Kerro tässä exäsi nykyiselle se, mitä et oikeasti ikinä kertoisi:
Jokainen meistä on tietysti liian sivistynyt ja fiksu paljastamasta kaikkea, tai ei vain välitä exänsä uudesta elämästä pätkääkään.
Mutta mitä hän ei exästäsi tiedä?
Kommentit (22)
Sen kanssa on erittäin vaikeaa ratkaista mitään ristiriitatilanteita. Varaudu siihen, että sut jätetään heti kun et ole samaa mieltä jostain tai uskallat puhua epäkohdista ja mieltäsi vaivaavista asioista.
Että petti mua kun olin raskaana ja alkoi likettämään instagramissa alaikäisten tyttöjen herutuskuvia, luuli etten huomaisi.
Löysi 15 vuotta nuoremman ja valehteli tälle että minä olen pettänyt häntä koko suhteen ajan, vaikka itse oli se pettäjä. En ole oikaissut tätä, ei kiinnosta.
On jatkanut tiktokissa alaikäisten naisten kuvien tykkäilyjä vaikka uusi nuorikko nyt raskaana, tai ehkä juuri siksi
Kertoisin, että tulee pettämään sinua täysin vailla tunnontuskia. Kun aloin seurustelemaan hänen kanssa, niin hänen exänsä varoitti minua tästä, ja tottahan se sitten oli. On myös hyvin materialistinen, raha ratkaisee ja varakkuuden näyttäminen, vaikka hänellä itsellään ei ole kuin velkaa.
Että miehen huonon itsetunnon aiheuttama mustasukkaisuus ja kontrollointi tulee pahenemaan vuosi vuodelta. Alkaa viattomasti vitsailulla siitä, kuinka hän ei pärjää sekuntiakaan ilman sinua, ja kohta et saakaan poistua kotoa.
Hmmm, en tiedä, miten kauan olette olleet yhteydessä, mutta ehkäpä olet jo huomannut hänen pitävän silmäpeliä miesten kanssa..? Ei, et kuvittele eikä se ole harmitonta. Hänhän tekee myös pitkää päivää, osa niistä miespuolisista työkavereista saattaa olla läheisempiä kuin luuletkaan.
Entinen kaverini piileskeli minua mieheni makuuhuoneessa kerran kun menin yllättäen käymään hakemassa puhelimen laturini, olisin voinut varoittaa että mikä on miehiään. Mutta mietin että sitä saa mitä tilaa ja eksäni uidessa takaisin, otin sängynlämmikkeeksi useamman kerran. Muija luulee vieläkin etten huomannut sitä.
Pikkurouva siellä sisustelee ja suunnittelee että pääsee asumaan miehen luokse kun tarpeeksi kantaa tavaraa sinne ... Mies on krooninen sarjapettäjä ja vahvasti narsistinen. Entinen kaverini on niin täynnä itseään, että uskon noitten kahden ansaitsevan toisensa hyvin.
Miehesi saattaa pettää sinua raiskaamalla sammuneita tyttöjä.
Exäni asensi tietokoneeseeni vakoiluohjelman mustasukkaisena nähdäkseen olenko yhteydessä miespuolisiin ystäviini, joiden kanssa hän väitti minun pettävän häntä.
Hän selasi jopa eron jälkeen Spotify-soittolistaani ja päätteli kuuntelemistani kappaleista että onko minulla yöseuraa, uusi rakkaus tms.
Uudelle kumppanille hän on maalannut tarinan missä minä olen se hullu ex joka en olisi halunnut erota, vaikka itse vaati minua vetämään avioerohakemuksen 3 vuotta aikaisemmin pois ja valitsemaan perheensä, lastenkin takia. Itse aloitti kuitenkin näihin aikoihin sivusuhteen ja pääsi sitten vuorostaan yllättämään minut avioerolla. Sitten kun hyväksyin eron heti ja aloin tapailla uusia tyyppejä, hän sai mustasukkaisia kohtauksia että tämä todisti sen että olin pettänyt häntä koko ajan. Vaikka hän itse oli jo nykyisensä kanssa.
Ah, ja lisäksi hän yritti erotessa iskeä yhden ystäväni ja tapaili tätä samaan aikaan nykyisen puolisonsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Entinen kaverini piileskeli minua mieheni makuuhuoneessa kerran kun menin yllättäen käymään hakemassa puhelimen laturini, olisin voinut varoittaa että mikä on miehiään. Mutta mietin että sitä saa mitä tilaa ja eksäni uidessa takaisin, otin sängynlämmikkeeksi useamman kerran. Muija luulee vieläkin etten huomannut sitä.
Pikkurouva siellä sisustelee ja suunnittelee että pääsee asumaan miehen luokse kun tarpeeksi kantaa tavaraa sinne ... Mies on krooninen sarjapettäjä ja vahvasti narsistinen. Entinen kaverini on niin täynnä itseään, että uskon noitten kahden ansaitsevan toisensa hyvin.
🤦
Todella passiivinen sängyssä, mutta senhän varmasti oletkin jo huomannut. Suostuu kuitenkin miltei mihin vain mitä hänelle keksii ehdottaa (minulla kesti 2 vuotta huomata tämä), tuntuu että tunne-elämästä puuttuu joku itsekontrollia tuova pala. Häntä on kohdeltu lapsena huonosti, kiusattu koulussa ja se on traumatisoinut hänet.
Miehelläsi on hyvin luova suhde totuuteen.
Varo ettei yritä kierosti mrhata ketää
Miehesi jätti minut kun olin raskaana. Suostuin ottamaan hänet vielä takaisin sen jälkeen, kun tuli taas katumapäälle. Ei olisi pitänyt. Selkärangaton ja munaton tyyppi.
Hän on lapsen tasolle jäänyt In fan tiili. Mutta sen lienet olet jo huomannutkin.
Kaikki ihanatkin lauseet, joita hän sulle hokee, on sanottu jokaiselle edelliselle exällekin. Ja meitä on siis monta. Tämä mies on vakiintuneiden fraasien mies - hän ei kai kerta kaikkiaan keksi mitään uutta sanottavaa, niin mennään sitten niillä vanhoilla :D Esimerkkinä "jos mun äiti kuolisi, en mä sitä varmaan paljoa surisi, koska kyllä se on puoliso johon eniten kiintyy". Äitinsä on ollut kulloisten puolisoiden lisäksi ainoa ihminen miehen elämässä, kenen kanssa on väleissä...
Vierailija kirjoitti:
Hmmm, en tiedä, miten kauan olette olleet yhteydessä, mutta ehkäpä olet jo huomannut hänen pitävän silmäpeliä miesten kanssa..? Ei, et kuvittele eikä se ole harmitonta. Hänhän tekee myös pitkää päivää, osa niistä miespuolisista työkavereista saattaa olla läheisempiä kuin luuletkaan.
Minua ei haittaisi tässä muu kuin salailu. Minun miesystäväni saa aivan vapaasti olla hieman myös miehiin päin, kunhan ei ole liikaa eikä tee mitään salaa.
JA KYLLÄ MEITÄ TÄLLAISIAKIN NAISIA ON OLEMASSA, en ala väittelemään kenenkään kanssa siitä mikä on minulle ok.
Tyttärenne ei oo hänen ensimmäinen lapsi. Hän katkaisi välit ensimmäiseen, nyt jo aikuiseen, tyttäreensä, kun tämä oli vielä lapsi.
Kertoisin sen, että miehellä ei ole lainkaan kykyä itsereflektioon. Kaikki mitä mies tekee loukatakseen naista, on naisen omaa syytä sillä mies ei tee mitään väärää. Todella herkkä, sekä hyvässä että pahassa. Tavallaan seksiaddikti. Jos ei saa naiselta tarpeeksi ja jaksa runkata niin hakee huomion sitten muilta naisilta.
Eskapisti. Välttelee negatiivisia tunteita, yksinäisyyttä ja riittämättömyyttä ja tarttuu pulloon ja/tai turvautuu jälleen vieraisiin naisiin.
Sanoisin myös että kannattaa miettiä toisenkin kerran mihin ryhtyy, sillä olisin itse aikoinani ollut kiitollinen jos hänestä olisi joku varoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi en ymmärtänyt tästä mitään? 😅
Että isä on rikkonut pahasti välejään poikaansa, koska yrittää miellyttää häntä, eikä hän ajattele muuta kuin itseään, omia lapsiaan ja jotain kuvittelemaansa kilpailua miehen entisen elämän kanssa.
En kerro koska poika kertokoon itse jos aikuisena haluaa. Koitin joskus nätisti vihjaista ja se saa riittää.