Onko ap sulla muistisairaus sen lisäksi että harhoja. Katopa tarkemmin: oot laitoksessa etkä mökillä.
Miksi et itse huolehtinut asiasta, ap?
No vaimonko tehtävä se on muistaa?
miksei sinulla ole mökillä omaa johtoa?
Vierailija kirjoitti:
Ukko yleensä hoitaa koslan.
Mä yleensä hoidan autoni itse. Exälläni ei ollut autoa eikä korttia, eikä ap:lla ole mitään näistä. Myöskään vaimoa. Ap on juoppo paska Konalasta.
N
Miksei vaimot voi olla huolellisempia?
Käryttimien kanssa on näitä ongelmia. Älä vaihda akkaa, vaihda auto kunnolliseen.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo autoili viimeksi ja lämmitysjohto jäi kotiin autokatokseen!
Vierailija kirjoitti:
Miksei vaimot voi olla huolellisempia?
Miksei "miehillä" ole edes alkeellisia aivoja, joilla selviytyisi edes helpoista pikku askareista?
jaa se on teillä niinpäin että akka hoitaa autojutut ja ukko kirjottelee vauvapalstalle.
Minulla on ollut vuoden 2005 corolla vuodesta 2012. En omista lämmityspiuhaa enkä muutenkaan jaksaisi sellaisten kanssa säätää, joten ainakaan sinä aikana kun auto on minulla ollut sitä ei ole ikinä esilämmitetty. On lähtenyt käyntiin aina säästä riippumatta.
Oikeastaan haluaisin uuden auton, mutta olen päättänyt ajaa tuon ensin loppuun kun on niin huoleton ja halpa auto, ja se vaan näyttää kestävän ja kestävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo autoili viimeksi ja lämmitysjohto jäi kotiin autokatokseen!
Eikä sun tyhjässä päässäsi tapahtunut minkäänlaista ajatustoimintaa. Auto oli toki lähtiessä johdossa kiinni, eiköstä.
No kai sulla nyt mökillä joku akku tai edes laturi on, josta saat siihen skodaan virtaa, jossei se jaksa itse käynnistyä.