Miksi niin monen nuoren käsivarret ovat täynnä viiltelyarpia?
Olen itsekin nuori vielä, ja kokenut henkisesti paljon rankkoja asioita mutta en kyllä ole ikinä viiltänyt itseäni... Ja nämä arvet erityisesti nuorilla naisilla/tytöillä. Varmasti on vanhempikin sukupolvi käynyt rankkoja asioita läpi mutta ei silti ole viillellyt, en ainakaan ole koskaan nähnyt kellään vanhalla ihmisellä viiltelyarpia. Miksi nuoret viiltelee?
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Pokaalinko haluat, ettet ole viillellyt?
En ole ystäväpiirissä, suvussa, omilla lapsillani ja lasteni kavereilla nähnyt viiltoarpia koskaan.
En tiedä onko moinen pokaalin arvoinen asia.
-eri
Kysy purralta ja orpolta. Leikkasivat opiskelijat kurjuuteen javelkahevetin ahdinkoon... asumistuet ym pois. 👿👿👿💀💀💀💀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi koulukaveri ylpeili viiltekyarvillaan, hänellä kun oli niin rankkaa kun oli menettänyt vanhempansa.
Tuli koskaan mieleen, että kouluikäisenä vanhempien menetys voisi olla oikeasti melko rankkaa?
Niin.
Mikä jukurtti ja rahka eläkeläiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi koulukaveri ylpeili viiltekyarvillaan, hänellä kun oli niin rankkaa kun oli menettänyt vanhempansa.
Tuli koskaan mieleen, että kouluikäisenä vanhempien menetys voisi olla oikeasti melko rankkaa?
Silloinhan varmaan päätyy tekemisiin sosiaaliviranomaisten kanssa, jotka hommaa sijoituksen.
Lapsetkaan eivät halua elää myrkyllisessä yhteiskunnassa, jossa pakotetaan rotupetturuuteen, suv akki huo ruuteen ja islamisaatioon.
Ne on olleet kesätöissä Fazerilla puolittamassa vihreitä kuulia.
Vierailija kirjoitti:
50 % nuorista naisista on mentaalisesti sairaita. Kännykkä naaman edessä kasvoja väännellen.
80 % kaikista naisista
Vierailija kirjoitti:
Lapseni viilteli itseään kerran, koska hän halusi päästä kaveriporukkaan. Siitä seurasi puhuttelu, ja toista kertaa ei sitten tullutkaan.
Kaikilla viiltelijöillä ei ole masennusta tai muita mielenterveydellisiä ongelmia. Ihan murrosikä laittaa nuoren tekemään tyhmyyksiä saadakseen huomiota.
Mistä sä tiedät puhuiko lapsi totta siitä miksi, ja mistä tiedät ettei tee sitä enää?
Jokaisen lapsen luonteessa on, ettei se halua huolestuttaa vanhempiaan ja ongelmaiset ovat todella taitavia esittämään.
Mutsini näki mun jalat vasta kun olin päälle 30v, ne on täynnä vanhoja arpia, yläasteelta aikuisuuteen eikä niitä poikaystävien lisäksi ollut kukaan nähnyt koska peittelin niitä. Ilmeisesti luuli, että viiltely oli tyyliin joskus kännissä kerran.
Myös 20 vuoden on/off syömishäiriökierre tuli äidin tietään vasta tuon jälkeen.
Koittaa kerätä rohkeutta kurkun viiltämiseen.
Eivät tytöt viiltelisi jos saisivat kunnolla isoa ja kovaa vanhemmalta mieheltä.
kannattaisi varmaan vaihtaa parempaan seuraan. itse en ainakaan ole nähnyt kenelläkään viiltelyjälkiä.
Vierailija kirjoitti:
Tällainen käytös on tosi tosi usein huumorin, egon tai makeilun alle peitetty hätähuuto. Tämäkin kaveri taisi näyttää arpiaan, koska oikeasti halusi että edes joku huomaisi hänen sisällään olevan myrskyn. Mutta ylpeily oli kuin suojamuuri, sillä hän taisi pelätä saavansa vastaan vain naurua, jos paljastaisi sisimpänsä. Pitäkää huolta tällaisista kavereista ja näyttäkää, että vitsailun sijaan välitätte!
Vierailija kirjoitti:
kannattaisi varmaan vaihtaa parempaan seuraan. itse en ainakaan ole nähnyt kenelläkään viiltelyjälkiä.
Amistytöt viiltelee.
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin monen nuoren käsivarret ovat täynnä viiltelyarpia?
Olen itsekin nuori vielä, ja kokenut henkisesti paljon rankkoja asioita mutta en kyllä ole ikinä viiltänyt itseäni... Ja nämä arvet erityisesti nuorilla naisilla/tytöillä. Varmasti on vanhempikin sukupolvi käynyt rankkoja asioita läpi mutta ei silti ole viillellyt, en ainakaan ole koskaan nähnyt kellään vanhalla ihmisellä viiltelyarpia. Miksi nuoret viiltelee?
Somen käyttäytymismallit ja liika aika. Ennen pääsi töihin ja ihmkset oli sen verran väsyneitä täyden työpäivän jälkeen ettei ollut aikaa liikkua omissa ongelmissa. Nyt nuorisotyöttömyys on 20,5%, työttömyysaste 10,6% EU-maiden korkein ja työllistymistä haittaava oikeistohallitus.
Jatkuva paha olo etsii purkautumistietä. Parempi olisi purkaa paha oloa esimerkiksi liikuntaan, koska itsetuhoisuus kehittyy ajan myötä lopulliseksi ratkaisuksi, jos helpotusta ei löydy.
Vierailija kirjoitti:
Kurkkuja myydään kyllä valmiiksi viipaloituinakin.
Vierailija kirjoitti:
ei tule tapahtumaan. kerjäävät vain huomiota viiltelyillä ja unilääkkeillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amistytöt viiltelee.
Amissitytöt? Kun ei ole Netflixiä?
Kaikki itsetuhoisuus on demonista. Sen taustalla on Saatanan henkivalta.
Mikä tahansa vastoinkäyminen voi olla rankkaa