Mikä on suosikki alkoholijuomasi?
Kommentit (87)
Ohis
Tykkään Mojitosta ja Magaritasta. Onko mitään hieman saman tyyppisiä cocktaileja? Minä uuno kun en muita drinkkejä edes tiedä.
🍺 olut ehdottomasti. Suomessa on alettu vihdoin tekemään kunnon olutta. Nykyisin kilpailu eri olutmerkkien välillä on niin kovaa, ettei juuri laatueroja suuremmalti enää esiinny, kun jätetään halpisoluet pois tarkastelusta.
En osaa päättää lidlin olut vai s-marketin kupari kumpikin maistuu viihdekäytössä party peukkua ja yleensä arkisin lääkkeenä votkaa viikonloppuisin viihdekäytössä menee herskaa pääasia että on viinaa juomassa!
Vierailija kirjoitti:
Sininen enkeli
Meni kylmät väreet kun muistin miltä tämä maistuu, hyi.
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi mieleenikään juoda alkoholia ja pilata terveyttä. Kiitos ei.
totahan ei kysytty
Nuoruuden suosikki oli Prinssi Eversti. Onkohan sitä vielä? Nykyään juon vain keskiketterää 🍺
Bombay gini, Hennesy konjakki, brandy
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi mieleenikään juoda alkoholia ja pilata terveyttä. Kiitos ei.
Hurskastelija
1 annos kuukaudessa ei ketään pilaa
Vierailija kirjoitti:
Bombay gini, Hennesy konjakki, brandy
Ranskalainen brandy on kuraa, muut hyviä. Sorry, tämä vain minun mielipiteeni.
Espanjalainen brandy ja kreikkalainen metaxa ovat hyviä, mutta komppaan että ranskalainen brandy yleensä ei.
Väkevistä alkoholeista oma suosikkini on viski. Valko- ja punaviinit tulevat heti seuraavaksi. Ehkä se varmin valinta on kuitenkin olut. Oluiden kohdalla on jo hyvinkin valinnanvaraa, niin välttämättä ei tarvitse tyytyä siihen peruslageriin.
Ilmainen.
Jollei sellaisia ole tarjolla melkein kaikki käy, halvempi parempi.
Jellonaa Colalla tms. kustannustehokas.
Vierailija kirjoitti:
Kuiva riesling.
Hana kiinni Riikka!
Vierailija kirjoitti:
Lagerolut, kuiva valkoviini, kuva kuohuviini ja gintonic
Ihanaa, samat mulla. Kippis!
Hyvä gin ja tonic vesi on minun suosikki, silloin harvoin kun alkoholia juon.