Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaatko SINÄ hyvää ja kiltteyttä vai ilkeyttä?

Vierailija
30.06.2025 |

Kerro käsi sydämellä nyt

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jaan mielivaltaista skeidaa ei se ole oikein kumpaakaan

Vierailija
2/14 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kiltteyttä oikeassa elämässä, mutta tämä palsta joskus löytää minusta ilkeän kuittailijan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaa kumpaakaan. Riippuu ihan vastapuolesta sekä asenteestaan, käytöksestään jne. millaisen vastaanoton saa. 

Vierailija
4/14 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyyttä, oikeudenmukaisuutta ja hyviä arvoja sekä korkeaa moraalia.

Raittiutta ja terveitä tapoja.

Olkaa hyvä!

Vierailija
5/14 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irlissä enkeli, palstalla piru. Säilyy kosminen tasapaino. Olkaa hyvä vain.

Vierailija
6/14 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tussua jaan.

Vierailija
7/14 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaan pimslooraani, eli hyvää ainakin, jos ei kiltteyttä...

Vierailija
8/14 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisteille ja psykopaateille, jotka yrittävät satuttaa muita tavalla tai toisella, vaikka sitten verbaalisesti, olen täys mulkku. Muita kohtaan yritän olla mahdollisimman lempeä ja saada ihmiset tuntemaan itsensä itsevarmoiksi. Iloiseksi en välttämättä, koska joskus elämä on vaikeaa ja kyllä niitä ikäviäkin tunteita saa kokea.

Vierailija
9/14 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisteille ja psykopaateille, jotka yrittävät satuttaa muita tavalla tai toisella, vaikka sitten verbaalisesti, olen täys mulkku. Muita kohtaan yritän olla mahdollisimman lempeä ja saada ihmiset tuntemaan itsensä itsevarmoiksi. Iloiseksi en välttämättä, koska joskus elämä on vaikeaa ja kyllä niitä ikäviäkin tunteita saa kokea.

No jos jollakin on oikea hätä, niin tietenkin siihen asiallinen vastaus. Monet kirjoitukset ovat vain jonkun asian trolleja.

Vierailija
10/14 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai minä jaan hyvää ja kiltteyttä, koska olen aina kohtelias ja asiallinen kaupan henkilökunnalle enkä koskaan jätä auttamatta, jos joku kanssa-asiakas kysyy vaikka missä hyllyvälissä on astianpesuaine. Muita sosiaalisia kontakteja mulla ei sitten olekaan. Ei kun joo, tervehdin mä naapureita (tai ainakin naapureiksi olettamiani) ihmisiä taloyhtiön pihalla ja rappukäytävässä, mutta harvemmin saan vastausta tai edes pientä nyökkäystä. Enkä mä halua ilkeillä kenellekään täällä palstallakaan vaikka tosi usein kyllä saan alapeukkuja kommentteihini. 

Mutta joo, jäävihän tähän olen vastaamaan.

Vierailija
11/14 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai minä jaan hyvää ja kiltteyttä, koska olen aina kohtelias ja asiallinen kaupan henkilökunnalle enkä koskaan jätä auttamatta, jos joku kanssa-asiakas kysyy vaikka missä hyllyvälissä on astianpesuaine. Muita sosiaalisia kontakteja mulla ei sitten olekaan. Ei kun joo, tervehdin mä naapureita (tai ainakin naapureiksi olettamiani) ihmisiä taloyhtiön pihalla ja rappukäytävässä, mutta harvemmin saan vastausta tai edes pientä nyökkäystä. Enkä mä halua ilkeillä kenellekään täällä palstallakaan vaikka tosi usein kyllä saan alapeukkuja kommentteihini. 

Älä ota itseäsi, suomalaiset varsinkin isommilla paikkakunnilla ei tervehdin tuntemattomia. Siihen on paljon syitä, oma itsevarmuus mutta myös pelko tuntemattomia kohtaan, tuskin johtuu sinusta henkilökohtaisesti.

Vierailija
12/14 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ota itseäsi, suomalaiset varsinkin isommilla paikkakunnilla ei tervehdin tuntemattomia. Siihen on paljon syitä, oma itsevarmuus mutta myös pelko tuntemattomia kohtaan, tuskin johtuu sinusta henkilökohtaisesti.

Kiitos. Sinä ainakin jaat hyvää ja kiltteyttä.

Vierailija
13/14 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän jakaa hyvää, mutta välillä menee mielipiteet ja läpät överiksi 😒

Vierailija
14/14 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää tietenkin jaan ja se on helppoa kun läheiset, ystävät ja tutut ovat asiallisia ja kaikkien kanssa ollaan hyvissä väleissä. Ei ole mitään syytä olla ilkeä kun kukaan ei ole.